Coilover Conversion Kit do MX-3
Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.
Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.
Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.
Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.
Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?
Adrenaline Addiction.
Jeżeli dobrze kojarzę to dobrych kilka lat temu pojawił się bardzo podobny wątek w tym dziale. Nie pamiętam czy dotyczył konkretnie mx-3 ale rozwiązanie było w ten deseń i nie zebrało pochlebnych opinii.
montowałem to na mx-5 chłopakowi z klubu miatowego, ogólnie zachowuję się to o wiele gorzej niż jakieś "markowe" sprężyny obniżające na seria amor i tak też się stało z tym kitem który mu zakładałem, ustąpił miejsca dla jakiś eibachów/h&rów. Jeżeli ktoś posiada jakieś "lepsze" amory ala koni etc. to ludzie z mx5 którzy to mają właśnie na takich amorach to chwalą. Ja bym nie zamontował tego u siebie.
przeciez ten kit jest na markowej sprezynie obnizajacej
na sprezynie eibach,wiec prosze nie porownywac tego zestawu do chinszczyzny z ebay ktore pekaja w zakretach
jest troche krotsza od standardowej sprezyny,wiec twardsza,seryjny amortyzator nie ma racji bytu przy tym zestawie ze wzgledu na spore obnizenie i utwardzenie
tokico hp jest przystosowany do glebienia,glebsze portfele moga skusic sie na wklady bilstein serii b8
jest to zdecydowanie lepszy wybor od k-sport bo mozna dobrac sobie amortyzator do wlasnych potrzeb

na sprezynie eibach,wiec prosze nie porownywac tego zestawu do chinszczyzny z ebay ktore pekaja w zakretach
jest troche krotsza od standardowej sprezyny,wiec twardsza,seryjny amortyzator nie ma racji bytu przy tym zestawie ze wzgledu na spore obnizenie i utwardzenie
tokico hp jest przystosowany do glebienia,glebsze portfele moga skusic sie na wklady bilstein serii b8
jest to zdecydowanie lepszy wybor od k-sport bo mozna dobrac sobie amortyzator do wlasnych potrzeb
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
pardom mój błąd i nie dopatrzenie że ten kit ma jakąś solidną fedre a nie "no name", w takim razie zdecydowanie odradzam coilovery "made in china by no – one" bo z takowymi miałem styczność.
weede napisał(a):Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.
Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.
Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?
Kupuj zestaw ksporta, bo montaz tego prawie-gwintu to juz druciarstwo a co dopiero uzytkowanie. Same sprezyny maja przewaznie szalenie wysokie ratio (twardo, beton itp) aby ugiecie sprezyny nie zkaonczylo sie na odboju... wiadomo jak dobrze wplywa to na prowadzenie auta

Wg mnie w ulicznym aucie 400lbs/inch na przodzie to granica uzywalnosci. Jesli musisz to kupic to celuj w takie ratio, ew. 2xseryjne.
Less roof, more fun


sporo naczytalem sie na temat opini k-sporta
najlepiej by wypowiedzial sie ktos kto na tym jezdzil...
i jeszcze wytlumacz mi prosze gdzie widzisz druciarstwo w montazu zestawu ?
moj spring rate to 350f/230r wiec to wartosc ktora sprawdzi sie w polskich warunkach
przy zamowieniu bezposrednio u ground control moglem wybrac rate,standardowo ground robi springi 380/250
troche zajelo mi ustawienie zawieszki,odpowiednia roznica wysokosci przod-tyl,zbierznosc,katy
max gleba niestety konczy sie dobiciem odboja na duzej dziurze,ale z powodzeniem mozna smigac na 2cm nizszym ustawieniu niz standardowy spring obnizajacy
tak jak napisalem,podstawa to dobor odpowiedniego amora

najlepiej by wypowiedzial sie ktos kto na tym jezdzil...
i jeszcze wytlumacz mi prosze gdzie widzisz druciarstwo w montazu zestawu ?
moj spring rate to 350f/230r wiec to wartosc ktora sprawdzi sie w polskich warunkach
przy zamowieniu bezposrednio u ground control moglem wybrac rate,standardowo ground robi springi 380/250
troche zajelo mi ustawienie zawieszki,odpowiednia roznica wysokosci przod-tyl,zbierznosc,katy
max gleba niestety konczy sie dobiciem odboja na duzej dziurze,ale z powodzeniem mozna smigac na 2cm nizszym ustawieniu niz standardowy spring obnizajacy
tak jak napisalem,podstawa to dobor odpowiedniego amora
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
jezeli interesuja cie tylko wlasciwosci jezdne,seryjny spring + bilstein b6 to najlepszy zestaw do hardkorowego latania na dziurawych wiejskich drogach
napisz najpierw do czego auto ma sluzyc,jakie trasy preferujesz i bedziemy dyskutowac
na koni jezdzi luk i piwo
napisz najpierw do czego auto ma sluzyc,jakie trasy preferujesz i bedziemy dyskutowac
na koni jezdzi luk i piwo
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
na Koni chyba jeszcze Jacol jeździ.
to szukaj springow obnizajacych z najnizszym ratesem i posadz je na bilstein b8,banan na gebie gwarantowany,bedzie wybierac bosko
gdzies wyczytalem ze koni red nie lubi byc na niskim springu,wiec nie wiem jak bedzie sie zachowywac
pytaj wsrod uzytkownikow
gdzies wyczytalem ze koni red nie lubi byc na niskim springu,wiec nie wiem jak bedzie sie zachowywac
pytaj wsrod uzytkownikow
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
dzieki za info, napisalem maila do bilsteina o te b8 – chociaż wydaje mi sie, ze będzie to mega drogie 
Ale chyba najpierw pójde w eibach pro kit -30mm i zobacze jak będzie się zachowywał do seryjnego amora. H&R jest za twardy jak na mój gust, a jamex (przynajmniej ten co ja mam) nie obniża.
Ale chyba najpierw pójde w eibach pro kit -30mm i zobacze jak będzie się zachowywał do seryjnego amora. H&R jest za twardy jak na mój gust, a jamex (przynajmniej ten co ja mam) nie obniża.
Adrenaline Addiction.
jamex obniza obniza tylko z regoly nie od razu tylko trzeba moment pojezdzic (mam zalozne w probe 2-gen i zdecydowanie obniza auto chociaz niestety cierpi na tym komfort jazdy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
2.2 F2T czerwony
- Od: 20 lip 2005, 14:02
- Posty: 189
- Skąd: Gdynia
- Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro
nie ma z bilsteina do bg nic wiecej niz b4.a to syf starszny wiec raczej nic nie dostaniesz z tej firmy.chyba ze rzezbe.a hr jest moim zdaniem az nadto mieki.samochod na zakretach sie ugina przesadnie.wiec nie jest twardy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje