323F BA Absolutny brak podgrzewania tylnej szyby
Witam na poczatku chcialem pozdrowic wszystich szanownych kolegow.
Od niedawna posiadam mazde 323F BA 1996r i mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby, mianowicie po wcisniecu przycisku nie zapala mi sie kontrolka na zegarach ani szyba nie odparowywuje jest to dosyc uciazliwe wiec prosze kolegow o pomoc.
Od niedawna posiadam mazde 323F BA 1996r i mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby, mianowicie po wcisniecu przycisku nie zapala mi sie kontrolka na zegarach ani szyba nie odparowywuje jest to dosyc uciazliwe wiec prosze kolegow o pomoc.
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
też niedawno mam 323f na początku słabo działał mi przycisk poprostu ale jak go kilkukrotnie wciskałem to czasem zaczynał łapać a teraz już działa bez problemu, moze styki zaśniedziały troche. u mnie nie wiem czemu było tak ze jak właczyłem podczas jazdy to nie działało ale jak włączyłem, zgasiłem auto i znów zapaliłem to działało:P kosmos jakiś ale tak miałem, na szczęście wróciło do normy
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
- Od: 7 gru 2008, 17:52
- Posty: 146
- Skąd: Biskupiec/Gdańsk
- Auto: Mazda 323f 1.5 BA
sprawdz przede wszystkim czy bezpiecznik jest dobry, potem miernikiem czy dochodzi napiecie, a potem przycisk czy styki nie sa zasniedziale. naprawdopodobniej ostatnia obcja pasuje ale sprawdz wsszystko co mozesz. Ewentualnie pozycz od kogos wlacznik to bedziesz wiedzial co i jak
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
a czy moze mi ktos podpowiedziec jak wyjac ten przycisk zeby sprawdzic te styki bo musze przyznac ze jestrm w tym zielony.
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
Spróbuj podważyć czyms jak sie da np. małym śrubokrętem . A przede wszystkim sprawdż bezpieczniki ^^
" MAZDA JEST JAK TYSKIE – PONAD WSZYSTKIE !! "
- Od: 1 mar 2010, 18:41
- Posty: 4
- Skąd: Czarnków
- Auto: Mazda 323F 1,5 16V
Niestety tutaj trzeba zdjąc cały panel okalający przyciski podgrzewania szyby, awaryjnych i zegarka a kończący się aż na lewej kratce wentylacji.Jest on mocowany bodajże na trzech wkrętach,następnie odpinasz wszystkie kostki od przełączników i odkręcasz mocowaną na dwa wkręty kieszeń wspólną dla włącznika ogrzewania szyby i awaryjnych.
- Od: 20 mar 2005, 12:54
- Posty: 39
- Skąd: Rudnik nad Sanem
- Auto: 323 C Z5 98
6 GG LF 04
Ok dzieki koledzy w wolnej chwili sprobuje sobie to naprawic:)Pozdrawiam
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
stawiam na zaśniedziałe styki, miałem to samo, jak kupiłem moją eFkę to na początku raz przycisk działał raz nie, aż przestał w końcu wogóle trybić, rozebrałem kokpit wyjąłem cały moduł(jest z tym trochę pierniczenia się, trzeba pamiętać jak się rozbierało by złożyć tak samo) gdy już doszedłem do tego styku(wyjąłem cały przycisk, uważaj byś nie zgubił sprężynek) to profilaktycznie go papierem ściernym potraktowałem, włożyłem z powrotem, wszystko skręciłem w odwrotnej kolejności, włączyłem zapłon i ku mojej radości wciskam i działa i tak se wciskam raz drugi trzeci i za każdym razem działa hehe i do tej pory działa
jedyne co to 2 ścieżki nie grzeją, ale to już pikuś.
Cała zabawa trwała niecałe 30minut, na forum powinieneś znaleźć fotorelację na temat demontażu kokpitu, ja z niej korzystałem
Miłej zabawy.
Cała zabawa trwała niecałe 30minut, na forum powinieneś znaleźć fotorelację na temat demontażu kokpitu, ja z niej korzystałem
Miłej zabawy.
- Od: 29 lut 2008, 09:39
- Posty: 9
- Auto: mazda 323f 1.5 16v 88KM 97r.
Witam!
Jak w temacie, w mojej Mazdzie nie mogę włączyć podgrzewania tylnej szyby. Po naciśnięciu przycisku nic się nie dzieje. Nie zapala się nawet kontrolka na desce... Nic. Druga sprawa to kontrolka od ręcznego, ta pali się z kolei cały czas po włączeniu zapłonu. Nieważne, ręczny zaciągnięty czy nie. Wydaje mi się że poziom płynu jest ok. Więc klocki? Ręcznego praktycznie nie mam...
Jak w temacie, w mojej Mazdzie nie mogę włączyć podgrzewania tylnej szyby. Po naciśnięciu przycisku nic się nie dzieje. Nie zapala się nawet kontrolka na desce... Nic. Druga sprawa to kontrolka od ręcznego, ta pali się z kolei cały czas po włączeniu zapłonu. Nieważne, ręczny zaciągnięty czy nie. Wydaje mi się że poziom płynu jest ok. Więc klocki? Ręcznego praktycznie nie mam...
Brak ogrzewania to bedzie pewnie sprawa przycisku (ja tak mam u siebie) trzeba rozebrac deske wyjac go i przeczyscic styki bo pewnie sa zasniedziale (tak mi podpowiedzieli) , a co do recznego hmmm zawieszona lekko linka?? nie wiem w tej sprawie niech sie wypowie ktos inny. pozdrawiam.
Moja Nowa Madzia 323F 2.0V6 ZAPRASZAM http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=165730
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
Moja BYŁA Madzia http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=111034&p=2480591#p2480591Zapraszam:)
- Od: 15 gru 2009, 12:44
- Posty: 178
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.
bezpiecznik 

- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
A sprawdzałeś stan okładzin na klockach??? Bo prawdobodobnie mozesz mieć resztki , a nie piszczy przy hamowaniu 
- Od: 15 lip 2008, 20:55
- Posty: 23
- Skąd: Gliwice
- Auto: mazda 323f BA 97r Z5 1.5
A jest oddzielny bezpiecznik od podgrzewania szyby? Czy może jest jeden ok kilku elementów? Ale wszystko oprócz tego działa.. Co do hamulców, w sobotę ściągnę tylny bęben i sprawdzę. Przód jest raczek OK
Sprawdz sobie bezpiecznik od ogrzewania tylniej szyby w panelu masz pod 16 , powinien być żółty 20A jak masz na pokrywie rozpiske to nazywa sie on DEFOG. Możesz sprawdzić też po zdjęciu plastiku tylniej klapy styk złączki od ogrzewania bo lubi zaśniedzieć ale jak kontrolka sie nawet nie zapala to raczej nie to.
Włączniki raczej pancernie zrobione na duży prąd wiec jak sie nie rozsypał to powinien być ok.
Co do ręcznego to u mnie płynu troche ponad minimum i jak szybciej rusze to też sie zapala konktrolka ręcznego także jak masz na styk to może być to.
ps. wie ktoś jak podkręcić ręczny w KF ? U mnie też praktycznie go nie ma... pod dźwignią zakręcone na maxa a od spodu nie moge znaleźć regulatora...
Włączniki raczej pancernie zrobione na duży prąd wiec jak sie nie rozsypał to powinien być ok.
Co do ręcznego to u mnie płynu troche ponad minimum i jak szybciej rusze to też sie zapala konktrolka ręcznego także jak masz na styk to może być to.
ps. wie ktoś jak podkręcić ręczny w KF ? U mnie też praktycznie go nie ma... pod dźwignią zakręcone na maxa a od spodu nie moge znaleźć regulatora...
Mam podobny problem, więc napiszę w tym temacie, żeby nie dodawać już innych. Otóż w mojej Maździe, jest tak, że jeśli uda się tak kliknąć w przycisk podgrzewania tylnej szyby, (raz na 50?) żeby zapaliła się kontrolka – jest wszystko ok, ładnie podgrzewa, szybko i sprawnie, ale jeśli kontrolka nie zapali się, wtedy podgrzewanie działa jakby na 1/8 swojej pierwotnej mocy, ledwo co podgrzewając tą biedną i zmarźniętą
szybę i w dodatku zajmuje to ok 15 minut...? Ma ktoś jakieś pomysły?
-
Umsik
W Twoim przypadku to raczej na 99% przycisk
Co do mnie... Nie mam pomysłów :/ Powodem świecącej kontrolki ręcznego był banalny... Niski poziom płynu hamulcowego. Przy okazji zmieniłem go i odpowietrzyłem układ. Może mi ktoś pomóc w kwestii podkręcenia ręcznego? Nie wiem jak to zrobić
Obawiam się że kręcenie tą śrubą obok dźwignie niewiele pomoże
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości