radar88, mam ten termostat od Ciebie, ale uszczelki pozdychały, twarde i popękane. Kupiłem nowy termostat. Założyłem go częścią, w której umieszczone są sprężynki w kierunku ściany grodziowej.
Z rysunku z książki wywnioskowałem, że tak powinno być.
Pompa wody wydaję mi się, że jest sprawna. W momencie jak otwieram przepustnicę wodę wciąga w zbiorniczku, a po odpuszczeniu poziom wody wraca na miejsce.
Uszczelka walnięta.. W zbiorniczku kisielek i wyrzuca mi olej pod głowicą.
[TA KL] Wyrzuca wodę z układu – czy to uszczelka pod głowicą?
Termostat założyłeś prawidłowo więc nie masz się co martwić 
Jak wyrzuca olej to uszczelka do wymiany a czemu masz kisiel to nie wiem może jakieś uszczelniacze wyrzuca do zbiorniczka chyba że to olej.
Jak wyrzuca olej to uszczelka do wymiany a czemu masz kisiel to nie wiem może jakieś uszczelniacze wyrzuca do zbiorniczka chyba że to olej.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
j4ku3 napisał(a):
Uszczelka walnięta.. W zbiorniczku kisielek i wyrzuca mi olej pod głowicą.
Czy to pewne?
Ruszyłeś może coś z tym silnikiem?
Jak by nie było warto napisać dla potomnych co było prawdziwą przyczyną
- Od: 17 kwi 2007, 20:50
- Posty: 145
- Skąd: GND
- Auto: 626 GV 2.0i 8V '92
X9 2.5 V6 '98 only benzin
witam wszystikch mam taki problem w xedos 9. codziennie musze dolewac wode do układu chłodzenia i auto cały czas sie grzeje a uszczelke pod głowica wymieniłem.Co moze byc 

- Od: 17 lut 2011, 08:05
- Posty: 8
- Skąd: Ruszów
- Auto: MAZDA XEDOS 9 2.0 V6 1996 rok
Witaj kolego aantonioo1 po pierwsze – skoro piszesz to jakie masz auto (silnik i rok) nikt wróżką nie jest,a po drugie uzupełnij profil o potrzebne dane,w tedy wszyscy wiemy z jakim autem mamy do czynienia.Wiem regulamin...po co go czytać...olać to i tu jest błąd
.
Co do płynu.Poczytał bym temat cały,wszystko jest tu opisane jak na dłoni,co sprawdzić i co może być.
Przede wszystkim,odpal auto,klęknij i zobaczy czy nie masz wycieku,to chyba się pierwsze robi jak coś jest nie tak i płynu ubywa.
Zbadaj wszystko i jak coś to pisz,postaramy się coś zdziałać
.
Pozdrawiam,
radar88

Co do płynu.Poczytał bym temat cały,wszystko jest tu opisane jak na dłoni,co sprawdzić i co może być.
Przede wszystkim,odpal auto,klęknij i zobaczy czy nie masz wycieku,to chyba się pierwsze robi jak coś jest nie tak i płynu ubywa.
Zbadaj wszystko i jak coś to pisz,postaramy się coś zdziałać
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
aantonioo1 napisał(a):witam wszystikch mam taki problem w xedos 9. codziennie musze dolewac wode do układu chłodzenia i auto cały czas sie grzeje a uszczelke pod głowica wymieniłem.Co moze byc
Mój przypadek był taki sam (codzienne dolewanie).
Jak się dolewa w takim tempie to powinno się dać zlokalizować wycieki.
U mnie ciekła chłodnica i kilka węży, po wymianie tego wszystkiego przestało ubywać "wody".
P.S.
Zlokalizowanie wszystkich wycieków zajęło mi kilka dni, ale to z lenistwa.
Kilka węży ciekło tylko przy ich wyginaniu, co utrudniało zadanie.
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
- Od: 6 sie 2004, 22:10
- Posty: 118
- Auto: Xedos 9; 2.5 V6
Może mi ktoś powiedzieć jaki powinien być korek na zbiorniczku wyrównawczym w KL ?
Na jakie ciśnienie bo mój stary jest 1.1 a w katalogach sklepowych wszędzie jest 0.9
i podobno nawet pasuje do wielu modeli mazdy np: do silnika FS
Niestety w praktyce jest całkiem co innego korek z mojej poczciwej starej GV nie da się nakręcić na zbiorniczek wyrównawczy w KL nie pasuje wymiarowo. W sklepie za rogiem kupiłem jakiś tani shit
który to już wogóle nie pasuje ani do jednej ani do drugiej ale za to jest 1.1 na nim wybite
Kupował ktoś wogóle coś takiego do Xeda9, jakiej firmy kupić zamiennik: Nipparts, Ashika, Gates
Objawy są takie że wywala mi płyn z silnika do baniaczka wężę miękkie zapowietrzony układ
po kilku kilometrowej runndce mam ponad full w baniaku jak ścisnę gróby wąż to przelewem wylatuje
jak silnik ostygnie to wciąga płyn spowrotem. Na gorąco zatkałem przelewowy wężyk to rano zastałem
płaskie wężę od chłodnicy więc reszta układu jest szczelna
Edit:
Korek Gates rozwiazał mój problem wszystko wróciło do normy tj: po rozgrzaniu silnika poziom tylko troszkę się podnosi w zbiorniczku a węże są wyczuwalnie twarde choć da sie je ścisnąć ręką bez wysiłku jakiegoś szczególnego
Na jakie ciśnienie bo mój stary jest 1.1 a w katalogach sklepowych wszędzie jest 0.9
i podobno nawet pasuje do wielu modeli mazdy np: do silnika FS
Niestety w praktyce jest całkiem co innego korek z mojej poczciwej starej GV nie da się nakręcić na zbiorniczek wyrównawczy w KL nie pasuje wymiarowo. W sklepie za rogiem kupiłem jakiś tani shit
który to już wogóle nie pasuje ani do jednej ani do drugiej ale za to jest 1.1 na nim wybite
Kupował ktoś wogóle coś takiego do Xeda9, jakiej firmy kupić zamiennik: Nipparts, Ashika, Gates
Objawy są takie że wywala mi płyn z silnika do baniaczka wężę miękkie zapowietrzony układ
po kilku kilometrowej runndce mam ponad full w baniaku jak ścisnę gróby wąż to przelewem wylatuje
jak silnik ostygnie to wciąga płyn spowrotem. Na gorąco zatkałem przelewowy wężyk to rano zastałem
płaskie wężę od chłodnicy więc reszta układu jest szczelna
Edit:
Korek Gates rozwiazał mój problem wszystko wróciło do normy tj: po rozgrzaniu silnika poziom tylko troszkę się podnosi w zbiorniczku a węże są wyczuwalnie twarde choć da sie je ścisnąć ręką bez wysiłku jakiegoś szczególnego
Sprzedam lampy do mileni.
- Od: 22 sty 2011, 18:57
- Posty: 45
- Skąd: GND
- Auto: X9 niestety już niemam
cholernie brzydki i kanciatyLS400 '95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości