Mazda3 (BL) – Wrażenia i opinie
A doczytałeś:
Nie stosować do pojazdów wyposażonych fabrycznie w tylne czujniki parkowania
Prawdopodobnie chodzi o to, że montaż tego wyłącznika poduszki przewidziany jest w miejscu, które u nas jest zajęte przez wyłącznik czujników parkowania…no chyba, że zamontują go w schowku
Nie stosować do pojazdów wyposażonych fabrycznie w tylne czujniki parkowania
Prawdopodobnie chodzi o to, że montaż tego wyłącznika poduszki przewidziany jest w miejscu, które u nas jest zajęte przez wyłącznik czujników parkowania…no chyba, że zamontują go w schowku

Z żalem pożegnałem moją Madzię 3 w dieselku. W następnym tygodniu odbieram jej " następczynię", ale w benzynie 1,6. Obliczyłem, że na moją jazdę musiałbym jeździć 5 lat, żeby nowy diesel się zwrócił.
Faktycznie wydaje się , że tapicerka jest słabszym elementem nowym mazd, ale to szczegół. Jak odbiorę autko to opiszę dokładniej moje wrażenia.
Faktycznie wydaje się , że tapicerka jest słabszym elementem nowym mazd, ale to szczegół. Jak odbiorę autko to opiszę dokładniej moje wrażenia.
Mazda przez nabliższe kilka lat....
- Od: 17 gru 2008, 13:00
- Posty: 39
- Skąd: Londyn
- Auto: Mazda 3 1.6 CiTD 2004
Mazda 3 1,6 benzyna 2010
witam wszystkich. od prawie 2 tygodni smigam 3. Mam takie pytania:
1. czy trzeci stop który jest na żarówkach mozna zastąpić LEDowym i ile to kosztuje
2. Ile miejsc na głosniki przewidziano w hatchbacku i jakie duże?
1. czy trzeci stop który jest na żarówkach mozna zastąpić LEDowym i ile to kosztuje
2. Ile miejsc na głosniki przewidziano w hatchbacku i jakie duże?
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
mysiak napisał(a):witam wszystkich. od prawie 2 tygodni smigam 3. Mam takie pytania:
1. czy trzeci stop który jest na żarówkach mozna zastąpić LEDowym i ile to kosztuje
Dedykowanego zamiennika nie ma, ale można spróbować we własnym zakresie coś zmajstrować.
Tu jest przykład inwencji twórczej
http://mazda3revolution.com/forums/2010 ... t-1-a.html
http://mazda3revolution.com/forums/2010 ... t-2-a.html
mysiak napisał(a):2. Ile miejsc na głosniki przewidziano w hatchbacku i jakie duże?
W zależności od wersji wyposażenia głośników może być 4, 6 lub 10 (Bose)
U Ciebie jest 6 i to spokojnie wystarczy. Dokładanie kolejnych nawet, jeśli jest technicznie możliwe nie ma sensu, no może poza subem. Jeśli chcesz coś poprawić w tym zakresie to ewentualnie poprzez zamianę fabrycznych głośników na jakieś dużo lepsze firmowe, ale nawet wtedy nie spodziewaj się cudu, zwłaszcza jeśli muzyki w aucie słuchasz cicho, różnica nie będzie warta nakładów. Aby uzyskać bardziej spektakularne efekty trzeba by wymienić całe audio i poprawić wyciszenie auta. Co do wielkości głośników to ponoć jest to 5x7 cali, ale dla pewności najlepiej byłoby samemu sprawdzić

ZOOMik napisał(a):W zależności od wersji wyposażenia głośników może być 4, 6 lub 10 (Bose)
10 jest z Bose?
a gdzie sa te dodatkowe 4 ? bo 6 to wiem gdzie bo mam u siebie + sub
Pewnie +2 w podszybiu to mamy 8 + sub pod siedzeniem to 9.... a 10???
4 w drzwiach – po 2 w przednich i tylnych...normalka
2 tweetery z przodu po bokach w okolicach lusterek
2 tweetery z tyłu po bokach w okolicach trójkątnego okienka
1 centralny po środku na desce (tuż nad wlotami powietrza) używany w trybie „surround” Bose Centerpoint
1 subwoofer w bagażniku w miejscu koła zapasowego
Razem 10 szt.
2 tweetery z przodu po bokach w okolicach lusterek
2 tweetery z tyłu po bokach w okolicach trójkątnego okienka
1 centralny po środku na desce (tuż nad wlotami powietrza) używany w trybie „surround” Bose Centerpoint
1 subwoofer w bagażniku w miejscu koła zapasowego
Razem 10 szt.

nasuneło mi się jeszcze jedno pytanie, a może spostrzeżenie. Czy to tylko przypadłość mojego pojazdu/fotelików (ale obu??) że w uchyty ISOfix łatwo je wpiąć ale żeby wyjąć to ciężka sprawa. W poprzednim aucie tak nie było (Golf V Plus). A może to kwestia kąta pochylenia kanapy w autach?
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Panowie takie male OT dotyczące zakupu.
Czy wersja sport warta jest swojej ceny?
Zastanawiam się nad 2.0 benzyna sport lub excl +
Różnica 10 tyś. Ok, odejmę 3 tyś za kseony – na których mi zależy to zostaje jeszcze 7 za sprzęt BOSE (mam w 6 i chwale) no i elektroniczne gadgety jak monitorowanie tyłu plus czujniki ciśnienia.
Czy to wszystko warte jest tej różnicy?
Czy coś jeszcze przegapiłem
Dzieki za odpowiedź
Czy wersja sport warta jest swojej ceny?
Zastanawiam się nad 2.0 benzyna sport lub excl +
Różnica 10 tyś. Ok, odejmę 3 tyś za kseony – na których mi zależy to zostaje jeszcze 7 za sprzęt BOSE (mam w 6 i chwale) no i elektroniczne gadgety jak monitorowanie tyłu plus czujniki ciśnienia.
Czy to wszystko warte jest tej różnicy?
Czy coś jeszcze przegapiłem
Dzieki za odpowiedź
- Od: 4 sty 2005, 12:28
- Posty: 69
- Skąd: Kraków
- Auto: 6 2.0 ON/136KM Sport03'
3 2.0 Pb/151KM Sport 12'
3 2.0 Pb/151KM Sport 14'
6 2.5 Pb/192KM GT 15'
Szczerze mówiąc ja bym kupił excl + i dokupiłbym te biksenony:) 7tyś to bardzo dużo pieniędzy i pytanie czy będą Ci tak bardzo potrzebne te elektroniczne bajerki? Jeżeli nie to odpowiedź jest chyba prosta:D
- Od: 23 maja 2010, 17:16
- Posty: 113
- Skąd: Radom/Gdańsk
- Auto: Mazda3 BL 1.6 MZR Excl 10'
Witam Panie
i Panów
Zwracam się z prośbą do znawców tematu. Znajomy sąsiad wrócił niedawno ze Stanów i sprowadził ze sobą Mazdę 3 sedan, 2.0 w wersji sport, model BL 2010 rok. Niestety pojawiły się problemy ze światłami, mianowicie te amerykańskie nie mają homolgacji na PL, m.in nie ma przeciwmgielnych. W związku z tym kontaktował się z salonem Mazdy, w którym powiedziano mu, że reflektory europejskie nie pasują do amerykańskiej maski. Podobno Azjaci produkują takie reflektory, które spełniają nasze standardy i jednocześnie można je zamontować w Europejskiej masce, niestety nie wiem jak złapać na nich namiar. Może ktoś miał podobne doświadczenia i wie co można w tej sytuacji zrobić?
Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy.
Zwracam się z prośbą do znawców tematu. Znajomy sąsiad wrócił niedawno ze Stanów i sprowadził ze sobą Mazdę 3 sedan, 2.0 w wersji sport, model BL 2010 rok. Niestety pojawiły się problemy ze światłami, mianowicie te amerykańskie nie mają homolgacji na PL, m.in nie ma przeciwmgielnych. W związku z tym kontaktował się z salonem Mazdy, w którym powiedziano mu, że reflektory europejskie nie pasują do amerykańskiej maski. Podobno Azjaci produkują takie reflektory, które spełniają nasze standardy i jednocześnie można je zamontować w Europejskiej masce, niestety nie wiem jak złapać na nich namiar. Może ktoś miał podobne doświadczenia i wie co można w tej sytuacji zrobić?
Z góry dziękuję za każdą próbę pomocy.
- Od: 28 paź 2008, 19:57
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626, 2.0 TD 1999r
Silo napisał(a):Panowie takie male OT dotyczące zakupu.
Czy wersja sport warta jest swojej ceny?
Zastanawiam się nad 2.0 benzyna sport lub excl +
Różnica 10 tyś. Ok, odejmę 3 tyś za kseony – na których mi zależy to zostaje jeszcze 7 za sprzęt BOSE (mam w 6 i chwale) no i elektroniczne gadgety jak monitorowanie tyłu plus czujniki ciśnienia.
Czy to wszystko warte jest tej różnicy?
Czy coś jeszcze przegapiłem
Dzieki za odpowiedź
Owszem, przegapiłeś skórzaną tapicerkę oraz pakiet stylizacyjny Sports Appearance Pack
„Opłacalność” moim zdaniem należy rozpatrywać (oceniać) w dwóch płaszczyznach:
Pierwsza, to czy dodatkowe wyposażenie w stosunku do ceny jaką musisz dodatkowo dopłacić jest korzystnie skalkulowane przez producenta (w tym wypadku Mazdę) i tu myślę, że po "analizie rynkowej" obiektywnie można napisać, że tak – jest to niezła oferta.
Druga, to czy dodatkowe wyposażenie jest warte wydatkowania wspomnianych pieniędzy w sensie korzyści w konfrontacji z indywidualnymi potrzebami, jakie ma zaspokoić kupowane auto a tu już jednoznacznej odpowiedzi nie ma a ściślej jest ona subiektywna. W odniesieniu do Twojego dylematu ujął bym to tak – jeśli finanse nie są dla Ciebie istotnym kryterium, co więcej jesteś świadom, że nigdy nie odzyskasz tych „dołożonych do wypasu”, pieniędzy przy odsprzedaży w zamian za mniejszą lub większą frajdę z posiadania paru „gadżetów” więcej to bierz Sport, w przeciwnym razie nie warto się „napinać”, bo Ex+ ma „na pokładzie” praktycznie wszystko, co potrzeba do komfortowej i bezpiecznej jazdy.

kolego Krasowy – chodzi o przednie czy tylne reflektory? Przednie powinny raczej (na 90%) pasować z ewrsji EU, z tylnymi zaś ... może być pewien problem, ale nie jestem do końca pewien
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
mysiak napisał(a):kolego Krasowy – chodzi o przednie czy tylne reflektory? Przednie powinny raczej (na 90%) pasować z ewrsji EU, z tylnymi zaś ... może być pewien problem, ale nie jestem do końca pewien
Chodzi o przednie i tylne, bo z tyłu musi być przeciwmgielne. A może ktoś ma jakiś namiar gdzie mogą coś takiego robić?
- Od: 28 paź 2008, 19:57
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626, 2.0 TD 1999r
mx5 napisał(a):Obecnie wersja sport nie ma skóry ani pakietu sports appearance pack. Różnice to Bose, system bezkluczykowy, monitorowanie tyłu pojazdu oraz czujnik ciśnienia w oponach.
No właśnie to mnie interesuje czy jest ten pakiet czy nie?
- Od: 4 sty 2005, 12:28
- Posty: 69
- Skąd: Kraków
- Auto: 6 2.0 ON/136KM Sport03'
3 2.0 Pb/151KM Sport 12'
3 2.0 Pb/151KM Sport 14'
6 2.5 Pb/192KM GT 15'
Z ciekawości porównałem obecny i wcześniejszy katalog i faktycznie jest tak, jak napisał mx5 – aktualnie w wersji Sport nie ma ani skóry ani elektrycznej regulacji fotela kierowcy ani też pakietu Sports Appearance Pack.

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości