Silnik się nie uruchamia 1,8 FP
Postawilem autko pod praca, zonka przychodzi odebrac w miedzy czase, probuje odpalic a tu nic. Prad w porzadku, kreci jak talala ale nawet nie zamierza zaskoczyc. Najpierw mysle zapomnialem nalac beznynki bo jezdze na gazie a do odpalania jednak troche bierze. Dolalem 6 litrow i dalej nic. Nie wiem czy pompa siadla? Jak to zbadac bo nigdy jej nie bylo slychac. Jednym slowem lipa. Co to moze byc??
Ostatnio edytowano 30 sie 2005, 21:39 przez miesiek, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
Hmm... ktoś coś niedawno pisał o konieczności odpowietrzenia układu paliwowego jak wyjeździsz całą benzynę. To się robi pompką przy filtrze paliwa (nie wiem jak u ciebie, ale chyba jest z prawej strony samochodu pod szybą). Poszukaj opisu na forum.
I pochwalę się jeszcze jednym spostrzeżeniem – jak tak sobie będziesz pomykał z pustym bakiem to ci pompa paliwa i wtryski szybko podziękują za współpracę...
I pochwalę się jeszcze jednym spostrzeżeniem – jak tak sobie będziesz pomykał z pustym bakiem to ci pompa paliwa i wtryski szybko podziękują za współpracę...
a próbowałeś odpalić w trybie awaryjnym na gazie jeżeli takowy tryb posiadasz ale wiekszość instalacji go ma chyba że masz SGI bo wtedy to nie ma szans. Jeżeli jeżdziłeś bez benzynki w zbiorniku to mogłeś zatrzeć pompkę paliwa i madzia na benzynie nie odpali a na gazie powinna gadać. Spradz jeszcze czy masz iskrę ( tylko uważaj by cie nie kopło
briareos odpowietrza sie diesle a nie benzyniaki chyba że ja jestem za głupi ale w życiu nie słyszałem o odpowietrzaniu auta benzynowego na wtrysku a pod maską mojej ge nic takowego jak pompka raczej nie ma.

briareos odpowietrza sie diesle a nie benzyniaki chyba że ja jestem za głupi ale w życiu nie słyszałem o odpowietrzaniu auta benzynowego na wtrysku a pod maską mojej ge nic takowego jak pompka raczej nie ma.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
No chlopcy na na gazie to nei wiem jak odpalic bo to wtrysk i jest ustawiony automatem. A z tym odpowietrzaniem to poszukam. No mam nadzieje ze pompeczka jeszcze cala. Ale zem sie zdenerowwal ale dzieki za szybie info. Jeszcze mnie franca szefowa z pracy nie chce wypuscic wczesniej. Dzizus ku....wa ja pier......le 

- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
miesiek napisał(a):Dzizus ku....wa ja pier......le
Te, Adaś Miałczyński – popraw jeszcze temat dodając opis o jakie auto chodzi (GF FP).
Może da się jakoś sprawdzić, czy pompa paliwa podaje paliwo. Wydaje mi się, że powinno śmierdzieć wachą po dłuższym kręceniu.
Nie rozumiem masz gaz SGI wtrysk gazu czy mówisz o wtrysku benzyny?? Jak masz II generacje gazu po podaj jakiej firmy masz komputerek to pomyślimy czy sie na gazie da odpalić. Jak odpali na gazie znaczy pompkę lub wtryski szlak trafił.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
sołtys napisał(a):Spradz jeszcze czy masz iskrę
Masz moze jakies inne odcięcia zapłonu ( alarm i.t.p. )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
miesiek napisał(a):Jak widac z opisu atko jest 1.8 GF FP
nie myśl, że się czepiam, ale w myśl regulaminu:
regulamin napisał(a):Przykłady prawidłowo zatytułowanych wątków:
TEMAT: Uszkodzony przegub napędowy – wymienić, czy regenerować ?
