Koledzy jak jest u was z wskazówką temperatury podczas gdy wentylator się włącza jest widocznie uniesiona w górę( i w tedy włącza się wentylator) czy pozostaje ciągle w tym samym miejscu czyli nie do końca w poziomie?
Bo u mnie wentylator często się włącza a wskazówka ani drgnie.
Rożne wskazania temperatury.
Strona 1 z 1
U mnie jest tak samo . Jest to prawie niezauważalne , jedynie wentylator można usłyszeć .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Karlo
Tak samo, ten sam silnik, spox.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
U mnie też jest prawie nieruchoma, silnik ładnie się nagrzewa, po przejechaniu ok 1 km jest już w połowie. Wcześniej jeździłem Fordem Mondeo mk1 z 95' 1.6 i powiem, że tam to różnie było z tą temperaturą, nawet po wymianie termostatu i czujnika temperatury
- Od: 23 wrz 2010, 22:40
- Posty: 10
- Skąd: Opole/Kluczbork
- Auto: Było: 626 GF 98' 2.0 115hp+LPG BRC
Jest: M3 04' MZ-CD 1.6 109hp
A możecie mi poradzić co zrobić kiedy w mazdzie 626 GF 2.0 116 KM przy dodawaniu gazu wskaźnik temp opada do zera. Jednak kiedy jadę nawet na wysokich obrotach ale równym tempem to powraca do normy. Na postoju ten problem nie występuje, tylko kiedy jadę. Czasami wskaźnik potrafi opaść całkowicie na kilka minut a potem znów się podnosi.
Dajcie jakieś możliwe rozwiązania.
Dajcie jakieś możliwe rozwiązania.
Lipsko Radom Warszawa Toruń znów Warszawa
Sadi00, Twój problem najprawdopodobniej polega na obluzowanej wsówce na czujniku temperatury, który idzie na zegary. Czujnik ten jest wkręcony od góry w głowicę tuż przy pokrywie zaworów (po prawej stronie stojąc przed silnikiem), takie coś z jednym kabelkiem czarnym. Można spróbować "nabić" tą wsówkę bardzo delikatnie (jak zbaczysz, powinieneś wiedzieć o co mi chodzi), lub kapnąć na nią jakimś klejem odpornym na wysokie temperatury.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
No przyznam szczerze, że nie wierzyłem w to iż jakiś malutki kabelek może mieć tak ogromny wpływ na zachowanie wskaźnika temperatury. Nawet nie wypinałem tego kabla tylko trochę go poruszałem i wszystko działa jak ta lala.
Dzięki za pomoc!!!
Dzięki za pomoc!!!
Lipsko Radom Warszawa Toruń znów Warszawa
Słuchajcie, dzisiaj znów miałem problem z wskazówką temperatury. Więc odczepiłem ją i wymieniłem w międzyczasie żarówki pod deską rozdzielczą. Potem spróbowałem odpalić, ale na nic to bez podpiętego czujnika temperatury. Więc wyczyściłem styki i podłączyłem go ponownie.
Teraz sedno sprawy, po odpaleniu silnika świeci mi się cały czas ABS oraz nie zapala mi się dioda w klawiszu od podgrzewania tylnej szyby i lusterek. Po wciśnięciu słychać tylko jakby tykanie jakby w skrzynce z bezpiecznikami.
Poradźcie coś, proszę!!!
Teraz sedno sprawy, po odpaleniu silnika świeci mi się cały czas ABS oraz nie zapala mi się dioda w klawiszu od podgrzewania tylnej szyby i lusterek. Po wciśnięciu słychać tylko jakby tykanie jakby w skrzynce z bezpiecznikami.
Poradźcie coś, proszę!!!
Lipsko Radom Warszawa Toruń znów Warszawa
Przypnę sie do posta ze swoim pytaniem.
Miałem wyciek płynu chłodzącego i pojechałem do FeuVert Łódź. Po naprawie wężyka (jego skróceniu) wskazówka tem. leży na dole i ani drgnie. Po chwili jazdy załącza się wentylator chłodzenia i pracuje non stop. Jak naprawić wskażnik tem. ? Czy ma on jakiś wpływ na pracę chłodzenia ?
Miałem wyciek płynu chłodzącego i pojechałem do FeuVert Łódź. Po naprawie wężyka (jego skróceniu) wskazówka tem. leży na dole i ani drgnie. Po chwili jazdy załącza się wentylator chłodzenia i pracuje non stop. Jak naprawić wskażnik tem. ? Czy ma on jakiś wpływ na pracę chłodzenia ?
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
Kmail, najpierw sprawdź czy w ogóle czujnik temperatury dający sygnał na wskaźnik na zegarach jest podpięty bo pewnie tam leży problem. Ten czujnik, który daje sygnał na wskaźnik na zegarach, do niczego innego nie służy i nie steruje niczym innym poza wskazówką temp.
W GF wnetylator załącza sie dość często (nawet w okresie jesienno-zimowym) i być może wcześniej nie zwracałeś na to uwagi. Jednak jeśli wentylator chodzi faktycznie non stop, to musieli coś sknocić, a wentylatorem steruje termowłącznik wkręcony w chłodnicę.
W GF wnetylator załącza sie dość często (nawet w okresie jesienno-zimowym) i być może wcześniej nie zwracałeś na to uwagi. Jednak jeśli wentylator chodzi faktycznie non stop, to musieli coś sknocić, a wentylatorem steruje termowłącznik wkręcony w chłodnicę.
Mechanika (rozrządy, zawieszenia, wymiana przewodów hamulcowych, itp.itd.)
- Od: 24 sty 2008, 11:45
- Posty: 201
- Skąd: Bilcza/Kielce
- Auto: Ave t25
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6