323F BA KL-ZE
Krótkie podsumowanie po sprzedaży z tych prawie 4 lat z Mazdą:
MODEL: 323F BA
ROK PRODUKCJI: 1995r
SILNIK: SWAP JDM-a z MAzdy mx-6/Eunos 800 2,5 V6 KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: CAI własnej konstrukcji na bazie Airboxu Simota
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory wydechowe 6-2-1 Powerflow, wydech na średnicy 2,5" na dwóch przelotach RM Motors(długi środkowy + końcowy a`la Apexi N1)
ELEKTRONIKA: Ecumaster DET3 w SA paliwowym + MAP Sensor
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD, skrzynia manula 5-bieg od silnika 2.0
ZAWIESZENIE: Rozpórka OEM przód + gwint FK Automotive
UKŁAD HAMULCOWY: ori 278mm z przodu zastąpione grubszą i większą (283mm) tarczą i zaciskiem z Mazdy 6 GG 2,3benz. Tarcze Mikoda GT klocki Black Diamond Fast Road. Hamulec na tylnej osi seria (251mm )po pełnej regeneracji. Tarcze Mikoda GT + klocek TRW.
BUDA: dedykowany JDM-owy pakiet body (dokładka przód, progi); przetłoczenia zderzaków malowane na czarny połysk; wkład soczewki na czarny połysk,
ambery, kilka stickerów.
ŚRODEK: Nowa skóa na kierownicy + srebrne tarcze zegarów, Short-Shifter
CAR-AUDIO: seria głośniki + jakiś Sony XPload z CD
FELGI: replika Advan RG2 7x17" czarne z czerwonym lipem + opony 215/40 Yokohama Parada Spec2
To chyba na tyle. Kreski w tym momencie układają się tak:
Moc: 186,3KM/6023rpm
Moment: 231,4/4988rpm
Obecny setup (na koniec roku 2011)
Jeśli chodzi o plany to zmiany mechaniczne, czyli SWAP na KL lub KLZE, ale to przełom raczej zimy 2010/2011.
Na razie tyle. Sugestie, krytyka i pomysły mile widziane, a nawet wskazane
Pozdr
Mariusz
MODEL: 323F BA
ROK PRODUKCJI: 1995r
SILNIK: SWAP JDM-a z MAzdy mx-6/Eunos 800 2,5 V6 KLZE
UKŁAD DOLOTOWY: CAI własnej konstrukcji na bazie Airboxu Simota
UKŁAD WYDECHOWY: kolektory wydechowe 6-2-1 Powerflow, wydech na średnicy 2,5" na dwóch przelotach RM Motors(długi środkowy + końcowy a`la Apexi N1)
ELEKTRONIKA: Ecumaster DET3 w SA paliwowym + MAP Sensor
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD, skrzynia manula 5-bieg od silnika 2.0
ZAWIESZENIE: Rozpórka OEM przód + gwint FK Automotive
UKŁAD HAMULCOWY: ori 278mm z przodu zastąpione grubszą i większą (283mm) tarczą i zaciskiem z Mazdy 6 GG 2,3benz. Tarcze Mikoda GT klocki Black Diamond Fast Road. Hamulec na tylnej osi seria (251mm )po pełnej regeneracji. Tarcze Mikoda GT + klocek TRW.
BUDA: dedykowany JDM-owy pakiet body (dokładka przód, progi); przetłoczenia zderzaków malowane na czarny połysk; wkład soczewki na czarny połysk,
ambery, kilka stickerów.
ŚRODEK: Nowa skóa na kierownicy + srebrne tarcze zegarów, Short-Shifter
CAR-AUDIO: seria głośniki + jakiś Sony XPload z CD
FELGI: replika Advan RG2 7x17" czarne z czerwonym lipem + opony 215/40 Yokohama Parada Spec2
To chyba na tyle. Kreski w tym momencie układają się tak:
Moc: 186,3KM/6023rpm
Moment: 231,4/4988rpm
Obecny setup (na koniec roku 2011)
Jeśli chodzi o plany to zmiany mechaniczne, czyli SWAP na KL lub KLZE, ale to przełom raczej zimy 2010/2011.
Na razie tyle. Sugestie, krytyka i pomysły mile widziane, a nawet wskazane
Pozdr
Mariusz
Ostatnio edytowano 20 wrz 2012, 16:51 przez MariuS, łącznie edytowano 11 razy
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zrobiona ze smakiem, pochwalam gust właściciela
Ostatnio edytowano 2 lut 2012, 19:49 przez misiak89-89, łącznie edytowano 1 raz
Widziałem auto w Koninie, wygląda super . Pakiet MS -bajka. Montuj 2.5 V6 j-spec i będzie wypas
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
no trzebaby trzeba, bo KF to muł jest. Jak jesienią znajdę w dobrej cenie, to zimą będzie nowe serducho
najnowsze fotki (podkładki pod tablice rej. "Eat, sleep, JDM" + 2x naklejka "TDI engines are for senior citizens" (do tej naklejki konieczny jest teraz właśnie SWAP)
Jeszcze wyjąłem halogen lewy – bo był już w nie najlepszym stanie, i teraz nie wiem czy zostawić bez czy kupić nowy, swoją droga, teraz jest lepszy dopływ powietrza do stożka. Co radzicie?
najnowsze fotki (podkładki pod tablice rej. "Eat, sleep, JDM" + 2x naklejka "TDI engines are for senior citizens" (do tej naklejki konieczny jest teraz właśnie SWAP)
Jeszcze wyjąłem halogen lewy – bo był już w nie najlepszym stanie, i teraz nie wiem czy zostawić bez czy kupić nowy, swoją droga, teraz jest lepszy dopływ powietrza do stożka. Co radzicie?
Ostatnio edytowano 5 paź 2010, 23:43 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ja bym na twoim miejscu kupił bez tego jednego tak dziwnie trochę wygląda To nie masz już wlotu z zderzaka?
Czesc. Mam taka sama Mazde z tym samym motorem. Istne cudo )
- Od: 9 wrz 2010, 23:29
- Posty: 16
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 GT
a ile kosztował Cię ten Mazdaspeed Touring Kit A-Spec? bardzo droga impreza? bo wyglada super...
Johny V6 :)
- Od: 16 cze 2010, 23:48
- Posty: 34
- Skąd: Karolew
- Auto: Mazda 323f V6 :)
Bart0n napisał(a):Nie masz problemów z niebieskim z powodu przyciemnionych bocznych szyb z przodu?
raz miałem, a jeżdżę tak 1,5 roku.
Johny323F v6 napisał(a):a ile kosztował Cię ten Mazdaspeed Touring Kit A-Spec? bardzo droga impreza? bo wyglada super...
+– 900zł z lakierowaniem . Ale nie jest to ori pakiet MS tylko kopia pakietu robiona na podstawie oryginału
Ostatnio edytowano 15 wrz 2010, 10:37 przez MariuS, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
moim skromnym zdaniem to jest najładniejsza BA na Forum brak mu tylko 2 rzeczy spoiler od Mazdaspeed oraz KL-ZE
Świetnie wygląda ta efka Swapik i jakaś suszara by się przydała;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Borys napisał(a):Mierzi mnie tylko lip na felgach, bo kojarzy mi się z takimi tescowymi czarnymi kołpakami widywanymi na kadetach
Na żywo prezentuje się genialnie od razu widać że to porządna felga a nie kołpak
hmmmm
silnik oczywiście mi się marzy – nawet KL a potem jakieś soft dmuchanko – to już by było coś, do jazdy na codzień by starczyło i nie stwarzało problemów. Chociaż kusi KLZE + (zobaczymy co dalej )
Felgi te co mam to były kupione okazyjnie i przemalowane tak jak chciałem a docelowo chciałbym jakieś TenoR-y albo Roty – bardziej JDM-owe wzory. Teraz jednak skupiam się na mechanice i tym żeby uzyskać lepsze przyspieszenie w aucie, bo KF przy tej masie i feldze pozostawia wiele do życzenia w porównaniu do przejażdżki mx3 KL-ZE
Liczę, że przełom późnej jesieni 2010 wszystko przesądzi co będzie napędzało moja efkę
silnik oczywiście mi się marzy – nawet KL a potem jakieś soft dmuchanko – to już by było coś, do jazdy na codzień by starczyło i nie stwarzało problemów. Chociaż kusi KLZE + (zobaczymy co dalej )
Felgi te co mam to były kupione okazyjnie i przemalowane tak jak chciałem a docelowo chciałbym jakieś TenoR-y albo Roty – bardziej JDM-owe wzory. Teraz jednak skupiam się na mechanice i tym żeby uzyskać lepsze przyspieszenie w aucie, bo KF przy tej masie i feldze pozostawia wiele do życzenia w porównaniu do przejażdżki mx3 KL-ZE
Liczę, że przełom późnej jesieni 2010 wszystko przesądzi co będzie napędzało moja efkę
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości