Mazda3 (BK) – Korozja
Witam chciałbym popytać o kilka porad jak zabezpieczyć następujące ogniska korozji
błotnik przód od strony kierowcy, długość ok. 1cm, na zdjęciu nie widać lekkiego wklęśnięcia a wiec zbiera się tam woda:

tylne drzwi od strony pasażera, powierzchowna rana, długość ok 10cm, może polerka?

w zasadzie każda felga tak wygląda w jednym miejscu gdzie zbierała się woda jak samochód stał w komisie

większe zdjęcia i lepiej widoczny problem po kliknięciu w miniaturki
błotnik przód od strony kierowcy, długość ok. 1cm, na zdjęciu nie widać lekkiego wklęśnięcia a wiec zbiera się tam woda:
tylne drzwi od strony pasażera, powierzchowna rana, długość ok 10cm, może polerka?
w zasadzie każda felga tak wygląda w jednym miejscu gdzie zbierała się woda jak samochód stał w komisie
większe zdjęcia i lepiej widoczny problem po kliknięciu w miniaturki
ad 1 – ciezka sprawa – cuda nie zrobisz
jak dla mnie – skrobanka, brunox = czekasz 12h , brunox 12h czekania, potem podkład pędzelkiem, a potem albo baza w pendzlu albo sprayu (KOSZT 60PLN W ASO ), potem clar i polerka
ad 2 – zaprawka z patyka clar z patyka + polerka
ad 3 – ile alt stala w komisie ? matkooo
imo – druciak miedziany + carvelo do aluminium
jak dla mnie – skrobanka, brunox = czekasz 12h , brunox 12h czekania, potem podkład pędzelkiem, a potem albo baza w pendzlu albo sprayu (KOSZT 60PLN W ASO ), potem clar i polerka
ad 2 – zaprawka z patyka clar z patyka + polerka
ad 3 – ile alt stala w komisie ? matkooo
imo – druciak miedziany + carvelo do aluminium
No to mam kolejny problem, może nie tyle z korozją a z samym lakierem. miejscami zaczął odpadać/łuszczyć się do samego podkładu. Możliwe że to żwir, albo kamyczki? Nie mam chlapaczy więc dopuszczam że spod kół wylatują drobinki ale odpryski mam pod samym lusterkiem bocznym. 

Seraf napisał(a):miejscami zaczął odpadać/łuszczyć się do samego podkładu.
Czy to jest na pewno oryginalny lakier? A łuszczy się sama bezbarwna farba (klar) czy kolor też?
Seraf napisał(a):Możliwe że to żwir, albo kamyczki?
U mnie po kamyczkach to mam odpryski (malutkie wgłębienia) na masce, grillu i z tyłu na zderzaku.
Nie wiem jak w normalnych 3-kach ale u mnie przy dystansach i felgach 17" nie mam problemu żeby przy skręconych kołach chlapnąć sobie błotkiem na dach

Seraf napisał(a):Lakier jest oryginalny. To są malutkie odpryski lakieru do białego podkładu nie większe niż 2mm kwadratowe, miałem ostatnio kilka ostrych przejazdów po lekko zaśmieconej drodze.
To masz to samo co ja ma na masce... i nic z tym nie zrobisz chyba ze szpachla i malowanie<dupa>
Coś mi tu nie gra jeżeli chodzi o fotkę Seraf felgi.Może i stała długo w komisie, ale czy na pewno? Może klej do odważników zrobił swoje? W chemika się bawić nie będę ale sporo w życiu widziałem i często felgi w okolicach "odważników" rdzewieją. Nie mogę się odnieść do pierwszego zdjęcia bo to wygląda jak dziura.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
vqsoft napisał(a):Panowie chlapacze w aso to koszt 179 pln za oś
na allegro znalazłem gościa co handluje częściami nowymi do mazdy
i kupiłem za 69pln
nowe oryginalne na przód
jego nick to sportczesci
Dzięki za namiar vqsoft bo cena naprawdę okazyjna.
Spróbuje się dowiedzieć czy ma jeszcze jeden komplet
MOJA MAZDA
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=111631
Tylko z tego co wiem tylne sa zbyt krótkie i tak wali błotem po tylnej kalpie ,dlatego mam ory. przód a tył guma uniwesal ciut dłuższe to tak dla przestrogi 
U mnie 2005 widać rudego od spodu , wewnętrzna strona progu na tym rancie gdzie powiedzmy się podczepiasz z lewarkiem. Juz nie mówię o ogólnej rdzy, bo wiem że moje auto stało bez ruchu około roku 
Seraf Jaki u Ciebie jest koszt piaskowania?
Seraf Jaki u Ciebie jest koszt piaskowania?
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Moja z 2005 roku nie ma w ogóle rdzy, nadkola zagumowane (niemiec chyba był na akcji serwisowej)Fox1984 napisał(a):a jak wygląda korozja na progach w waszych mazdach, bo u mnie progi w ogolę do roboty powoli mam, na masce od spodu tez ruda wychodzi i to całkiem sporo, rok auta 2004
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
fixerq napisał(a):Moja z 2005 roku nie ma w ogóle rdzy, nadkola zagumowane (niemiec chyba był na akcji serwisowej)
Proponuje dobrze obejrzeć te zagumowane nadkola, też miałem "zagumowane" (2 razy akcja serwisowa w Niemczech) i na pierwszy żut oka było niby OK, jak zerwałem tą "gumę"

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości