Dzięki

Nie wiem, czy słabo czytałem, mój pracodawca prawdopodobnie byłby innego zdania.. Sporo czasu jednak poświęciłem już czytaniu poistów na forum...
Tam myślałem, że mój silnik to RF5C, ale domyślałem się tego jedynie po dacie produkcji....
Poza tym w poradniku o dieslach znalazłem taką informację:
Seria RF
* RF- pierwszy tradycyjny diesel Mazdy 64KM montowany w modelu 626 GC [SOHC 8V]
* RF-7- drugi "zwykły" niedoładowany 60KM (626 GD, 323 BJ, także w BJ,
w wersji z pompą Zyxel o mocy 71KM bez turbiny) [SOHC 8V]
* RF-CX Comprex – 75KM (626 GE i 626 GV) [sprężarka niemieckiej firmy Comprex GMBH] [SOHC 8V]
* RF-T: [stworzony dla Mazd z linii 626/6] [SOHC 16V]
o RF2A 101 KM w 626 (w 323/premacy 90, 101)
o RF4F 110KM w 626 (w 323/premacy RF3F 90 i 101)
o RF5C 136 w M6, MPV ≤2002
o RF7J 121/143 DPF w M6 (w M5 110 i 143, oraz 136 w MPV pod koniec produkcji)
Z tego wynika, że RF5C to są silniki 136-konne, a ja mam 121...