Mazda MX-6 GE KL MAZDASPEED

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez People_Hate_Me » 27 wrz 2010, 14:40

DamianMX6 napisał(a):Zupełnie nie rozumiem takiego małego zainteresowania tym modelem <co?> .

odpowiedzią na to pytanie jest napęd na przednią oś. gdyby mazda dała napęd na Tył byłby mega popularny.
choć nie powiem w stanach MX6 cieszy się dość dużą popularnością :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez DamianMX6 » 27 wrz 2010, 15:02

People_Hate_Me napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Zupełnie nie rozumiem takiego małego zainteresowania tym modelem <co?> .

odpowiedzią na to pytanie jest napęd na przednią oś. gdyby mazda dała napęd na Tył byłby mega popularny.
choć nie powiem w stanach MX6 cieszy się dość dużą popularnością :D


Nie wydaje mi się aby to był główny powód. Jeśli tak by było to samo powinno spotkać Toyote Celice czy Mazdę MX-3.
Moim zdaniem problemem jest to że jest bardzo mało egzemplarzy w dobrym stanie i praktycznie jest to samochód nieznany, a ubranych w sensowne pakiety typu MAZDASPEED czy LSi to już na palcach jednej ręki stolarza ;) (MAZDASPEED wcześniej w kraju nie widziałem na naszych numerach :D ). Inna sprawa że wiele osób upiększa je na siłę i wychodzą potworki. Myślę że na tych kilku moich zdjęciach widać że wiele rzeczy które są potrzebne aby auto prezentowało się pięknie jest lub było wyprodukowane przez Mazdę. Wystarczy trochę poszukać :> .
Naprawdę warto, przez niemal dwa lata słyszałem: daj sobie spokój, kup sobie jakiś porządny samochód, czy wywal tego złoma bo ciągle przy nim grzebiesz <lol> . A teraz cicho jak makiem zasiał hahaha .

A co do napędu na przednią oś. Do driftu się nie nadaje, ale w jeździe na codzień nie mam się do czego przyczepić. Dobre opony, zawieszenie i nie straszny śnieg czy woda. Bardzo bezpieczna sprawa. Lepsze jest tylko 4x4.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez pawelc » 27 wrz 2010, 16:04

Tak na początku gratuluję Ci doprowadzenie tej odbudowy do finału -wygląda tak jak powinna wyglądać :) ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Radex » 27 wrz 2010, 16:29

DamianMX6 napisał(a): moim zdaniem jest to jeden z najpiekniejszych i najbardziej udanych samochodów w historii Mazdy. Zupełnie nie rozumiem takiego małego zainteresowania tym modelem <co?> .

też tak uważam i dziwi mnie że tak mało ich mamy, to bardzo piękne samochody. nie chcę nikogo urazić ale o wiele ladniejsze niz mx3, mx5 ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez DamianMX6 » 27 wrz 2010, 18:54

pawelc napisał(a):Tak na początku gratuluję Ci doprowadzenie tej odbudowy do finału -wygląda tak jak powinna wyglądać :) ...


thx <spoko> finał jest z zewnątrz, chociaż jeszcze parę detali wymaga dopieszczenia np. porysowane szyby. Do pełnego końca jeszcze daleko.

Radex napisał(a):też tak uważam i dziwi mnie że tak mało ich mamy, to bardzo piękne samochody. nie chcę nikogo urazić ale o wiele ladniejsze niz mx3, mx5 ...


<nie powiem> cicho bo się wyda <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Riki » 27 wrz 2010, 19:44

DamianMX6 napisał(a):Lepsze jest tylko 4x4.


I nie zawsze :) Ten napęd trzeba jeszcze dobrze wykorzystać...

Zadbane auto – podziwiam zapał. W sumie coś o tym wiem ;)

W kwestii niskiej popularności MX-6 jestem podobnego zdania. Prawda jest taka, że Celica to trochę inna liga ale nie zmienia to faktu, że MX-6 jest moim zdaniem nadal niedoceniona na naszym rynku, teraz już powoli robi się za późno :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DamianMX6 » 27 wrz 2010, 21:00

Dzięki :)

Riki napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Lepsze jest tylko 4x4.


I nie zawsze :) Ten napęd trzeba jeszcze dobrze wykorzystać...


jak każdy <ok>

Riki napisał(a):Prawda jest taka, że Celica to trochę inna liga


Dlaczego inna liga? Mam na myśli Toyotę Celica (jesli się nie mylę V a nawet VI generacji). Głównie taką http://www.resmoto.com/a_car/toyota/opi ... ica_01.jpg
Moim zdaniem to dokładnie ta sama liga.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Riki » 27 wrz 2010, 21:09

Jak ktoś mówi Celica.... od razu mam przed oczami wersję GT4 ;) (wspaniałe auto) a w przypadku MX6 mieliśmy co najwyżej przedni napęd, wolnossącego KLa etc... – stąd moje skojarzenie :) myślę, że jeśli dany model ma jakąś wersję specjalną to łatwiej jest wersjom cywilnym – tworzy się taki kult :D i odwrotnie... dzięki świetnej popularności Golfa wersja GTI miała drogę na skróty aby zaistnieć na rynku, liczyć się na nim. Takie moje zdanie :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DamianMX6 » 27 wrz 2010, 21:48

Riki napisał(a):Jak ktoś mówi Celica.... od razu mam przed oczami wersję GT4 ;) (wspaniałe auto) a w przypadku MX6 mieliśmy co najwyżej przedni napęd, wolnossącego KLa etc... – stąd moje skojarzenie :) myślę, że jeśli dany model ma jakąś wersję specjalną to łatwiej jest wersjom cywilnym – tworzy się taki kult :D i odwrotnie... dzięki świetnej popularności Golfa wersja GTI miała drogę na skróty aby zaistnieć na rynku, liczyć się na nim. Takie moje zdanie :)


Masz racje, takiego wypasu nie było w MX-6 jak w GT4. Szkoda, przynajmniej w MX-6 mogli dać 4x4.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Loczek » 27 wrz 2010, 22:27

Pamiętajmy ze MX6 to 626 tylko w inne budzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez MariuS » 28 wrz 2010, 00:17

nie wiem czemu przegapiłem wcześniej ten temat, na mój gust najładniejsza mx-6 na forum, jest świetna. hamowałeś może silnik po wszystkich modach? jakieś dane przyspieszeń, elastyczności może masz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Siw-y » 28 wrz 2010, 00:27

mariusz_sti napisał(a):hamowałeś może silnik po wszystkich modach? jakieś dane przyspieszeń, elastyczności może masz?

Jakby to było w tej chwili najważniejsze ;)
To auto nie musi jechać, wystarczy, że wygląda <diabełek>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez MariuS » 28 wrz 2010, 00:33

No i jak wygląda widzę na fotkach , a jak jeździ nie :P

a wnioskuję po wątku o aucie, że wszytko jest robione konkretnie a zastanawia mnie fakt jaka mocą teraz dysponuje, bo widziałem że inne kolektory itp, a że osobiście zastanawiam się miedzy KL a ZE to pytam, nie wolno ? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez milan2006 » 28 wrz 2010, 17:37

DamianMX6 napisał(a):Szkoda, przynajmniej w MX-6 mogli dać 4x4

No co Ty? Przecież były i 626 i mx-6 z napędem na 4 :)
Kierownica dla każdego:D
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 19:37
Posty: 93
Skąd: PoZnań
Auto: Mazda

Postprzez People_Hate_Me » 28 wrz 2010, 17:44

milan2006 napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Szkoda, przynajmniej w MX-6 mogli dać 4x4

No co Ty? Przecież były i 626 i mx-6 z napędem na 4 :)

były 4ws czyli 4 koła skrętne ale nie było napędu 4WD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez DamianMX6 » 28 wrz 2010, 17:50

mariusz_sti napisał(a):No i jak wygląda widzę na fotkach , a jak jeździ nie :P

a wnioskuję po wątku o aucie, że wszytko jest robione konkretnie a zastanawia mnie fakt jaka mocą teraz dysponuje, bo widziałem że inne kolektory itp, a że osobiście zastanawiam się miedzy KL a ZE to pytam, nie wolno ? :D


Mocy nigdy nie mierzyłem. Prędkości max podawane przez producenta w tamtym roku osiągała bez problemu a stan licznika 320000 i nie dymi. Przyspieszenie jest więcej niż zadowalające :> . Z modów poprawiających moc to, pokrycie czerwonym lakierem. Wiadomo najszybszy :P . Poza tym to co opisałem wcześniej. W przyszłości jeśli będzie taka potrzeba zrobię remont + porting głowic.

milan2006 napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Szkoda, przynajmniej w MX-6 mogli dać 4x4

No co Ty? Przecież były i 626 i mx-6 z napędem na 4 :)


No i z kontrolą trakcji ;) <lol> .

Pomyliło ci się z GD, w GE było tylko 4WS a to oznacza cztery koła skrętne (Four Wheel Steering). Uwierz że, jakby była taka wersja już napęd 4x4 siedział by w aucie.
Ostatnio edytowano 28 wrz 2010, 18:19 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez PLaster » 28 wrz 2010, 18:19

DamianMX6 napisał(a):Pomyliło ci się z GD, w GE było tylko 4WS a to oznacza cztery koła skrętne (Four Wheel Steering).


w GD były:
– 4WD (sedan i jak dobrze pamiętam hatchback i combi, w coupe nie było)
– 4WS (coupe i hatchback)
natomiast w GE były 4WD s hatchback'u
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez DamianMX6 » 28 wrz 2010, 18:45

PLaster napisał(a):
DamianMX6 napisał(a):Pomyliło ci się z GD, w GE było tylko 4WS a to oznacza cztery koła skrętne (Four Wheel Steering).


w GD były:
– 4WD (sedan i jak dobrze pamiętam hatchback i combi, w coupe nie było)
– 4WS (coupe i hatchback)
natomiast w GE były 4WD s hatchback'u


Gdybamy na temat MX-6 <czytaj>.

Swoją drogą chętnie bym pooglądał od spodu taką 626, ale już próbowałem coś takiego namierzyć i jak dotąd się nie udało. Bardzo rzadki samochód i nie jestem pewien ale z KLem chyba nie był dostępny tylko z 2.0FS, na Allegro aktualnie sztuk 1. Może ma ktoś manuala do takiej?

Kurna i już głupoty po głowie chodzą. Musiałeś Plaster mi przypominać o tej 626 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez milan2006 » 28 wrz 2010, 18:52

z AWS mi się nie pomyliło, kiedyś widziałem na ebay.de 626 z AWD, a zdaje się, że użytkownik suzan114477 z ebay.co.uk miał na części czarną jdm'ową mx-6 ge z napędem na cztery. Osobiście nie widziałem ;)
Kierownica dla każdego:D
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 19:37
Posty: 93
Skąd: PoZnań
Auto: Mazda

Postprzez MariuS » 28 wrz 2010, 19:06

DamianMX6 napisał(a):Z modów poprawiających moc to, pokrycie czerwonym lakierem.


widziałem na pierwszej stronie kolektory 6-2-1 dlatego pytałem ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy