Pytania i dyskusje na temat spotkania.
żadnego xD
			
			
		Na dzien dzisiejszy wedle prognoz pogody to 16.10 nie bedzie taki ładny jak chocby dzisiejsza sobota. Ma sobie padac 
  Oby to sie nie sprawdziło 
A 17.10 ma sie juz poprawic
 Akurat na powrot 
http://www.twojapogoda.pl/polska/lodzki ... rybunalski
			
			
		A 17.10 ma sie juz poprawic
http://www.twojapogoda.pl/polska/lodzki ... rybunalski
- 
					
						Szalotka
 
Maciuś zawsze w niedzielę jest ładniej, to już mój 4 zlot 
 btw. sesese 
we Wrocku to była patelnia, miałam opaleniznę od smyczki w kształcie V
			
			
		we Wrocku to była patelnia, miałam opaleniznę od smyczki w kształcie V

- 
					
						Ania_TM
 
Widzewianka_TM napisał(a):Maciuś zawsze w niedzielę jest ładniej,
Standard
Choc gdyby ten zlot byl wlasnie w ten weekend to malinowo by było
Widzewianka_TM napisał(a):we Wrocku to była patelnia
Ja w tym czasie bylem na weselichu własnie z poprawinami w niedziele
- 
					
						Szalotka
 
gromaciek napisał(a):Ja w tym czasie bylem na weselichu własnie z poprawinami w niedzieleMasakra. W taką pogode pod krawatem
to tak samo jak ja.

Jakiś tam podpis Leszka :P
		Leszek napisał(a):Petarda była spora tego dnia.
ale z pewnoscia nie od wypitego alkoholu tylko od temp. panujacej na zewnatrz
myslisz ze ktos w to uwierzy
rzeczywiscie z pogoda i naszymi zlotami tak juz jest, w sobote pogoda nieciekawa a w niedziele pieknie
wyjatkiem byl Borsk, ale tam tez kazdy mial dosyc pogody
we Wroclawiu pogoda tez dapala popalic 
 wg. mnie idealna pogode mielismy na zlocie w Sochaczewie w zeszlym roku.
			
			
		hehe jak będzie padac śnieg czy deszcz to słabsze 4x4 pokaże wyższość 
  i   FWD, turbognidy z "mega mocą" i całym stadem jednorożców będą w d...
Ale tak jakoś nudą powiało czytam codzie a tu tylko "pogoda" i pogoda. będzie co ma być w każdych warunkach trza się zaprezentować a nie jeden nie chce śniegu inny deszczu a jeszcze inny benzyny 95 oktanów.... Jak można mieć auto pod v-power zestrojone??? przecierz to że paliwo ma 100 okatanów wcale nie dodaje mocy!!!! tu chodzi o spalanie stukowe zachęcam do lektury w google
Teraz czekam na lincz....
			
			
				Ale tak jakoś nudą powiało czytam codzie a tu tylko "pogoda" i pogoda. będzie co ma być w każdych warunkach trza się zaprezentować a nie jeden nie chce śniegu inny deszczu a jeszcze inny benzyny 95 oktanów.... Jak można mieć auto pod v-power zestrojone??? przecierz to że paliwo ma 100 okatanów wcale nie dodaje mocy!!!! tu chodzi o spalanie stukowe zachęcam do lektury w google
Teraz czekam na lincz....
Ostatnio edytowano 10 paź 2010, 20:27 przez FeniX, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
Chętnie zobaczę w końcu 6 MPS robiące czasy godne tych 260 KM bo dotąd to szału nie było na zlotach.
Co do VPower to właśnie o to chodzi że ma 100 oktanów i mimo że zapłon agresywny i doładowanie duże to nie stuka. W googlach o tym nie piszą?
			
			Co do VPower to właśnie o to chodzi że ma 100 oktanów i mimo że zapłon agresywny i doładowanie duże to nie stuka. W googlach o tym nie piszą?
Stała pod ścianą prężąc kakao
		I nie będzie!!! to rodzinny wygodny samochód!!  ważący 1740 Kg!!  więc proszę o przeliczenie stosunek moc/waga  czas na ćwiartke gorszy niż wolnossące 2.0  i co z tego??.  to nie wyścigówka,a szybsza limuzyna 
 
  
 Stuka może i mniej na V-power ale mocy z tego żadnej
			
			
  
 Stuka może i mniej na V-power ale mocy z tego żadnejProstak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
Jak mi auto na PB95 stuka przy 0,9 bar a na v power spokojnie dmucham bez stukania 1,1 bar to myślisz że nie mam z tego żadnej mocy?
Dlatego niektórzy STROJĄ auta pod lepsze paliwo, a nie że leje do baku i z automatu mam jakieś konie.
6 MPS to kawał kloca...ale mazdaspeed 6 w motortrend jakoś zrobiła 5.8 do 60 mph i 14.3 na 1/4 ale to pewnie z powodu wagi bo ważyła "tylko" 1620 kg.
Jak będzie sucho i pojadę poniżej 17.5 to będę szczęśliwy
			
			Dlatego niektórzy STROJĄ auta pod lepsze paliwo, a nie że leje do baku i z automatu mam jakieś konie.
6 MPS to kawał kloca...ale mazdaspeed 6 w motortrend jakoś zrobiła 5.8 do 60 mph i 14.3 na 1/4 ale to pewnie z powodu wagi bo ważyła "tylko" 1620 kg.
Jak będzie sucho i pojadę poniżej 17.5 to będę szczęśliwy
Stała pod ścianą prężąc kakao
		Polecam ten artykuł: http://www.motolipno.pun.pl/viewtopic.php?pid=19610  szkoda mojego czasu na kłótnie. Więc bardzo proszę zainteresowanych o przeczytanie i niekomentowanie. I tak każdy ma swoje raccje i nikt  nikogo nie przegada. A z pyskówek już wyrosłem...  także ponownie proszę o niekomentowanie. ewentualnie zawsze możemy pogadać na zlocie 
  gdybym wsadził do swojej mps z 15.000zł to pewnie tez bym zrobił. ale jakoś ta sekunda do setki i półtorej na ćwiartke  wg mojej oceny nie są warte tych pieniążków
			
			Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
Przeanalizuj to co napisałem WIELKIMI literami, na VPowerze ma jechać Ravo i liczy że w ten sposób wykorzysta możliwości swojego DOŁADOWANEGO silnika, chłopaki z clio i innych wolnossaków polecą na 95 lub gazie. Pozdrawiam.
Słowo kluczowe STROJENIE
			
			Słowo kluczowe STROJENIE
Stała pod ścianą prężąc kakao
		Ok Ok  
 ciekawi mnie tylko jakby poleciał na 98 czy różnica byłaby aż taka kosmiczna...  ,że aż auto trzeba stroić pod rodzaj benzyny.   a później lać V-Powera który jest przynajmniej 50 groszy droższy na litrze od 98.  Wiadomo indywidualna sprawa i jeśli komuś się tak podoba to właśnie tak robi 
   akurat słowo strojenie jest dla mnie obce bo mojej padliny nikt jeszcze nie potrafi wystroić 
 a wszytskie firmy typu 44tuning, Maptek i inni Tiunerzy maja jeden program standardowo napisany pod silnik 2.3 disi turbo. Niestety w Polsce każdy wgrywa ten sam.
Jakoś Evo, Subaru ,Nissana wszędzie wystroja i to każdemu indywidualnie
  a my "maździarze" ciągle czekamy na kogoś kto się podejmie 2.3 DISI Turbo  bo potencjał jest 
Z chęcią zapłaciłbym za wystrojenie samochodu i przede wszystkim ściągnięcia kagańca na doładowanie gdyż na pierwszych 3 biegach jest ono "skręcone" do 0,6 bar
			
			Jakoś Evo, Subaru ,Nissana wszędzie wystroja i to każdemu indywidualnie
Z chęcią zapłaciłbym za wystrojenie samochodu i przede wszystkim ściągnięcia kagańca na doładowanie gdyż na pierwszych 3 biegach jest ono "skręcone" do 0,6 bar
Prostak narzeka, mądry radzi
		
- Od: 11 maja 2009, 04:00
 - Posty: 580
 - Skąd: Kraków
 - Auto: LEXUS IS250
 
Nie wiem dokładnie jaka jest specyfikacja tego fiata ale nawet zwykłe świnki mają możliwość załadowania conajmniej dwóch map. Jedna dajmy na to bezpieczna na normalne paliwo, druga wyśrubowana pod 100 oktanów i już sprawa nabiera sensu. Ravo robi różne dziwne rzeczy żeby urywać kolejne tysięczne sekundy na 1/4 i nie należy się niczemu dziwić.
Co do remapu MPS to niestety nic mi nie wiadomo. Niestety Mazda jest egzotykiem więc traktowana przez tunerów po macoszemu, ludzie Ci zarabiają tym na życie więc wolą dłubać VAGi i tyle.
			
			Co do remapu MPS to niestety nic mi nie wiadomo. Niestety Mazda jest egzotykiem więc traktowana przez tunerów po macoszemu, ludzie Ci zarabiają tym na życie więc wolą dłubać VAGi i tyle.
Stała pod ścianą prężąc kakao
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

   


