Elektryczna regulacja wysokości świateł
DROPKICK napisał(a):marcus_87 napisał(a):planuje xenony wiec bez regulacji ani rusz
Tak z ciekawości zapytam po co wam ta regulacja do xenonów. U mnie jst regulacja, mam xenony, a wogóle nie używam regulacji.
to mi da ze jak bede jechal w 4-5 osob to moge je obnizyc i nie bede oslepial tych z przeciwka. same xenony sa juz naduzyciem bo swiatlo jest mocniejsze, niech wiec swieca tam gdzie powinny
Ostatnio edytowano 17 wrz 2008, 18:40 przez marcus_87, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
DROPKICK a nie wk.. cie czasem jak jedzie ktos z naprzeciwka i wlali po oczach jak długimi tylko ze to nie sa długie tylko zle ustawione swiatła bo w bagarku ma worek kartofli po cos ta regulacja jest ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
marcus_87 napisał(a):to mi da ze jak bede jechal w 4-5 osob to moge je obnizyc i nie bede oslepial tych z przeciwka
Pytałem o to z powodu takiego, że ludzie mylą często elektryczną regulację, z samopoziomowaniem reflektorów w którą to niby powinny być wyposażone xenony.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
witam mam problem z moja lampa przednia od storny pasazera
jest to jakis zamiennik
i soczekwa znajdujaca sie w srodku ma tlyko dwie rwgulacje na srubokret
3 regulacji nie ma i ta soczewka caly czas mi lata w srodku lampy
jest jakas rada na to zeby to ustawic na stale:)??
dzieki
jest to jakis zamiennik
i soczekwa znajdujaca sie w srodku ma tlyko dwie rwgulacje na srubokret
3 regulacji nie ma i ta soczewka caly czas mi lata w srodku lampy
jest jakas rada na to zeby to ustawic na stale:)??
dzieki
- Od: 27 sie 2008, 22:09
- Posty: 52
- Auto: 323F BA 1.5 16v
Posiadam Mazde 323 i niedlugo mam badanie NCT w irlandii. Swiatla w mazdzie swieca zdecydowanie za nisko chcialem je podniesc ale nie widze w okolicach reflektorow zadnych srub do regulacji;/ porpsze o podopowiedz jak swiatla ustawic?
Dolączam do innego tematu dot. regulacji bo jest ich sporo w dziale i nie warto zakładać nowego tematu pod tym samym haslem (Borys)
Dolączam do innego tematu dot. regulacji bo jest ich sporo w dziale i nie warto zakładać nowego tematu pod tym samym haslem (Borys)
-
MarzycielPL
kociak napisał(a):pokrętłem w kabinie
regulacja jest elektryczna
Gdybym mial to bym krecil:) a pozatym na badaniu technicznym swiatla musza swiecic ok w polozeniu neutranlnym:) jak ktos ma pokretlo:)
-
MarzycielPL
Ja miałem w swojej BA regulacje śrubokrętem krzyżowym. Przy każdej lampie dwie śruby osobno do krótkich i do długich.
Nie nie prędkość była O.K., tylko zakręt był za ciasny.
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 19 wrz 2009, 20:08
- Posty: 925
- Skąd: Grudziądz
- Auto: była Mazda 323F BA 1,5 Z5 LPG jest auto na "F' 2,0 16V
Czy jest możliwość zamontowania elektrycznej regulacji świateł? W mojej Mazdzie nie ma tej regulacji, co mnie bardzo zdziwiło. Po prawej stronie kierownicy mam tylko pokrętło od dimmera, a miejsce na regulacje wysokości świateł (po lewej od dimmera) jest żaślepione. Ma ktoś taką samą sytuację jak ja z tą zaślepką? Auto to 323F, 2.0 V6, 96r.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
Podbijam temat. Dokładał ktoś elektryczną regulację świateł? Jakie koszta? Co potrzeba? Wiązki są poprowadzone w aucie?
