Mazda6 GG AJ '04 3.0 V6 Glacier Silver
Witam Wszystkich.
Planuje zakup M6 3.0 V6 i nie wiem o tym modelu za wiele ,no tyle co udalo mi sie znaleźć na forum.Wiem ,że ciężko kupic dobrą ,która byłaby w manualu.Jak sprawują sie te silniki w eksploatacji?wiem ,że dźwięk V6 jest niebiański:–).Jaki są najczęstrze awarie tego auta?
Proszę o konkretne odpowiedzi.
Dzięki
Planuje zakup M6 3.0 V6 i nie wiem o tym modelu za wiele ,no tyle co udalo mi sie znaleźć na forum.Wiem ,że ciężko kupic dobrą ,która byłaby w manualu.Jak sprawują sie te silniki w eksploatacji?wiem ,że dźwięk V6 jest niebiański:–).Jaki są najczęstrze awarie tego auta?
Proszę o konkretne odpowiedzi.
Dzięki
Pablo:Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
- Od: 6 lut 2007, 15:37
- Posty: 51
- Skąd: Ostrowiec Św./Okół
- Auto: Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
Gib napisał(a):Aleście naupalali śladów, jak RWD.
No nie do końca ślady były robione farbą żeby nie było że nie upalamy
Pozdr
-
Grucha
Tak naprawdę to dzień wcześniej był spot bawarek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Z powodu felernych katalizatorów:
http://www.forum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=95021&p=1674724&hilit=v6+lukasgr#p1674724
.. zostały usunięte wszystkie 4.
Zdjeliśmy obydwa kolektory, ale dostęp do szpilek to jakaś masakra. Był też spory problem z nakrętką 27, która łączy EGR z pre-katem .
Aby uniknąć złych odczytów z drugich sond zastosowałem emulatory, a zepsutą 2 sondę bank2 wymieniłem na nówkę. Katalizatory nie były popękane, więc mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
Wielkie dzięki dla Kojota za pomoc w tym temacie
http://www.forum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=95021&p=1674724&hilit=v6+lukasgr#p1674724
.. zostały usunięte wszystkie 4.
Zdjeliśmy obydwa kolektory, ale dostęp do szpilek to jakaś masakra. Był też spory problem z nakrętką 27, która łączy EGR z pre-katem .
Aby uniknąć złych odczytów z drugich sond zastosowałem emulatory, a zepsutą 2 sondę bank2 wymieniłem na nówkę. Katalizatory nie były popękane, więc mam nadzieję, że wszystko będzie OK.
Wielkie dzięki dla Kojota za pomoc w tym temacie
Ostatnio edytowano 14 wrz 2010, 13:49 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Spoko, w Sobotę mam grubą imprezę, ale może dam radę .
Ostatnio zrobiłem także "air box mod" :
Zdjęcia z http://www.pure-mps.org .
Usunąłem także tubę, boczą klapkę, został tylko rezonator, na który też przyjdzie czas. Uziemiłem także przepustnicę.
Zdjęcia z http://www.6crew.com .
Ostatnio zrobiłem także "air box mod" :
Zdjęcia z http://www.pure-mps.org .
Usunąłem także tubę, boczą klapkę, został tylko rezonator, na który też przyjdzie czas. Uziemiłem także przepustnicę.
Zdjęcia z http://www.6crew.com .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Jeżeli wywaliłeś tubę mam nadzieję że zatkałeś otwór po niej.
Jak chcesz to w niedzielę podrzucę ci zmodyfikowany dół air-boxa.
Jak chcesz to w niedzielę podrzucę ci zmodyfikowany dół air-boxa.
-
Arkadius 73
Arkadius 73 napisał(a):Jeżeli wywaliłeś tubę mam nadzieję że zatkałeś otwór po niej.
Jak chcesz to w niedzielę podrzucę ci zmodyfikowany dół air-boxa.
A dlaczego trzeba ją zatkać?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Bo wciąga ciepło od wentylatora i chłodnicy choć Krzysiek twierdzi że ładniej brzmi z tą tubą.
-
Arkadius 73
Arkadius 73 napisał(a):Krzysiek twierdzi że ładniej brzmi z tą tubą.
tak twierdzę i takiej wersji będę sie trzymał
-
Grucha
Arkadius 73 napisał(a):Bo wciąga ciepło od wentylatora i chłodnicy choć Krzysiek twierdzi że ładniej brzmi z tą tubą.
Wrzucę wieczorem tubę i porównam, ale i tak jak możesz to przywieź ten dół od air boxa.
Może zrobimy jakiś grupowy zakup CAI lub SRI (CPE, Injen).
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Sam robiłeś czy kupiłeś dedykowany?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Ja juz zakupiłem na jebaju no-name'a dojdzie to zobaczymy czy było warto , piszą że te doloty to wszystko jeden uj więc zamówiłem najtańszy
-
Grucha
Arkadius 73 napisał(a):Sam robiony z pcv,laminat i stożek pipercross (z Krzyśka pomocą)
Spoko, ja chyba pójdę w stronę CAI.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości