Kills on Road & Street

Postprzez no_name » 25 sie 2005, 21:58

nie ma co sie kryc mazda nie miala mocnych silnikow
najlepiej cos hondy, bmw oraz opla
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pyton162 » 25 sie 2005, 22:01

no bo niestety ale mazda nie zrobi z pojemnosci 1.6 160km i to z silnika wolnossacego , ktory ma juz swoje lata nie mowiac o najnowszych jednostkach hondy ktore z litra pojemnosci maja 120km
Pyton162
 

Postprzez no_name » 25 sie 2005, 22:21

z 3.0 V6 200 km to troche malo (przynajmniej 270 by moglo byc)
bmw z 2.5 robi 192 i to nie na ukladzie V
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Boris86 » 25 sie 2005, 22:40

no_name napisał(a):wole fiata coupe 2.0 20V turbo plus

Co do fiatów to ja podziekuje...nei widziałem chyba bardziej spartaczonych aut...ale to moja prywatna opinia
no_name napisał(a):najlepiej cos hondy, bmw oraz opla

Opli...no cóż... wiesz mam w mojej BG jedynie 1,3 litra i jadąc w 4 osoby smiegałem przez ul. Kościuszki (cholernie długa i szeroka ulica w Łodzi) z Calibrą w których minimum to 2 litry w której był tylko kierowca i ...co tu duzo mowic.... nie mogł mi odejsc............a mam przestawiony nie korzystnie zapłon

Co innego stare Ople ...one są kultowe... taki Kadett B lub C i to w coupecie....naped na tył i jeszcze silniczek z Senatora lub Omegi włozony i to wtedy zapier..la
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Globy » 26 sie 2005, 00:16

I co z tego, ze auta sa wyzylowane? Kazdy ma filozofie tworzenia silnikow i aut, a nie wszystkie z podobnej klasy czy kontynentu mozna porownac. 323F BA jest ciezka i komfortowa, co zauwazyl Marek, ale za to ma silnik 6-cylindrowy o niespotykanej wczesniej w klasie kulturze pracy. Civici zawsze bywaly mniejsze i bardziej spartanskie. 323 BG GT, ktora jezdzilem do niedawna, miala swietnie dobrana moc 128 koni – przyspieszenie nieco powyzej 8 sekund dla wolnossacego silnika w takim aucie jest nawet wiecej niz wystarczajace, a trzeba jeszcze uwzglednic klase, wielkosc karoserii (za tym kryje sie bezpieczenstwo) oraz przydatnosc na co dzien, czyli elastycznosc i zakres uzytecznych obrotow. Mazda udowodnila przez lata, ze projekty jej silnikow maja prawidlowo obliczona moc w stosunku do trwalosci i mysle, ze to jest wazne.

Morgenik napisał(a):no bo niestety ale mazda nie zrobi z pojemnosci 1.6 160km i to z silnika wolnossacego , ktory ma juz swoje lata nie mowiac o najnowszych jednostkach hondy ktore z litra pojemnosci maja 120km

No... Bo zrobila 280 z 1.3. A BMW robi najlepsze rzedowe "szostki".
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez no_name » 26 sie 2005, 00:27

Globy napisał(a):No... Bo zrobila 280 z 1.3.

<lol> tu ma racje kto podskoczy do rx-7 to dostanie w <dupa>
BMW robilo V6 ??
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Boris86 » 26 sie 2005, 01:12

nie V6 tylko rzedowe 6...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez no_name » 26 sie 2005, 01:17

Boris86 ja sie pytalem czy BMW robio kiedys V6
a o rzedowych wiem mialem przyjemnosc kilkoma jechac :D 2.0 lepiej wciska w fotel niz moj KL
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Boris86 » 26 sie 2005, 01:24

A ja miałem w te wakacje budować z kumplem rekina E-21 z własnie 2.0 R6 na ostrym wałku, z wzmocnionym wnętrzem i po chip tuningu w niemczech....oraz ze skrzynią dopasowaną pod ten motor. Silnik pochodził z auta szykowanego w niemczech do driftingu. Mielismy silnik, załatwiliśmy bude ...i wtedy niestety trafił sie dobry kupiec na silnik i kumpel go sprzedał...a silnik był jego wkładem... no cóż ...szkoda bo auto miałoby 200KM(bo tyle widniało na wykresie z hamowni) i ponizej 800(bo wewnątrz miały być tylko 2 kubełki i klatka i nic poza tym)...a to daje nam stosunek mocy do masy 1/4...czyli lepiej niz w VIPER'ze...oj poszalało by sie ....no ale ...mówi sie trudno...a co do silnika to wkreca łsie jak ścigacz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez no_name » 26 sie 2005, 01:36

ja ostatnio zastanawiam sie nad jakims BMW e34, e36
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pyton162 » 26 sie 2005, 10:18

1.3 z silnika wankla ktory jak wiesz Globy jest inaczej przeliczany , nie porownouj goby takiego silnika do bo jakos to nie idzie w parze, ale dobra jak juz taki piszesz to postaw nowego rx8 ktory ma mimo swoich 280km az 7,2 s do 100 toz to stanowczo za duzo i obok np honde S2000 , ciekaw jestem kto wygra , bo ja wiem ze S2000, a stare rx7 byly uturbione a to bardzo duza roznnica , bo jak zalozysz tubro do takiego silnika jak np z S2000 to taka rx7 tez moze miec problem, mowa byla o silnkach wonlossacych , w ktorych Honda moim zdaniem bijje wszystkich , BMW tez robi teraz super silniki, ale to wszystko jest konsekwencja tego ze zdobywaja doswiadczenie w formule 1 , a jakos sobie nie przypominam zeby mazda kiedy kolwiek byla w formule 1 co tez o czyms swiadczy
Pyton162
 

Postprzez Sokool » 26 sie 2005, 13:24

Hmmm... Mazda RX-8 Revolution – 231KM, 1350 kg wagi i 6,4 s do setki. Honda S2000 2,0 DOHC VTEC – 240 KM przy 1260 kg wagi i 6,2 s do setki. 9 koni więcej, 90 kg mniej i tylko 0,2 sekundy mniej do 100. A poza tym s2000 przewieziesz max 2 osoby.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez no_name » 26 sie 2005, 13:49

rx-8 1390 km i ma 7.2 do setki to jest 140 kg roznicy
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Bimbak » 26 sie 2005, 15:05

Sokool napisał(a):A poza tym s2000 przewieziesz max 2 osoby.


Co nie zmienia faktu że auto jest zajeeeeeeeeeeeeeee........te
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Pyton162 » 26 sie 2005, 15:08

dobra to wezcie civica type R 6,6 s do 100 auto rodzinne i tez ma wygar niesamowity, lub integre to wogole zamiata , a Rx8 ma 7,2 do 100km/h to nie jest powalajacy wynik jak na takie auto
Pyton162
 

Postprzez no_name » 26 sie 2005, 16:03

ja chetnie przygarnal bym integre :D a tak pozatym to szukam jakiegos duzego autka, zeby mialo gdzies 8 sek. do 100 i natrafilem na BMW 525 192 km oraz myslalem nad milenia S, ale chce naped na tyl :D
male autka juz mnie nie ktreca ciezko cos w nich zmiescic
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez marek » 26 sie 2005, 18:46

Morgenik napisał(a):wezcie civica type R 6,6 s do 100 auto rodzinne


Ja bym powiedział że to auto miejskie...
Rodzinny to jest dopiero Accord...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez velocity » 27 sie 2005, 00:38

Skoro mówimy o Civicu Type-R, a w koncu jesteśmy na forum kills, to opisze zdarzenie, jakiego bylem uczestnikiem.
Cala sytuacja miala miejsce przed kilkoma miesiącami, opisywałem ją na innym forum – pozwolę sobie wkleić.
Gwoli ścisłości – jechałem Seatem Ibizą TDI PD (silnik ASZ – seryjnie 130 KM). Autko było wtedy po pierwszym etapie modyfikacji i legitymowało się mocą 182 KM i max. momentem obrotowym o wartosci 380 Nm. Teraz jest "troszke" lepiej, ale nie chcę zapeszac, bo nie mam wyniku z hamowni ;)
No wiec to było tak:

Miejsce: Wroclaw, światła niedaleko DH Astry, jadąc od mostu milenijnego, godzina późnowieczorna, w baku góra 10 litrow, wyjęty zapas, sam kierowca
Nawierzchnia: sucha
Temperatura: ok 15 st. C.

Jadę sobie spokojnie... i we wstecznym lusterku widzę, że zbliża się do mnie bardzo szybko jakieś autko. Przede mną zielone światło i pusta droga. Zwalniam i wznosze modły, by zapaliło się czerwone

Wyhamowuję do 20 km/h ... jest czerwone !!

Czekam z niecierpliwością, prawie obgryzam paznokcie
Jestem wniebowzięty! Civic Type-R.
W środku trzech kolesi, oczywiście podgazówka, (auto, jak sie pozniej okazalo, sprowadzone przed tygodniem, na niemieckich blachach), opuszczam szybkę, wtóruje mi pasażer CTR-a.

Ja: ścigniemy się ?
Pasażer CTR-a: (śmiejąc się) jesteś pewien?
Ja: jedziemy na zielone?
CTR: ok, jeśli tak bardzo chcesz (nadal lekceważąco )

Czerwone, pomarańczowe, zielone – ruszamy bez falstartu.

Kierownik CTR-a dosc mocno mieli, ja ruszam na pół gwizdka i szybko wychodzę przed niego o pół długości, szybkie wbicie dwójki i przewaga sie powieksza, na trójce widze w lusterku wstecznym jego światła. Czwórka, odległość raczej sie nie zmienia, moze minimalnie zwiększa, ale na pewno nie zmniejsza. 150 km/h – następne światła się zbliżają, wiec wyhamowuję. Liczę na powtórke, domyslam sie, ze koledzy będą sie chcieli dowiedziec, co ich objechało, a tu chłopaki mrugają tylko długimi, zjezdają na lewy pas i zawracają...
Ech...

Ale kill zaliczony
U mnie brakuje jeszcze kilku kucyków i niutków (uszkodzony, nieszczelny zawór recyrkulacji spalin oraz ten od sterowania turbiny – chociaż w zasadzie ten ma znacznie tylko przy niskich obrotach.
Na pewno mialem przewagę w postaci mniejszego obciążenia

Tak czy siak – pierwszy godny rywal, którego spotkałem na drodze

Edit:

Spotkałem tego CTR-a godzine pozniej na McDonaldzie na wylocie na Bielany Wroc., wiec powinienem jeszcze dopisać, że właściciel okazał sie całkiem sympatycznym człowiekiem, porozmawialismy chwilke, pogratulowal autka, dodajac, ze jeszcze sie uczy panowac nad swoją Hondą. Nie chcial sie juz jednak scigac, a swoją poprzednią "ucieczke" skwitował słowami "wystarczająco mnie zdołowałes" ;)
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Postprzez Pyton162 » 27 sie 2005, 10:46

dobra masz auto dlubane a on wserii, gdybys Ty mial w serii to bys mial powody zeby zjechac w bok , mowa jest o silnikach wolnosacych, a jak juz pisalem te silniki tez monza zaturbic i ja juz wtedy sobie nie wyobrazam jak to jedzie :), piszemy o silnikach seryjnych , pozdro
Pyton162
 

Postprzez velocity » 28 sie 2005, 12:17

Morgenik napisał(a):dobra masz auto dlubane a on wserii, gdybys Ty mial w serii to bys mial powody zeby zjechac w bok , mowa jest o silnikach wolnosacych, a jak juz pisalem te silniki tez monza zaturbic i ja juz wtedy sobie nie wyobrazam jak to jedzie :), piszemy o silnikach seryjnych , pozdro


Hmm... a jaka różnica, czy w serii, czy nie? Nie rozumiem gdybania "a co by było, gdybyś miał w serii"... bo równie dobrze możnaby napisać: a co by było, gdyby jego auto miało ileś tam poniżej serii? :] Co do zaturbionych TypeR-ów (czy to Civiców, czy Integr) – to owszem, jezdza swietnie, ale w Polsce jest dieselek, który robi z nich miazge ;)
Mazda 323 BG 1.3 8v
Seat Ibiza TDI ASZ +++ by CompSport
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2005, 22:03
Posty: 38
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323 BG 1.3 8v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje