Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich
rozumie ale jak można założyć zaciski z tarczy 274 do tarczy 257 to jest 17mm różnicy chyba wtedy klocek nie będzie brał całą swoją powierzchnią?
ale pomysł jak najbardziej lux
czy zwrotnica od xedosa 6 albo mx6 v6 będzie taka sama jak od 323f ba?
ale pomysł jak najbardziej lux
czy zwrotnica od xedosa 6 albo mx6 v6 będzie taka sama jak od 323f ba?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
W 1.6 to NIE jest ten sam zacisk. Ma inny rozstaw "szczęk". W GT grubość tarczy to 22mm a w 1.6 18mm. Także zacisk od 1.6 nie obejmie tarczy i klocków od GT. Chyba że klocki będą zużyte do połowy 
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
a ja tak się zastanawiam czy dało by rade do mazdy 626 gd w moim przypadku do probka wsadzić hamulce od rx8 w probe są 264średnicy wysokość 46mm,grubość 24mm.W rx8 323mm średnica ,wysokość45mm grubość 24mm tylko nie wiem jaki jest wymiar piasty i czy zacisk jest jednocześnie jarzmem czy są to dwa osobne elementy
-
LuKaszf2t
Hebel w tej mx3 jest mega
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jakieś drobne 1,5k $
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Nowść k-sport na sezon 2010
Mazda MX-3 Bremsanlage Vorn 400x36mm 8 Kolben i felga 20 – mają poczucie humoru.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby to: http://shop.k-sport-germany.com/index.php?a=48287 ale kasa zaporowa
tak to wygląda pod kołem 17:

Mazda MX-3 Bremsanlage Vorn 400x36mm 8 Kolben i felga 20 – mają poczucie humoru.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby to: http://shop.k-sport-germany.com/index.php?a=48287 ale kasa zaporowa

