– skórzana tapicerka
– skórzana kierownica
– dwie poduszki powietrzne
– podgrzewane fotele i lusterka
– elektryczne lusterka i szyby
– automatyczna klimatyzacja
– regulacja świateł
– regulacja kierownicy
– ABS
– 4 tłoczkowe zaciski przednie brembo
– zegar ciśnienia oleju
– zegar temperatury oleju
Zmiany wobec wersji podstawowej
– duży IC ( 70x40x7.5 cm)
– orurowanie do IC z kwasówki by el-tec
– wydech 3 cala na jednym tłumiku przelotowym by el-tec
– down-pipe 3 cale by el-tec
– pompa paliwa walbro 255
– wtryski 440 ccm
– turbo garett gt28rs
– blow off by proper typ 1
– wskażnki egt Autogauge, boost i afr megan racing
– tarcze ebc i klocki ebc red
– koła toyo r888 – przód
– sprzęgło 4 łapkowe by Radzikowski
– strojenie by powertronic
– złożenie tego w całość mechanik Marek z Ożarowa Maz.
– stożek tenzor
– regulator ciśnienia paliwa weber
– zimniejsze irydowe świece NGK
– sportowe sprężyny ( białe )
– pakiet dokładek z wersji LE
– pomalowana konsola oraz tunel w kolorze nadwozia
Car audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH P9300R
– Przód zestaw Hertza
– Zwrotnice Infinity
Auto ma 2 mapy jedną na 1.2 a drugą na 1.5 bara, przełącznik schowałem bo uznałem, że jest nie potrzebny eheheh, na większej poprzedni właściciel ( Bass ) szacował moc na 360 KM ale hamownia dopiero prawdę powie choć uważam, że auto jest piekielnie szybkie ( czas z zawodów to 12,94 ) ( czas do setki 4,5s ).
A co najważniejsze jest w pełni seryjne w środku, car audio, skóra podgrzewana oraz klimatyzacja automatyczna.
Trochę fotek, tydzień czasu zajęło mi doprowadzenie auta do porządku czyli po prostu zadbanie o niego



























