Samochód jest zauważalnie słabszy na ssaniu i do tych 20 km. ( Filtr powietrza,filtry gazu, przewody w.n., świece, wymienione . Co sprawdzić. Czy to może być silnik krokowy?, sonda L?

Pozdrawiam.
www.mazdaspeed.pl
Witaj,Sprawdz Sonde, przepływomierz.oczywiscie odkręc i wyczyść przepustnice i przepływomierz , puzniej jak problem jest ten sam to popróbuj wyrególować przepustnice, Ja w 1.6 BJ mialem po nagrzaniu trzęsący silnik,jak by na jakis gar nie palil-wymienilem swiece i przewody,problem nie znikal.wziolem sie za czyszczenie przepustnicy ,na dzien dobry był przepływomierz -to samo. Wyrególowalem przepustnice na dolocie i puzniej dorególowalem sróbka widoczna od przodu-osobny kanał po za przepustnica.Wszystko na słuch i udalo sięBereK napisał(a):W mojej 323F BJ 1.3 '02 z LPG jest problem z utrzymaniem obrotów biegu jałowego tzn. od uruchomienia i przejechania do 20 km (przy temp. ~20st C na zewnątrz) po hamowaniu (przejściu na bieg jałowy) obroty spadają do minimalnych i często silnik gaśnie. Powyżej tych 20 km problem ustaje – obroty się stabilizują. Problem występuje zarówno na benzynie jak i lpg. Lampka sygnalizacji błędu (pomarańczowa) miga 4 razy i świeci ciągle. Spalanie około 20% większe niż przeciętnie.
Samochód jest zauważalnie słabszy na ssaniu i do tych 20 km. ( Filtr powietrza,filtry gazu, przewody w.n., świece, wymienione . Co sprawdzić. Czy to może być silnik krokowy?, sonda L?![]()
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości