BYDGOSZCZ – spotkania co piątek / Tesco lub Torbyd 21.00 – 22.30 / KFC 22.30 –> End
Tak a twój to powinien jeździć na wodę z kwaskiem cytrynowym.
Panie wszech krytykancie może wystarczy poczytac o dobrym chiptuningu. Naprawdę jezeli jest to zrobione z głową to potrafi przynieść dobre efekty. Spali mniej ale niewiele.
Wiadomo że jak zwiększysz pojemność silnika to będzie chlal więcej ale on przecież nie będzie zwiększał pojemności tylko moc i nie chodzi mi o przystost 50-100KM a raczej rzędu 15-20%. Oczywiście jeżeli silnik nie jest w dobrej kondycji to lepiej sobie odpuścić, ale jeśli gra jak należy wystarczy dobry chip i autko nieco żwawiej reaguje na gaz.
Wystarczy poradzić się jednego z czołowych chiptunerów- Mateusza Bieńkowskiego.
Panie wszech krytykancie może wystarczy poczytac o dobrym chiptuningu. Naprawdę jezeli jest to zrobione z głową to potrafi przynieść dobre efekty. Spali mniej ale niewiele.
Wiadomo że jak zwiększysz pojemność silnika to będzie chlal więcej ale on przecież nie będzie zwiększał pojemności tylko moc i nie chodzi mi o przystost 50-100KM a raczej rzędu 15-20%. Oczywiście jeżeli silnik nie jest w dobrej kondycji to lepiej sobie odpuścić, ale jeśli gra jak należy wystarczy dobry chip i autko nieco żwawiej reaguje na gaz.
Wystarczy poradzić się jednego z czołowych chiptunerów- Mateusza Bieńkowskiego.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
siegu napisał(a):bandit266 napisał(a):aha już nie jestem najwolniejszy w bydgoskim stadzie
Zaraz zaraz prawie dwa konie mam więcej od ciebie czyli 91,1 a pomiarów na drodze jaszcze nie robiłem więc nadal jesteś z tyłu stawki
bandit (1250 kg) 89 KM 211 Nm, siegu (1450 kg) 91 KM 200 Nm, pogódź się z prawdą
iceman150 napisał(a):Bandit najlepiej dojdź z silnikiem do ładu żeby pracował jak trzeba i daj na chipa
i taki mam zamiar powoli dojść do ładu i dać chipa (lub boxa)
Pit napisał(a):Czemu diesel z podkręconym ciśnieniem mniej pali – ano dlatego, że ciągle jeździ niedolany
diesel z podkręconym ciśnieniem nie pali mniej, lecz więcej (icemanowi chodziło o chipa, ale to też będzie więcej palił z powodu wydłużenia wtrysku). Podwyższenie doładowania boostsensor odczytuje poprawnie i automatycznie zwiększa dawkę paliwa (ale nie wydłuża wtrysku – po to musi być chip) aby utrzymać poprawną mieszankę w (nowszych silnikach jest na odwrót) ale to tylko połowiczny (albo nawet ćwiartkowy) sukces
Pit napisał(a):Bandit, czy 90 czy 120 KM, i tak Cię pierwszy napotkany K8 zje
ojj Piotruś wiem, nawet Z5
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
P.S
kurde ta rozmowa nie powinna mieć miejsca w tym temacie

