W mojej świeżo nabytej Maździe cały czas występuje błąd systemu airbag (serie 5-krotnych piszczeń). Prawdopodobnie powodem jest to, że poduszek już dawno w niej nie ma
Czujnik AIRBAG – problem z piszczeniem
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam,
W mojej świeżo nabytej Maździe cały czas występuje błąd systemu airbag (serie 5-krotnych piszczeń). Prawdopodobnie powodem jest to, że poduszek już dawno w niej nie ma czy ktoś wie jak zlikwidować ten błąd? To piszczenie wyprowadza z równowagi... Pasażerów też
 czy ktoś wie jak zlikwidować ten błąd? To piszczenie wyprowadza z równowagi... Pasażerów też 
			
			
				W mojej świeżo nabytej Maździe cały czas występuje błąd systemu airbag (serie 5-krotnych piszczeń). Prawdopodobnie powodem jest to, że poduszek już dawno w niej nie ma
Ostatnio edytowano 21 sie 2010, 17:43 przez mecenas1991, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Mecenas
		
 
- Od: 18 sie 2010, 09:05
- Posty: 4
Zgadzam się całkowicie, ale że tymczasowo nie dysponuje pieniędzmi (wykosztowałem się na autko) to poszukuję rozwiązania tymczasowego. Podobny pomysł już miałem, rozumiem, że chodzi o podłączenie ich do obwodów na kostce? Jedną kostkę pod klapą airbaga pasażera znalazłem. Jednak nie wiem jak wygląda kostka od kierowcy... W sensie, niby powinna być taka sama ale nie wiem gdzie jej szukać. Jakieś podpowiedzi lub pytania pomocnicze?
			
			Mecenas
		
 
- Od: 18 sie 2010, 09:05
- Posty: 4
W kierownicy też muszą być kostki. tylko gdzieś w głębi za taśmą. Przynajmniej tak jest u mnie. 
A może poszukać gdzie jest ten głośniczek i go odłączyć ?
?   
 
na razi by mogło być.
			
			
		A może poszukać gdzie jest ten głośniczek i go odłączyć
na razi by mogło być.
Głośniczka szukałem ale okazało się to syzyfową pracą  a kostkę znalazłem, przy okazji dowiedziałem się, że brak klaksonu to nie wina kierownicy. Na każdej kostce są po 3 gniazda co daje razem 9 możliwości połączeń oporników na obu kostkach (3,3 Ohm). Na razie oczekiwanego efektu brak. Może być tak, że błąd trzeba jeszcze wykasować w komputerze?
 a kostkę znalazłem, przy okazji dowiedziałem się, że brak klaksonu to nie wina kierownicy. Na każdej kostce są po 3 gniazda co daje razem 9 możliwości połączeń oporników na obu kostkach (3,3 Ohm). Na razie oczekiwanego efektu brak. Może być tak, że błąd trzeba jeszcze wykasować w komputerze?
			
			Mecenas
		
 
- Od: 18 sie 2010, 09:05
- Posty: 4
Poległem i postanowiłem pójść jednak inną drogą – usunąć irytujący głośniczek  tymczasowo, bo głośniczek od kodów błędów czasem się przydaje. Odkręcenie i rozłożenie modułu diagnostycznego okazało się dużo prostsze. Mianowicie usunąłem to czarne maleństwo:
 tymczasowo, bo głośniczek od kodów błędów czasem się przydaje. Odkręcenie i rozłożenie modułu diagnostycznego okazało się dużo prostsze. Mianowicie usunąłem to czarne maleństwo:

Nie wiem, może komuś się to przyda![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
 
Jeśli ktoś miałby inny, mniej inwazyjny pomysł na rozwiązanie mojego problemu to chętnie go poznam
			
			
Nie wiem, może komuś się to przyda
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) 
 Jeśli ktoś miałby inny, mniej inwazyjny pomysł na rozwiązanie mojego problemu to chętnie go poznam
Mecenas
		
 
- Od: 18 sie 2010, 09:05
- Posty: 4
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości





