
Po trzeciej Maździe, z racji braku fajnej Mazdy w przystępnej cenie stwierdziłem, że czas na zmiany. Dołączyłem do nurtu Imprezowych kolegów i zakupiłem potwora, który podobał mi się od bardzo dawna. Oczywiście, kupując 10 letnie sportowe auto jest pewne ryzyko, ale odpukać trafiłem całkiem nieźle. Auto przybyło ze Szwajcarii, potem właściciele byli związani z forum. Powiem Wam, że to co się działo zimą na początku mnie przerażało a potem jeździłem wszystkimi zaśnieżonymi skrótami, żeby tylko się jeszcze trochę poślizgać. Banan na gębie murowany.
Dlaczego kombi? Otóż moim skromnym zdaniem to takie z niego kombi jak z 323F BJ i wygląda lepiej niż sedan (w klasycznej budzi). Oczywiście za te słowa kilka osób rozstrzelało by mnie na miejscu, ale taki mam gust, a o gustach...
Dlaczego biały? Bo jest piękny, poza tym, biały to JDMowy kolor, niebieski bardziej się przyjął w europie. Poza tym, jest wyjątkowa, na forum Subaru została ochrzczona Białą Damą.
Parametry techniczne:
Rok produkcji: 99
Model: MY'00
Pojemność silnika: 1994 ccm
Max moc/obroty: 218 KM/5600 obr
Max moment obr /obroty : 290 Nm/4000 obr
Stopień spręż.: 8,0:1
Prędkość maks.: 229 km/h
0-100 km/h: 6,4 sek
Masa własna: 1325 kg
Masa przyczepy z hamulcem: 1400 kg
Ładowność: 475 kg
Obciążenie dachu: 80 kg
Poj. bagażnika: 363/1282 litry
Rozmiar ogumienia: 205/50 R16
Pojemność baku: 60 litrów
Długość: 4350 mm
Szerokość: 1690 mm
Rozstaw osi: 2520 mm
Prześwit: 150 mm
Średnica zawr.: 10,4 m
Wyposażenie:
-otwierany dach
-klima
-4x elektryczne szyby (bez ramek)
-białe alufelgi 16"
-halO--Ogeny
Naprawy, modyfikacje:
Zasadniczo Subaru jest równie bezawaryjne jak Mazda. Są pewne mankamenty modelu, jednak chyba wszystko już jest zrobione
-Sprzęgło, rozrząd, pompa wody trafiły na poprzednich właścicieli.
-Z przodu klocki OMP Road & Sport, tarcze zdrowie niezidentyfikowane (były).
-Z tyłu tarczobębny, klocki, szczęki TRW. O dziwo czuć wyraźną różnicę po wymianie.
-Wymieniony czujnik spalania stukowego
-Wymieniony wysprzęglik
-Dołożona customowa tylna rozpórka
-Naprawiona tylna wycieraczka, bolączka tego modelu.
-Wymieniona chłodnica na nową
-Wydech przelotowy na 1 tłumiku, sprawia że bulgot boxera budzi ludzi
-Lakier poprawiony (zrobione nadkola + inne drobnostki), wyciąganie wgniotek, polerka, glinka, wosk...
-Kratki w przednim zderzaku pomalowane na czarno.
-Białe kierunki z boku i czarne z przodu
-Tylne lampy JDM
-Wskaźnik doładowania Auto Gauge
-Kierownica i rączki w boczkach obszyte skórą
-Wymienione wszystkie żaróweczki podświetlenia wnętrza
-Podstawowe Car Audio: głośniki (Morel + custom zwrotnice, dystanse), radio Alpine, wygłuszone drzwi.
Ostatnie zdjęcia:





Zdjęcia zimowe: