Wymontowanie zegarka

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cvallo2 » 27 sie 2010, 10:18

Witam,

spaliła mi się żaróweczka w zegarku i chciałbym ją wymienić, jednakże nie mogę znaleźć opisu wymontowania tegoż elementu – w rameczce ( nie jest to zdjęcie z mojego auta, tylko z alledrogo)
Obrazek

Szukając na forum znalazłem sporo ale na temat wymontowania z mazdy 3, chłopaki piszą tam że należy wyjąć całą tą rameczkę okalającą te 3 elementy (zegarek,radio,klima) – podobno jest na zatrzaski.
W innym temacie – tudzież już na temat mazdy 626, było napisane że jest jakaś śruba za popielniczką,
czyżby tylko ona trzymała i następnie trzeba rameczkę wyjąć, jeżeli tak to od której strony najlepiej zacząć ją ciągnąć od dołu czy od góry?

Na allegro znalazłem ten zegarek wymontowany i po przyjrzeniu wygląda na to że jest on chyba tylko wciśnięty i trzyma się na zatrzaskach?

Z góry dzięki za odp. :)
Początkujący
 
Od: 11 mar 2010, 13:15
Posty: 18
Skąd: waw / lbn
Auto: 626 GF FS / 01R

Postprzez Jasiu19 » 27 sie 2010, 16:46

Nie musisz nic ruszać :).Całość trzyma się na zatrzaskach po obu stronach :) wyciągnij najpierw lekko jedną stronę a później drugą i wyjdzie całość.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez maxim_wawa » 31 sie 2010, 17:07

musisz wymontowac ta ramke wokol tych elementów (odkrecasz srubke za popileniczka a potem odpinasz, pamietaj o zarowce od popielniczki bo trzeba ja odpiąć)

potem miedzy tymi trzema elementami sa takie metalowe przegrody usztywniajace (na 2 srubki) jak je odkrecisz to juz wszystko jest na wcisk, niektórzy tych przegród juz zwyczajnie nei maja wiec o nich albo nei pisza albo zapominaja

co do wymiany samej zarowki zegarka, nie mam pojecia jak to jest rozwiązane, wiem jak wymienic zarowki panelu klimy
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez makumba1975 » 31 sie 2010, 21:36

Witam.

Ja wymienialem tą żarówkę bez rozbierania panela. Wyjołem tylko schowek i wymacałem oprawą żarowki.

Powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2009, 21:39
Posty: 43
Skąd: Suwałki
Auto: Mazda 626 GF DITD 99, Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 99.

Postprzez spawelcz » 1 wrz 2010, 07:32

Witam.
Podepnę się pod temat, a jak się wyciaga schowek?
Początkujący
 
Od: 12 lip 2010, 16:12
Posty: 10

Postprzez Krzychu_W » 1 wrz 2010, 20:45

Otwierasz schowek na maxa, ściskasz mocno boki aż wyjdzie z zapadek, opuszczasz w dół i wyciągasz "do siebie". Jeśli chodzi o to ściskanie, to schowek po bokach ma takie wypustki, które blokują się o korytko w obudowie. Trzeba tak ścisnąć, żeby wyszło z tych korytek i dalej pójdzie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2010, 15:10
Posty: 36
Skąd: Legionowo k/Warszawy
Auto: Mazda 626 GF '99 Comfort

Postprzez rw1979 » 14 wrz 2010, 13:36

Witam
Panowie, zadam, może dosyć dziwaczne pytanie, ale chciałbym wiedzieć czy obudowa tego zegarka od GF-ki zmieściłaby się w miejscu tego schowka pod radiem w modelu GE? Pytam go chciałem w swoim aucie wykorzystać obudowę zegarka od modelu GF w swoim aucie.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2008, 21:42
Posty: 147
Skąd: Łódź
Auto: była: Mazda 626 GE 1.8 105 KM 94 r.
jest: Mazda 6 GH 2.0 MZR 08 r. oraz
Mazda 2 DE 1.3 12r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6