OPIS: Xedos CA KF
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tylnej poduszki silnika – jak to zrobić ?
OPIS: 626 GE FS
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Niewłaściwe działanie układu ABS – metody diagnozowania.
OPIS: MX-6 GD F2
---------------------------------------------------------------------------------
TEMAT: Wymiana tarczy sprzęgła – porady.
OPIS: 626 GW FP
wspólnie dbajmy o forum.
UUU to niestety na gazie raczej nie wystartuje a pompkę paliwa masz pod tylnymi siedzeniami jak je podniesiesz jest taki plastykowy dekielek przynajmniej u mnie tak jest wtedy jak bedziesz blisko niego to może ją usłyszysz czy brzęczy po przekręceniu kluczyka. ( może to głupie i nie wiem jak jest z instalacją elektryczną w tym aucie ale może ci sie bezpiecznik od pompki przepalił??)
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
No to jestem w domku ale madzia przyjechala na lince:( Osro bylo, zero wspomagania, tylko reczny pozostawal do zatrzymywania. Wszystko wskazuje na pomkę bo po przekreceniu kluczyka cisza jak makiem zasial ( a powinna chociaz dawac oznaki zycia ?) Jutro zaczynam walke. Dzieki za szybkie odpowiedzi.
Widzisz Jaksa a ostatnio gadalismy o przegladzie.
Pozdro dla wszystkich.
Widzisz Jaksa a ostatnio gadalismy o przegladzie.
Pozdro dla wszystkich.
- Od: 16 sty 2005, 17:10
- Posty: 67
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 1.8 GF FP
a przypadkiem pompa paliwa nie uruchamia się dopiero gdy zaczyna zasysać filtr powietrza?? W 626 GC był włącznik w filtrze powietrza a dokładniej chyba w przepływomierzu. W GW też pompka zaczyna podawać tak samo.
nie lepiej zdjąć przewód paliwowy co idzie ze zbiornika i poprosić kogoś żeby zakręcił rozrusznikiem??( oczywiście ciśnienie pompy tak nie sprawdzisz ale będziesz wiedział czy podaje paliwo w ogóle)
nie lepiej zdjąć przewód paliwowy co idzie ze zbiornika i poprosić kogoś żeby zakręcił rozrusznikiem??( oczywiście ciśnienie pompy tak nie sprawdzisz ale będziesz wiedział czy podaje paliwo w ogóle)
- Od: 28 gru 2004, 23:25
- Posty: 27
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GC 2.0 i + 626 GW 1,8 i
Procedura sprawdzenia pompy paliwa na samochodzie
1. Otwierasz maskę
2. Montujesz manometr z trójnikiem na zasilającym przewodzie paliwowym(tym co idzie na listwę wtryskiwaczy)
3. Otwierasz złączę diagnostyczne i mostkujesz piny FP i GND
4. Wchodzisz do auta i przekręcasz kluczyk na pozycję ON(włączony zapłon)
5. Sprawdzasz jakie jest ciśnienie(czy jest jakiekolwiek)
6. Jeśli pompa nie chodzi należy przed jej wyjęciem sprawdzić czy jest masa i zasilanie na złączu pompy paliwa(sprawdzenie instalacji elektrycznej pompy paliwa)
1. Otwierasz maskę
2. Montujesz manometr z trójnikiem na zasilającym przewodzie paliwowym(tym co idzie na listwę wtryskiwaczy)
3. Otwierasz złączę diagnostyczne i mostkujesz piny FP i GND
4. Wchodzisz do auta i przekręcasz kluczyk na pozycję ON(włączony zapłon)
5. Sprawdzasz jakie jest ciśnienie(czy jest jakiekolwiek)
6. Jeśli pompa nie chodzi należy przed jej wyjęciem sprawdzić czy jest masa i zasilanie na złączu pompy paliwa(sprawdzenie instalacji elektrycznej pompy paliwa)
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6