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
Dlatego mnie to dziwi, że nie mam tej regulacji
Popatrzyłem trochę na allegro i znalazłem kilka 323F, które też tego nie mają... Ale dziwna sprawa:) Mam nadzieje, że ktoś to już dokładał samemu i nie będę pierwszym, który ma taki pomysł 
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
Ja także nie posiadam w swojej madzi ( `97, 1.8 BA przed liftem) regulacji wysokości świateł. I mając trochę wolnego czasu przyjrzałem się temu tematowi. I co następuje:
1. Instalacja elektryczna do regulacji – jest
2. Kostka do podłączenia regulatora – jest
3. Lampy Koito – bez silniczków
4. Wszystkie przewody są "głuche" – brak gdziekolwiek "+", nawet w podświetleniu regulatora
Wnioski:
Przydałoby się zdobyć gdzieś dokładny schemat ideowy podłączenia, dokładnie skąd i gdzie idą przewody, by móc je sprawdzić/ przedzwonić. Zauważyłem też, że w kostce inaczej są ułożone piny niż na regulatorze. Więc albo przelotka albo poprzekładać je trzeba. Pytanie?? Przez który bezpiecznik to idzie? Koszt regulatora na allegro to ok 30zł. Kolejna sprawa to silniczki lamp. Z forum wiem że są 2 rodzaje i że Boscha nie pasują do lamp Koito – inna polaryzacja. Zabawa w zmienianie nieopłacalna. I tu jest pytanie czy do lamp w których takowych silniczków nie było jest możliwość założenia ich. Gniazdo montażowe oczywiście jest, ale czy w środku soczewka nie jest na stałe zamontowana w takiej wersji?? Koszt silniczka to ok 50 zł. szt.
1. Instalacja elektryczna do regulacji – jest
2. Kostka do podłączenia regulatora – jest
3. Lampy Koito – bez silniczków
4. Wszystkie przewody są "głuche" – brak gdziekolwiek "+", nawet w podświetleniu regulatora
Wnioski:
Przydałoby się zdobyć gdzieś dokładny schemat ideowy podłączenia, dokładnie skąd i gdzie idą przewody, by móc je sprawdzić/ przedzwonić. Zauważyłem też, że w kostce inaczej są ułożone piny niż na regulatorze. Więc albo przelotka albo poprzekładać je trzeba. Pytanie?? Przez który bezpiecznik to idzie? Koszt regulatora na allegro to ok 30zł. Kolejna sprawa to silniczki lamp. Z forum wiem że są 2 rodzaje i że Boscha nie pasują do lamp Koito – inna polaryzacja. Zabawa w zmienianie nieopłacalna. I tu jest pytanie czy do lamp w których takowych silniczków nie było jest możliwość założenia ich. Gniazdo montażowe oczywiście jest, ale czy w środku soczewka nie jest na stałe zamontowana w takiej wersji?? Koszt silniczka to ok 50 zł. szt.
- Od: 8 maja 2010, 11:44
- Posty: 4
- Auto: 323f 1.8 97r

Wystarczy zdobyć silniczki i i ten przycisk-rolkę, podłączyć i gra gitara

- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Chodzi mi o wewnętrzną budowę reflektora kolego. Proszę doczytaj. Ale skoro tak uważasz to życzę ci powodzenia w podłączaniu. Zapewne takową regulację w swojej posiadasz?? I nie stanowi to dla ciebie żadnego problemu. Ale są egzemplarze "madzi" co tego nie mają.
- Od: 8 maja 2010, 11:44
- Posty: 4
- Auto: 323f 1.8 97r
A regulację świateł jaką masz? Lampy są regulowane śrubami na lampie, czy jest tylko puste miejsce na silniczki? Bo jak to drugie no to tylko wkładasz silniczek, wpinasz kostkę do silniczka i gitara a przynajmniej tak było u mnie (cała instalacja włącznie z pokrętłem i lampami była dobra tylko nie miałem silniczków bo ktoś powyciągał)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości