Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?
Kolego czytaj co piszę:
Ja testowałem w M6 Diesel '04 136KM i działa, tylko podgląd na aktualne dane jest minimalny no i można kasować błędy.
A dodatkowo pisałem, że działa ten interfejs również z M5 143KM, nie wiem który rok dokładnie.
Ja testowałem w M6 Diesel '04 136KM i działa, tylko podgląd na aktualne dane jest minimalny no i można kasować błędy.
A dodatkowo pisałem, że działa ten interfejs również z M5 143KM, nie wiem który rok dokładnie.
Panowie mam na oku taką ofertę
http://allegro.pl/interfejs-pl-usb-kia- ... 82207.html
wygląda na obiecującą, co o niej myślicie, a może macie kogoś sprawdzonego do polecenia.

wygląda na obiecującą, co o niej myślicie, a może macie kogoś sprawdzonego do polecenia.
- Od: 22 lip 2008, 11:28
- Posty: 26
- Skąd: Kozienice
- Auto: mazda 5, mzr-cd, 110KM
pionowy napisał(a):Panowie mam na oku taką ofertęhttp://allegro.pl/interfejs-pl-usb-kia- ... 82207.html
wygląda na obiecującą, co o niej myślicie, a może macie kogoś sprawdzonego do polecenia.
Wszystko ładnie pisze ale nie jestem pewien czy tym zdiagnozujesz diesla.
Z wersjami benzynowymi na pewno się łączy ale z dieslem nie dało się połączyć :–(
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam Mam taką sprawe ponieważ przy mojej madzi 323F 1.5 1998r. BJ nie ma w puszce diagnostycznej wejscia pod OBDII jest takie inne na 17 pin-ów. (jak coś wrzuce zdjęcie). I chodzi o to ze mam program do diagnostyki ( PCMscan) a takze interfejs ale pod OBDII (ELM327). I zastanawiam sie jak sie tu połączyc z moją madzią. znalazlem na necie przejściówke z OBDII na to wejście 17 pinowe. Jak myslicie czy taka kombinacja da rade i polaczy mnie czy nie?? adres do tej przejsciówki :
http://moto.allegro.pl/adapter-z-obd2-n ... 36297.html
Dodam ze dzwonilem do goscia ktory to sprzedaje i mowi ze raczej nie bedzie to chodzilo ale nie mam pewnosci do tego jego "raczej" i prosze was o pomoc. Powiedzial mi ze wyjsciem bedzie zakup skanera diagnostycznego ktory kosztuje bagatela 999zł. bez jaj ale takiego drogiego jak dla mnie urzadzenia nie kupie. bardzo prosze o pomoc i szybka odpowiedź.

Dodam ze dzwonilem do goscia ktory to sprzedaje i mowi ze raczej nie bedzie to chodzilo ale nie mam pewnosci do tego jego "raczej" i prosze was o pomoc. Powiedzial mi ze wyjsciem bedzie zakup skanera diagnostycznego ktory kosztuje bagatela 999zł. bez jaj ale takiego drogiego jak dla mnie urzadzenia nie kupie. bardzo prosze o pomoc i szybka odpowiedź.
Chciałbym iść do nieba .... ale w piekle mam więcej znajomych :)!!!
- Od: 17 wrz 2010, 22:26
- Posty: 4
- Skąd: Opatów
- Auto: Mazda 323F 1.5 hatchback BJ
tomziom10 napisał(a):Mam taką sprawe ponieważ przy mojej madzi 323F 1.5 1998r. BJ nie ma w puszce diagnostycznej wejscia pod OBDII jest takie inne na 17 pin-ów. ....
Poczytaj tutaj: viewtopic.php?f=125&t=36848 (szczególnie 10 post od góry).
Nie dam Ci jednak gwarancji, że będzie to działało bo nie testowałem tego – u siebie w X9 mam typowe OBDII a w "efce" mam stare OBDI.
Tą przejściówkę to osobiście darowałbym sobie
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam,dołączam się do postu.Zakupiłem Elma 327 i próbowałem się połączyć z moją szóstką 2004r. 2,0 D.Niestety walczę już ponad tydzień i nie mogę się połączyć z interfejsem....dodam że mam niestety vistę i sam już nie wiem czy jest to kwestia interfejsu,windowsa czy może auta?Pożyczyłem od kolegi interfejs Fiat ecuscan który miał w CAN przełącznik na uniwersalne ale też nie znalazł interfejsu.....Walczyłem z prędkościami transmisji,przestawiałem porty,używałem różnych programów(ScanXL,Easy OBDII,ScanTool net.pl.PCM Scan) i sam już nie wiem czego się chwycić.... 
- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
W specyfikacji jest że pod vistę ale ona często miewa problemy z instalacją sterowników...Czy jest pewne( i nie drogie) wyjście z tej sytuacji?Nawet nie mogę się połączyć z interfejsem i odczytać tych błędów!Bieski pomagał mi już w tym temacie na innym wątku ale wciąż problem zostaje nie rozwiązany 
- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
a wykrywa urzadzenie po podpieciu do kompa? zainstaluj te stery http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm i predkosc ma byc 9600
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
rumunn95 napisał(a):a wykrywa urzadzenie po podpieciu do kompa? zainstaluj te stery http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm i predkosc ma byc 9600
Zainstalowałem te stery jak mówiłeś i dalej

- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
aster82 napisał(a):jest taka opcja aby w roczniku 2004 był jakiś inny system??Jak to sprawdzić?
Raczej nie. Mozesz wejsc na strone:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index.php
wpisac swoj Vin i sprawdzić czy masz cos takiego:
W/ON-BOARD DIAGNOSIS
Ale skoro masz wtyczkę to wszystko powinno smigac. Może ktoś kiedyś w celu zabezpieczenia samochodu "uszkodził" wtyczkę.
WAGON
4-DOOR
W/O SUNROOF
DIESEL
2000
OHC
HI-POWER
MANUAL TRANSMISSION
5-SPEED
4-DISC
W/A. LOCK BRAKE
EXC.18"-WHEEL
W/ON-BOARD DIAGNOSIS
2WD
ECE
W/DSC
EDIT:
Wtyczki chyba nikt nie uszkodził bo przecież jakiś czas temu elektryk podłączył się do Madzi żeby skasować błędy-tylko nie wiem jakiego systemu używał.Wtyczka pasuje na OBDII.Z zapalonymi lampkami jeżdzę już chyba z miesiąc-mam nadzieję że nic nie padnie przez to!
4-DOOR
W/O SUNROOF
DIESEL
2000
OHC
HI-POWER
MANUAL TRANSMISSION
5-SPEED
4-DISC
W/A. LOCK BRAKE
EXC.18"-WHEEL
W/ON-BOARD DIAGNOSIS
2WD
ECE
W/DSC
EDIT:
Wtyczki chyba nikt nie uszkodził bo przecież jakiś czas temu elektryk podłączył się do Madzi żeby skasować błędy-tylko nie wiem jakiego systemu używał.Wtyczka pasuje na OBDII.Z zapalonymi lampkami jeżdzę już chyba z miesiąc-mam nadzieję że nic nie padnie przez to!
Ostatnio edytowano 6 wrz 2011, 15:21 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: prosze edytowac swoje posty
Powód: prosze edytowac swoje posty
- Od: 15 lis 2009, 21:36
- Posty: 24
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 2,0 CITD 2004 SPORT EXCLUSIV
aster82 napisał(a):Zaczynam wątpić czy na pewno mam OBDII-jest taka opcja aby w roczniku 2004 był jakiś inny system??Jak to sprawdzić?
Masz OBDII – problem polega na tym, że nie wszystkie ELMy czytają klekoty. Szukaj ELM w wersji 1.3 – powinien zadziałać.
Arek_78 napisał(a):Szukaj ELM w wersji 1.3 – powinien zadziałać.
znam przypadek, gdzie jeden ELM327 sie nie mogl polaczyc, a moj zrobil to za pierwszym razem...

Z Mazdą 6 w dieslu to jakoś dziwnie trochę jest.
Testowałem swojego ELM'a i aplikacja OBD-Gauge (pod WM6) i ..... z jedną mazdą zupełnie nie chciał gadać a z drugą owszem połączył się ale bez możliwości odczytu kodów błędów i ich kasowania.
Fakt – nie wymagam od tej aplikacji aby obsługiwała wszystkie samochody ale tak czy inaczej to trochę dziwnie wygląda.
Softu ScanXL jakoś nie miałem kiedy potestować (jakoś za każdym razem z lenistwa nie chciało mi się laptopa wziąść) więc nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat ew. łączenia się z autkiem.
A co do modeli tych "szóstek" to były (wg opisu kolegów): "MZR-CD 136HP" z 2005r. (eszo67) oraz "MZR-CD GG RF5C" z 2002r. (s i w y).
Akurat tylko z ta "nowszą" udało mi się połączyć.
Powodzenia!
Testowałem swojego ELM'a i aplikacja OBD-Gauge (pod WM6) i ..... z jedną mazdą zupełnie nie chciał gadać a z drugą owszem połączył się ale bez możliwości odczytu kodów błędów i ich kasowania.
Fakt – nie wymagam od tej aplikacji aby obsługiwała wszystkie samochody ale tak czy inaczej to trochę dziwnie wygląda.
Softu ScanXL jakoś nie miałem kiedy potestować (jakoś za każdym razem z lenistwa nie chciało mi się laptopa wziąść) więc nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat ew. łączenia się z autkiem.
A co do modeli tych "szóstek" to były (wg opisu kolegów): "MZR-CD 136HP" z 2005r. (eszo67) oraz "MZR-CD GG RF5C" z 2002r. (s i w y).
Akurat tylko z ta "nowszą" udało mi się połączyć.
Powodzenia!
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6