tak to wygląda pod kołem 17:
Adrenaline Addiction.
tia i 2 sekundy gorszy czasd na cwiare.ludzie na co komu takie heble co waza po 20kg.wiekszą tarcze stosuje sie by odebrac wieksza energie i rozproszyc to cieplo.ale sory to ejst dobre w terenowkach co waza 2,5 tony czy pseudo sp-ortowcach m5 czy innych badziewiachj co waza 1900.ale nie w mx3 co wazy 1100.chyba ze ktos wozi audio 100kg to mozna zalozyc troche wieksze tarcze.prostrzy sposob odelzyc auto o 100kg i juz mozna myslec o mniejszych a niew wiekszych tarczach
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Pewnie i masz racje Piwo aczkolwiek jak poprawić hamulce nie zwiększając powierzchni tarczy lepszy zaciska ? mocniejsza pompa? nawiercana tarcza?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
topia ci sie klocki i tarcze?znaczy pala?smierdza?jak nie smierdzaq warto zwiekszyc nacisk na tloczki a wiec albo wymienic pompe na mocniejsza albo wymienic gumy na oplot stalowy w wezach albo naciskac mocniej na pedal hamulca,kolejna sprawa wymienic klocki i tarcze na takie ktore maja lepszy wspolczynnik taracia.sa ebc red stafy ktore maja wspolczynnik tarcia nie 30 a ponad 40.duza felga aluminiowa powinna odpowiednio rozpraszac cieplo z hebli.przegrzewaja sie tarcze klocki?jesli tak moze trzeba wymienic tarcze na wieksza.jesli nie to nie trzeba.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Fakt – jeśli się nie przegrzewają to trzeba zwiększyć tarcie i nacisk, problem w tym, że jednak Mazdowe hamulce się przegrzewają – sugeruję sprawdzić: rozpędzić się szybko do 130km/h i ostro hamować do 30km/h, proces powtórzyć 5 razy – przegrzanie Mazdowych hamulców gwarantowane 
Zwiększenie tarczy i odsunięcie zacisku daje jeszcze jeden plus – dłuższe "ramie" na którym pracuje zacisk.
Zwiększenie tarczy i odsunięcie zacisku daje jeszcze jeden plus – dłuższe "ramie" na którym pracuje zacisk.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
wiadomo moment sily to sila razy promien(ramie).wiec odsuwajac tloczek dalej od srodka piasty przy tym samym nacisku tloczka na klocek (cisnieniu) uzyskujemy wiekszy moment sily.a tarcie to moment sily (sila) razy wspolczynnik tarcia.ale to samo mozna uzyskac tanszymi sposobami pod warunkiem ze wlasnie tarcza hamulkcowa sie nie przegrzewa,bo wiadomo ze wspolczynnik tarcia silnie zalezy od temperatury.wiec dopoki temperatura jest taka ze klocki z tarcza maja dobry wspolczynnik tarcia do poty nie ma co tym sobie zawracac glowy.zawsze mozna kupic komplet taki ktory pracuje do wyzszych temperatur.
wiec podsumowujac:
1.jesli nie jestesmy w stanie zblokowac kol hamujac trzeba zwiekszyc tarcie tarcza klocek.zeby to zrobic trzeba albo :
a)zwiekszyc nacisk (odsuniecie zacisku od srodka piasty,wymiana pompy na mocniejsza,mocniej naciskac na pedal,wymiana wezy na w stalowym oplocie,
b)zwiekszyc wspolczynnik tarcia (wymiana tarcz i klockow na takjie o lepszym wspolczynniku tarcia,pozbyc sie gazow poprzez nacinanie nawiercane tarcze, jesli tarcze i klocki pracuja w niewlasciwej temperaturze zrobic tak by pracowaly prtzy takiej przy ktorej tarcza klocek ma najwiekszy wspolczynnik tarcia)
2.jesli jestesmy w stanie zblokowac kola hamujac z kazdej predkosci nie kombinujemy w ukladzie hamulcowym a zmieniamy opony na sliki lub inne o lepszej przyczepnosci by zwiekszyc przyczepnosc na styku podloze opona.
wiec podsumowujac:
1.jesli nie jestesmy w stanie zblokowac kol hamujac trzeba zwiekszyc tarcie tarcza klocek.zeby to zrobic trzeba albo :
a)zwiekszyc nacisk (odsuniecie zacisku od srodka piasty,wymiana pompy na mocniejsza,mocniej naciskac na pedal,wymiana wezy na w stalowym oplocie,
b)zwiekszyc wspolczynnik tarcia (wymiana tarcz i klockow na takjie o lepszym wspolczynniku tarcia,pozbyc sie gazow poprzez nacinanie nawiercane tarcze, jesli tarcze i klocki pracuja w niewlasciwej temperaturze zrobic tak by pracowaly prtzy takiej przy ktorej tarcza klocek ma najwiekszy wspolczynnik tarcia)
2.jesli jestesmy w stanie zblokowac kola hamujac z kazdej predkosci nie kombinujemy w ukladzie hamulcowym a zmieniamy opony na sliki lub inne o lepszej przyczepnosci by zwiekszyc przyczepnosc na styku podloze opona.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):2.jesli jestesmy w stanie zblokowac kola hamujac z kazdej predkosci nie kombinujemy w ukladzie hamulcowym a zmieniamy opony na sliki lub inne o lepszej przyczepnosci by zwiekszyc przyczepnosc na styku podloze opona.

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Joszi napisał(a):wystarczy dwa razy wyhamować ze 170 km/h i już nie ma czym hamować.
170km/h to już spore obciążenie, przy większych prędkościach radziłbym już hamulców Mazdy nie sprawdzać na maxa bo może się to źle skończyć – nawet hamulce w baaaaaardzo mocnych samochodach są nadwyrężone po jednym hamowaniu z 200km/h –> 0km/h i muszą trochę odpocząć.
hopek napisał(a):coś szybko padają ci te hamulce. Zmień może płyn na początek.
Niestety padanie hamulców w tych samochodach przy takich hamowaniach to norma – zmiana płynu praktycznie nic nie zmieni chyba, że stary to w większości woda.
hopek napisał(a):ps a w innych autach lepsze są hamulce
O niebo lepsze – najważniejszym powodem przez który nie widzę dla siebie Mazdy są właśnie hamulce...
Jeszcze kiedyś muszę sprawdzić hamulce w NC.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
O niebo lepsze – najważniejszym powodem przez który nie widzę dla siebie Mazdy są właśnie hamulce...Jeszcze kiedyś muszę sprawdzić hamulce w NC
Brii...
podaj przykład, tylko nie wyskakuj tu z super samochodami typu ferrari, porshe itp...
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje