MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jacobs » 19 wrz 2010, 18:39

Korby z KJ też są chyba kute.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Grzesiu » 19 wrz 2010, 19:50

korby będą kute w większości bo to najłatwiejsza metoda w tamtym okresie żeby je wykonać, co niestety nie tyczy się tłoków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez mlody1921 » 19 wrz 2010, 23:54

W sumie to długośc korby i średnica na wał, bo średnica pod sworzeń jakby była większa to już wiemy że można zrobić


tak pisze na stronie IPP co do korb milleni
* Millenia S Rods were made by Mazda for their Turbo applications. They are a MUCH stronger rod than stock "KL" rods. We have successfully run these rods to 20 psi. Millenia rods have a different small end pin diameter so they will NOT fit stock "KL" pistons. BUT, if you are going to have pistons made – this may be the way to go.


Co do kucizny
Trzeba zrobić zamówienie klubowe :P

Czyżby combo2 wiseco & K1 carrillo rods 1169$ cr 10,2 = 3500 zł jak sie nie myle


K1 robi korby
Ford Probe (KL)
Mazda Millennia S (KL)
KL engine
Millennia S pin (21mm),
ARP 2000 rod bolts, good for 10,000 RPMS & 900HP.
For use in N/A or turbo applications $549.99

Problem lezy w tym że tłoki ori maja pin 20 a w H-beam są 21 więc albo tuleja w korbe kuta co wydaje mi sie średnim pomysłem albo tłoki wiseco pod pin 21


Co do customów

We Build What You Need
custom designed performance parts
Best Custom Cranks & Rods on the Market

Now for the first time ever, you don't have to buy thousands of Euros worth of cranks and rods to make your new projects happen!

CUSTOM CRANKS:
We will custom build you 4340 Billet Crankshafts for any Import. (Minimum of 5 cranks in any stroke, rod pin and mains).

CUSTOM RODS:
We will design you custom 4340 Chrome Moly H-Beam Connecting Rods with ARP S2000 Rod Bolts. (Minimum of 40 rods in any length, big end and pin size). Light weights may be possible – please ask.

Orders may take up to 12 weeks to design, build and ship.
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 20 wrz 2010, 00:35

Przy okazji korby od FS-DE maja taką samą długość jak korby od KL
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez xXx » 20 wrz 2010, 00:42

Długość tylko?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez weede » 20 wrz 2010, 00:43

ale nie znajdziesz 7 chetnych...

w ogole ten topic powienien być wydzielony, gdzie są adminy ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez pinky » 20 wrz 2010, 06:57

Można zobaczyć z diesla, jak oglądałem korby z CITD/DITD to oprócz czpienia trzymającego tłok to wymiary podobne, a wygląd hmm:

Obrazek
DITD
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez xXx » 20 wrz 2010, 08:31

Pinky, masz wymiary tych korb od DITD ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez pinky » 20 wrz 2010, 08:42

Dzisiaj będę miał od CITD w rekach to pomierze.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez lukster » 20 wrz 2010, 08:48

Doszedłem do wniosku, że korbę(y) pogięło spalanie stukowe. Po skalkulowaniu kosztów kucizna odpada, chcę włożyć spowrotem korby z millera. Problem w tym, że destrukcja jest jeszcze większa niż się spodziewałem. Oberwała odłamkiem 1 tuleja i muszę wymienić również blok :/ Także jeśli ktoś dysponuje zdrowym blokiem proszę o ofertę na PW.
Pinky, ciekaw jestem pomiarów, daj znać czym prędzej
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 20 wrz 2010, 09:08

lukster napisał(a):Oberwała odłamkiem 1 tuleja i muszę wymienić również blok :/

<głaszcze>
Głębokie to uszkodzenie?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 20 wrz 2010, 09:11

na długości 1,5cm od górnego położenia tłoka, sięga obu pierścieni sprężających. 3 ryski dobrze wyczuwalne pod palcem. W mojej ocenie to dyskwalifikuje taką tuleję.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 20 wrz 2010, 12:08

xXx napisał(a):Jackpl, dawaj wymiary korbowodów od BP i pozostałych, sprawdzimy jak to wygląda...


WYciete z sersiwowki protege (buda BG)
bpb6.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 20 wrz 2010, 12:17

KL ma dłuższe korby 137,8
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 20 wrz 2010, 13:12

lukster napisał(a):3 ryski dobrze wyczuwalne pod palcem.

Pod palcem czy paznokciem? Jak pod palcem to lipa :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 20 wrz 2010, 13:21

Niestety pod palcem, brechy grube.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 20 wrz 2010, 13:58

lukster napisał(a):KL ma dłuższe korby 137,8


To ze dluzsze to chyba nie szkodzi, na BPkowych troche by odprezylo gnoja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 20 wrz 2010, 14:13

jak co mam wolne korby z gtxa.w sumie leza i gnija.a ty 6 potzrebujesz.hehehe tyle nie mam.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 20 wrz 2010, 14:31

jackkpl napisał(a):troche by odprezylo gnoja.

5mm to troche ? :D :D :D
Korby od millera nagrane. Wracam do tego samego. Bez stukowego muszą wytrzymać te 400- nie ma bata
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 20 wrz 2010, 15:39

lukster napisał(a):5mm to troche ?

Mógłbyś się pochwalić, że 3 bary dmuchasz ;) :P
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy