Nasze przebiegi
Bardzo mnie interesuje jakie przebiegi maja silniki MZR-CD, lub inne Diesle Mazdy
Ja mam 2003r 167tys ksiazka serw. potwierdzona w ASO
EDIT(moderator)
proszę wpisywać w wątku tylko przebiegi, datę, ew. wykonane ważniejsze naprawy
Ja mam 2003r 167tys ksiazka serw. potwierdzona w ASO
EDIT(moderator)
proszę wpisywać w wątku tylko przebiegi, datę, ew. wykonane ważniejsze naprawy
- Od: 27 sie 2010, 10:18
- Posty: 105
- Skąd: Skarzysko-Kam
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 2003
Mazda 323F BA 1995
grudzien 2005
145tysiecy MIL


Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Trec_Londyn napisał(a):grudzien 2005145tysiecy MIL
![]()
Male sprastowanie: trec_londyn powinienes przeliczyc
232000 km
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Lipiec 2003 – 243128 km 
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3114 (47/159)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
M6 2003 03 156k
- Od: 3 wrz 2010, 09:10
- Posty: 10
- Skąd: Kołobrzeg / Koszalin
- Auto: 2003 M6 2.0 MZR-CD SPORT BREAK CiTD 136KM
M6 MZR-CD '03
Zakupiona w grudniu 2007 z przebiegiem 152kkm (sprawdzone w salonie gdzie była serwisowana).
Aktualny przebieg 216kkm.
Usterki:
Pomijając czystą eksploatację była jedna.
Zacinający się EGR – uszkodzony mechanicznie – wymiana przy 196kkm na używkę.
Wymieniłem też SCV przy 200kkm (ale nie traktuję tego jako usterki, bo jak się okazało wymiana była niepotrzebna – to nie on był problemem a kiepskie paliwo).
Z tematów eksploatacyjnych przy 204kkm wymieniłem przednie amortyzatory (jeden zaczął stukać na dołkach), do tego końcówka drążka kierowniczego prawa i gumowa osłona przegubu. No i wymiana podkładek pod wtryskami.
Klocków, filtrów i oleju nie wymieniam bo to bezsensowne
Zakupiona w grudniu 2007 z przebiegiem 152kkm (sprawdzone w salonie gdzie była serwisowana).
Aktualny przebieg 216kkm.
Usterki:
Pomijając czystą eksploatację była jedna.
Zacinający się EGR – uszkodzony mechanicznie – wymiana przy 196kkm na używkę.
Wymieniłem też SCV przy 200kkm (ale nie traktuję tego jako usterki, bo jak się okazało wymiana była niepotrzebna – to nie on był problemem a kiepskie paliwo).
Z tematów eksploatacyjnych przy 204kkm wymieniłem przednie amortyzatory (jeden zaczął stukać na dołkach), do tego końcówka drążka kierowniczego prawa i gumowa osłona przegubu. No i wymiana podkładek pod wtryskami.
Klocków, filtrów i oleju nie wymieniam bo to bezsensowne
Styczeń 2003 – 172 000 km
Sprowadzona przeze mnie z niemieckiego ASO przy przebiegu 113 000 km (posiadam książkę serwisową).
Usterki:
~150 000km – wymiana podkładek pod wtryskiwaczami – koszt 380 zł
Sprowadzona przeze mnie z niemieckiego ASO przy przebiegu 113 000 km (posiadam książkę serwisową).
Usterki:
~150 000km – wymiana podkładek pod wtryskiwaczami – koszt 380 zł
- Od: 26 sty 2008, 23:59
- Posty: 93
- Skąd: Warszawa, Łódź
- Auto: M6 CiTD 2003 165KM (chip tuning)
Wrzesień 2002 – 134 000 km, potwierdzony w niemieckim i polskim ASO.
- Od: 17 lip 2010, 22:52
- Posty: 18
- Skąd: SOP
- Auto: Mazda 6 MZR-CD
Kierowcy dieslowcy, co tak slabo? Musze was zawstydzic. W benzynie mam 240tys.
Bedzie jakis pierwszy ochotnik z 300tys.
Bedzie jakis pierwszy ochotnik z 300tys.
kristoferson1 napisał(a):Kierowcy dieslowcy, co tak slabo? Musze was zawstydzic. W benzynie mam 240tys.
Diesla z niekręconym przebiegiem ze świecą szukać
marzec 2003 r. 260kkm (po polskich drogach 100kkm)
Kolo 2M; łożysko prawy przód, sworznie wahaczy przód, poza tym tylko wymiany wynikające z eksploatacją...
OT
(jestem pod wrażeniem trwałości zawieszenia!!
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
- Od: 14 sty 2008, 20:09
- Posty: 123
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6