BYDGOSZCZ – spotkania co piątek / Tesco lub Torbyd 21.00 – 22.30 / KFC 22.30 –> End

Zloty, spoty i spociki. Dział przeznaczony do planowania i przeprowadzania spotkań naszej społeczności.

Postprzez ravestation » 27 sie 2010, 12:44

People_Hate_Me napisał(a):dwie FD w kuj-pom to juz hardcore będzie :D

to już będzie 3 oficjalna...

a 4 jeśli jedna FD, o której rozmawiamy z Piotrem nie jest "widmem" :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez People_Hate_Me » 27 sie 2010, 13:11

aha to jestem z Tyłu z informacjami :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ravestation » 27 sie 2010, 13:13

ta "widmo", to jak mi Pit opowiadał, podobno jeszcze na starych czarnych blachach jeździ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez People_Hate_Me » 27 sie 2010, 13:16

ravestation napisał(a):ta "widmo", to jak mi Pit opowiadał, podobno jeszcze na starych czarnych blachach jeździ...

no to rzeczywiście jestem niedoinformowany xD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Bandit » 27 sie 2010, 14:49

Pit napisał(a):Słyszałem, że Diesel Performace Project poraża mocą

<killer> ale moment obrotowy się podniósł, Ty... prześmiewco jeden <bicz>
siegu napisał(a):Jutro na hamowni jestem obecny

aha już nie jestem najwolniejszy w bydgoskim stadzie <diabełek>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Pit » 27 sie 2010, 16:25

bandit266 napisał(a):
Pit napisał(a):Słyszałem, że Diesel Performace Project poraża mocą

<killer> ale moment obrotowy się podniósł, Ty... prześmiewco jeden <bicz>

Cały czas powtarzam, zostaw to ekonomiczne toczydełko na ropę w spokoju, zostaw seryjne zawieszenie i ciesz się komfortem i niskim spalaniem. Próby podnoszenia boosta, czy robienie czegokolwiek mającego podnieść moc w tym aucie są po prostu komiczne, a dla Ciebie mogą się niestety zakończyć kosztowną awarią... Nic to nie da, a sprowadza ryzyko (...) Kup sobie MX-3 z zarżniętym K8 za 2 tys. zł i KLZE z Krakowa za 2,5. Będziesz miał Project ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez weede » 27 sie 2010, 16:26

Pit napisał(a):Kup sobie MX-3 z zarżniętym K8 za 2 tys. zł i KLZE z Krakowa za 2,5

...i pomnóz to 3-4x :D

ale tez uwazam, ze tuningowanie auta nacodzien to zło
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pit » 27 sie 2010, 16:31

weede napisał(a):
Pit napisał(a):Kup sobie MX-3 z zarżniętym K8 za 2 tys. zł i KLZE z Krakowa za 2,5

...i pomnóz to 3-4x :D

Ciiiiicho ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 27 sie 2010, 16:42

Dzisiejszy wynik wizyty u Waldka :) Nalozony stary na nowy wykres. Okazuje sie, ze wylaczenie DSC nie wystarcza do poprawnego hamownaia auta. Nie pomaga takze wyjecie bezpiecznikow, jedyna opcja jest przytrzymanie dsc przez 5 sekund . Seryjnie na europe nc ma 158 koni, o grosze kłócić sie nie bede ;)

Obrazek
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Bandit » 27 sie 2010, 16:58

Pit napisał(a):Próby podnoszenia boosta, czy robienie czegokolwiek mającego podnieść moc w tym aucie są po prostu komiczne

nie ma to jak zrozumienie i poparcie klubowych kolegów :| ale:
Riki napisał(a):DiTD na prawdę jeździ, po drobnych modach (wiedza wiedza wiedza + trochę grzebania) jest super. Tutaj nie ma NAJMNIEJSZEJ turbodziury.

przynajmniej znawcy tego silnika są innego zdania
Riki napisał(a):Spoko – moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy :D miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM a kolejne kucyki doszły już przy mojej "druciarskiej" robocie :D i tak zrobione już kilkadziesiąt tys.km (coś kolo 60tys) i NIC się nie dzieje. Jeszcze 6000km i pierwsze 100.000tys w DiTD za mną.... nigdy nie zawiodła :) a to już pewnie ze 350.000 <lol>

jakoś nie obawiam się o poważniejsze awarie :P
P.S. sorka za OT już nie będę wątku zaśmiecał <płacze> (ale to Pit zaczął :D )
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez weede » 27 sie 2010, 17:42

Obrazek
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-center-lin ... 59711.html

Five jak mogles sie tak pomylić i wziąc czerwoną!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Bandit » 27 sie 2010, 17:50

hehe białe rządzą :D ja chcę taką białą pchełkę tylko cena za duża
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez sq2jul » 27 sie 2010, 17:52

bandit266 napisał(a):ja chcę taką białą pchełkę tylko cena za duża


fajne auto, tylko szkoda, ze napedy ma slabe :(
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Mev » 27 sie 2010, 17:56

Mckoper się zapłacze jak wróci z urlopu i zobaczy, że RX7 był i poszedł za taką kasę <lol>
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Pit » 27 sie 2010, 18:13

bandit266 napisał(a):
Riki napisał(a):Spoko – moja w momencie kiedy wpadłem na pomysł podniesienia mocy :D miała 96,5KM/211,5NM. Bez stresu udało się uzyskać 120KM/265NM

120 KM w 1300 kg, szał ;)
(...)
RX-7 kupiony, w przyszłym tygodniu przyjeżdża do regionu, kierowcy testowi muszą sobie wolne w pracy załatwić ;)
Ostatnio edytowano 27 sie 2010, 18:24 przez Pit, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 27 sie 2010, 18:14

weede napisał(a):Obrazek
http://otomoto.pl/mazda-mx-5-center-lin ... 59711.html

Five jak mogles sie tak pomylić i wziąc czerwoną!


Myslalem o bialej ale uznalem ze za malo ma koloru i ginie w tlumie :P Poza tym zawsze moge sobie obkleic auto na bialo <lol> Ta z ogloszenia faktycznie robi wrazenie, 18" i gleba daja rade w mx5 :) szkoda, ze to 1.8 :P
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Bandit » 27 sie 2010, 18:25

Pit napisał(a):120 KM w 1300 kg, szał

no wiadomo, że szał to to nie jest, ale obecnie jest 89 KM, 1250kg i to dopiero jest "nie szał" więc zawsze lepsze 120 niż 90 :P i (265 Nm)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez iceman150 » 27 sie 2010, 18:36

Bandit najlepiej dojdź z silnikiem do ładu żeby pracował jak trzeba i daj na chipa bezpieczne podnoszenie mocy a przy tym nawet spalanie potrafi spaść bo kucyki będą mniej wysilone i przy tym mniej spraagnione.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.

www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2009, 20:08
Posty: 925
Skąd: Grudziądz
Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V

Postprzez siegu » 27 sie 2010, 18:36

bandit266 napisał(a):aha już nie jestem najwolniejszy w bydgoskim stadzie <diabełek>

Zaraz zaraz prawie dwa konie mam więcej od ciebie czyli 91,1 a pomiarów na drodze jaszcze nie robiłem więc nadal jesteś z tyłu stawki :P
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Pit » 27 sie 2010, 18:47

iceman150 napisał(a):...bo kucyki będą mniej wysilone i przy tym mniej spraagnione.

Pójdźmy dalej tą złotą myślą <oczy> im większy silnik i większą moc posiada, tym mniej spalić powinien, gdyż "kucyki są mniej wysilone" <głaszcze> Łooo fak :D

Czemu diesel z podkręconym ciśnieniem mniej pali – ano dlatego, że ciągle jeździ niedolany, co świeeeeetnie wpływa na trwałość jednostki, wręcz wyśmienicie :|

Bandit, czy 90 czy 120 KM, i tak Cię pierwszy napotkany K8 zje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Koordynatorzy, Zarząd