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
iceman150 napisał(a):Panie wszech krytykancie
O dzięki wielkie
iceman150 napisał(a):Wiadomo że jak zwiększysz pojemność silnika to będzie chlal więcej ale on przecież nie będzie zwiększał pojemności tylko moc...
No to mamy nową teorię w zakresie mechaniki silników spalinowych. Ja myślałem zawsze, że moc bierze się z ilości powietrza i paliwa w odpowiedniej proporcji, a nie z pojemności stricte. Idąc dalej Twoją interpretacją, silniki doładowanie powinny spalać identyczną ilość paliwa, co wolnossące. Na cholerę więc Five pakował injectorsy 360cc, skoro większa ilość paliwa nie jest potrzebna. Przecież pojemności nie zmieniał...
Piotruś Piotruś, przecież prosiłem
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
jak sie chlopaki rozkeca to szkoda gadac
– plus odwieczny watek grudziac 
bandit dlub sobie zrob serie i bedziesz chappppyyy ;p
co do bialej mx-5 nie ta wersja silnikowa i dachu – powinno byc 2,3 litra i miekko nad glowa
FD – przyzawac sie szybko kto tam sie wychyla
krzys skoro tak zaginol na forum znaczy ze ostro chleje na tej obczyźnie
– przestan szkoda watroby przepraszam ze nie dojechalem ale budowa i praca na raz to ciezkie polaczenie
rave bój sie bój kolejnej FD bo bardzo szybko stracisz status najszybszego wyjadacza
a jak fajf nie okaze sie fifa to juz moze na wiosne i on cie objedzie
takze lepiej trenuj i zakuwaj 
fajf – pis i krzyz – super
zdjecie – wypas musialy niezle marchewy lecieć
bandit dlub sobie zrob serie i bedziesz chappppyyy ;p
co do bialej mx-5 nie ta wersja silnikowa i dachu – powinno byc 2,3 litra i miekko nad glowa
FD – przyzawac sie szybko kto tam sie wychyla
krzys skoro tak zaginol na forum znaczy ze ostro chleje na tej obczyźnie
rave bój sie bój kolejnej FD bo bardzo szybko stracisz status najszybszego wyjadacza
fajf – pis i krzyz – super
zdjecie – wypas musialy niezle marchewy lecieć
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Pit napisał(a):No to mamy nową teorię w zakresie mechaniki silników spalinowych. Ja myślałem zawsze, że moc bierze się z ilości powietrza i paliwa w odpowiedniej proporcji, a nie z pojemności stricte. Idąc dalej Twoją interpretacją, silniki doładowanie powinny spalać identyczną ilość paliwa, co wolnossące. Na cholerę więc Five pakował injectorsy 360cc, skoro większa ilość paliwa nie jest potrzebna. Przecież pojemności nie zmieniał...
Heheh
Tata, a Marcin powiedział....

Tyle w temacie.
bandit266 napisał(a):że starata mocy spowodowana była nieszczelnym IC, dzisiaj okazało się, że jednak nie, więc będę szukał dalej problemu.
U mnie okazało się że miałem tłok pęknięty
weede fotka kozacka, koleś chyba ma za wysoką temperaturę spalin
szkodnik temat grudziądza nie został poruszony
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Taa, wysoką temperaturę spalin
FD gotuje w wydechu wachę, częsty obrazek z przypalonym zderzakiem
(...)
...aby trochę rozluźnić tuningową atmosferę – swap na 2JZ



(...)
...aby trochę rozluźnić tuningową atmosferę – swap na 2JZ

Ostatnio edytowano 27 sie 2010, 21:07 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
sam sie napatoczyl ;p ale nic wy tak lubicie
nie moja sprawa nie moje zęby
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jak już bardzo chcesz operować taką terminologią, to doucz się dziecko, że wysoka temperatura spalin (EGT) jest wynikiem zbyt małej ilości paliwa w mieszance, a RX z fotki weede'a, jest ewidentnie przelany. Więc dokładnie odwrotnie, mój młody, grudziądzki kolego 
Fiveopac napisał(a):Pit napisał(a):...aby trochę rozluźnić tuningową atmosferę – swap na 2JZ![]()
2JZ plus NAZ!
Ja tam nie znam xywek tych małp w błyszczących dresach
chyba + other nyga..
No chyba, ze jest to kolejne wcielenie wuja Adolfa 
Jakby ktoś nie kojarzył, jak brzmi owy 2JZ-GTE, to mam teledysk


Jaaaa, dobry pomysł . Pisze sie 
Taaa
Już zapomniałem, że one istnieją
chętny of course 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd