Coilover Conversion Kit do MX-3

Postprzez weede » 23 wrz 2010, 17:16

Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.

Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.

Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez sq2jul » 24 wrz 2010, 02:02

Jeżeli dobrze kojarzę to dobrych kilka lat temu pojawił się bardzo podobny wątek w tym dziale. Nie pamiętam czy dotyczył konkretnie mx-3 ale rozwiązanie było w ten deseń i nie zebrało pochlebnych opinii.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez weede » 26 wrz 2010, 20:51

tak to wygląda zamontowane:
Obrazek

sam nie wiem ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez jacobs » 27 wrz 2010, 08:22

radekkm to chyba miał, spróbuj z nim się skontaktować.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez radekkm » 27 wrz 2010, 11:58

tak ja mam te springi na tokico HP,co zreszta jest dedykowane do tych springow
spring to eibach,jest twardo,ale wybiera dobrze,


zestaw jest na sprzedaz,przebieg jakies 5-7k,glownie UK
po cene zapraszam na pw

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Grzesiu » 27 wrz 2010, 13:17

montowałem to na mx-5 chłopakowi z klubu miatowego, ogólnie zachowuję się to o wiele gorzej niż jakieś "markowe" sprężyny obniżające na seria amor i tak też się stało z tym kitem który mu zakładałem, ustąpił miejsca dla jakiś eibachów/h&rów. Jeżeli ktoś posiada jakieś "lepsze" amory ala koni etc. to ludzie z mx5 którzy to mają właśnie na takich amorach to chwalą. Ja bym nie zamontował tego u siebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez radekkm » 27 wrz 2010, 16:39

przeciez ten kit jest na markowej sprezynie obnizajacej <glupek2>
na sprezynie eibach,wiec prosze nie porownywac tego zestawu do chinszczyzny z ebay ktore pekaja w zakretach
jest troche krotsza od standardowej sprezyny,wiec twardsza,seryjny amortyzator nie ma racji bytu przy tym zestawie ze wzgledu na spore obnizenie i utwardzenie
tokico hp jest przystosowany do glebienia,glebsze portfele moga skusic sie na wklady bilstein serii b8
jest to zdecydowanie lepszy wybor od k-sport bo mozna dobrac sobie amortyzator do wlasnych potrzeb
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Grzesiu » 27 wrz 2010, 20:06

pardom mój błąd i nie dopatrzenie że ten kit ma jakąś solidną fedre a nie "no name", w takim razie zdecydowanie odradzam coilovery "made in china by no – one" bo z takowymi miałem styczność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Fiveopac » 27 wrz 2010, 20:34

weede napisał(a):Czy ktoś miał styczność z tym produktem?
http://www.ground-control-store.com/pro ... .php/II=31
Rozumiem, ze tu można regulować wysokość.

Myśle czy to nie lepsze rozwiązanie od K-sporta, który przecież może się zacząć sypać na naszych pieknych dziurach, w końcu to tylko chinczyk. A tu mamy spręzyny eibacha, a amorki można kupować na sztuki.

Jaki jest taki rozsądny Desired Spring Rate na ulice do seryjnych KYB?

Kupuj zestaw ksporta, bo montaz tego prawie-gwintu to juz druciarstwo a co dopiero uzytkowanie. Same sprezyny maja przewaznie szalenie wysokie ratio (twardo, beton itp) aby ugiecie sprezyny nie zkaonczylo sie na odboju... wiadomo jak dobrze wplywa to na prowadzenie auta hahaha . Ludziska z usa zakladaja te zestawy zeby tanim kosztem posmigac na torze/autocrossach, jazda tym w naszych ulcznych warunkach moglaby sie zle zakonczyc na pierwszym szybszym zakrecie.
Wg mnie w ulicznym aucie 400lbs/inch na przodzie to granica uzywalnosci. Jesli musisz to kupic to celuj w takie ratio, ew. 2xseryjne.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez radekkm » 27 wrz 2010, 23:47

sporo naczytalem sie na temat opini k-sporta <nie>
najlepiej by wypowiedzial sie ktos kto na tym jezdzil...
i jeszcze wytlumacz mi prosze gdzie widzisz druciarstwo w montazu zestawu ?

moj spring rate to 350f/230r wiec to wartosc ktora sprawdzi sie w polskich warunkach
przy zamowieniu bezposrednio u ground control moglem wybrac rate,standardowo ground robi springi 380/250

troche zajelo mi ustawienie zawieszki,odpowiednia roznica wysokosci przod-tyl,zbierznosc,katy
max gleba niestety konczy sie dobiciem odboja na duzej dziurze,ale z powodzeniem mozna smigac na 2cm nizszym ustawieniu niz standardowy spring obnizajacy
tak jak napisalem,podstawa to dobor odpowiedniego amora
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez weede » 28 wrz 2010, 01:36

radekkm napisał(a):podstawa to dobor odpowiedniego amora

a gdyby kupić poprostu wkłady KONI + Eibach Pro Kit?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 28 wrz 2010, 15:30

jezeli interesuja cie tylko wlasciwosci jezdne,seryjny spring + bilstein b6 to najlepszy zestaw do hardkorowego latania na dziurawych wiejskich drogach

napisz najpierw do czego auto ma sluzyc,jakie trasy preferujesz i bedziemy dyskutowac

na koni jezdzi luk i piwo
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez People_Hate_Me » 28 wrz 2010, 15:38

na Koni chyba jeszcze Jacol jeździ.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez weede » 28 wrz 2010, 19:07

ma być niżej o te -3cm i lepiej wybierać nierówności w mieście. Nie mówie o lataniu po wertepach we wsi tylko o mieście gdzei są np. koleiny itd. ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 28 wrz 2010, 19:36

to szukaj springow obnizajacych z najnizszym ratesem i posadz je na bilstein b8,banan na gebie gwarantowany,bedzie wybierac bosko

gdzies wyczytalem ze koni red nie lubi byc na niskim springu,wiec nie wiem jak bedzie sie zachowywac
pytaj wsrod uzytkownikow
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez weede » 28 wrz 2010, 23:07

dzieki za info, napisalem maila do bilsteina o te b8 – chociaż wydaje mi sie, ze będzie to mega drogie ;)

Ale chyba najpierw pójde w eibach pro kit -30mm i zobacze jak będzie się zachowywał do seryjnego amora. H&R jest za twardy jak na mój gust, a jamex (przynajmniej ten co ja mam) nie obniża.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 29 wrz 2010, 00:25

Hmm dziwne z tym jamexem moj obniża :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Quaki » 29 wrz 2010, 00:29

jamex obniza obniza tylko z regoly nie od razu tylko trzeba moment pojezdzic (mam zalozne w probe 2-gen i zdecydowanie obniza auto chociaz niestety cierpi na tym komfort jazdy
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez radekkm » 29 wrz 2010, 00:31

przerabija seryjne amory na ich wklady,bo nie ma dedykowanych,morda to robil u siebie,impreza za jakies 3k
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 29 wrz 2010, 09:08

nie ma z bilsteina do bg nic wiecej niz b4.a to syf starszny wiec raczej nic nie dostaniesz z tej firmy.chyba ze rzezbe.a hr jest moim zdaniem az nadto mieki.samochod na zakretach sie ugina przesadnie.wiec nie jest twardy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4873 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje