MX-3 EC KL-ZE

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mlody1921 » 2 sie 2010, 23:10

W końcu temacik założyłeś, tam jest troche madzie mojej :)

Proste przejedź sie po mieście jak jest gorąco i zobacz pod maską pewnie dolot aż parzy :)

A na filmiku dmuchnie ci z wydechu ogniem chyba nie może ci przelewa?, zapłon dobrze ustawiony ? pewnie jakby było chłodniej wypluje koło ~180-185

jak piszą koledzy kolektory wydechowe, jakieś strojenie,(det3,smt) a może pompa paliwa nie wydala na wysokich obr. przecież to pompa od 1,8

można szukac gmerać :) ważne że przenosi wszystko co dobre na asfalcik :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 2 sie 2010, 23:55

Witam, wreszcie opisales auto – jak widzisz moj wynik nie był jakiś z kosmosu ;) pamiętaj, że kreski nie jezdzą i jeśli kręci dobre czasy to wszystko jest ok. Jeśli wywaliles cale wnetrze to urwałes od mojego czasu 0,4s proste ;)

Mnie tez kusi zeby przejśc na prosty kolektor to chyba poprawia charakterystyke w górnym zakresie
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Szyna » 3 sie 2010, 06:30

mlody1921 napisał(a): a może pompa paliwa nie wydala na wysokich obr. przecież to pompa od 1,8

można szukac gmerać :) ważne że przenosi wszystko co dobre na asfalcik :)


I jeszcze ma przepustnice od K8 wiec tez może podawać za mało powietrza :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez lukster » 9 sie 2010, 10:29

Ładnie zrobiony wydech, profi robota. Co do mocy to jak na przepustnicę z k8 jest petarda. Aż trudno uwierzyć, że na tej przepustnicy zrobiłeś średnie 14 :D Pozazdrościć, pamiętam jak walczyłem, żeby 15 złamać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Capazo » 10 sie 2010, 19:23

lukster napisał(a):Co do mocy to jak na przepustnicę z k8 jest petarda


Czy rzeczywiście jest taka znaczana roznica miedzy przepustnica z k8 i kl-ze przeciez to 7mm roznicy. To jedynie moze wspomoc ciut na wysokich obrotach. Dzisiaj sprawdzalem to mazda przelewa strasznie benzyne czuc masakraycznie. Co z tym zrobic? Jak to ustawic? Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 10 sie 2010, 19:56

Capazo napisał(a):Dzisiaj sprawdzalem to mazda przelewa strasznie benzyne czuc masakraycznie. Co z tym zrobic? Jak to ustawic? Pozdrawiam

u mnie jest to samo po remapie seryjnego kompa
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 10 sie 2010, 20:25

weede napisał(a):u mnie jest to samo po remapie seryjnego kompa


A przepustnica z kl-ze cos pomogła?? Czyli jednak EcuMaster DetIII trzeba bedzie zakupic?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Jacek176 » 10 sie 2010, 20:31

Capazo napisał(a):Czy rzeczywiście jest taka znaczana roznica miedzy przepustnica z k8 i kl-ze przeciez to 7mm roznicy.

To jest olbrzymia różnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez weede » 10 sie 2010, 21:10

była poprawa tylko kup nową uszczelke pod przepustnice, bo są inne niż w K8, a tam łatwo żeby zaciągał lewe powietrze.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 11 sie 2010, 00:35

weede napisał(a):tylko kup nową uszczelke pod przepustnice, bo są inne niż w K8


No najwyzej wytne sobie nowa. A mam pytanie czy ten dystans co jest miedzy kolektorem,a przepustnica musi byc? Bo ja go usunołem. Jak bedzie chwilka to zaadaptuje przepustnice z kl-ze
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 12 sie 2010, 14:22

...chcialbym tylko przypomnieć słowa kilku osób nie pamiętam gdzie dokladnie na forum, jak to praktycznie seryjne super zdrowe KL-ZE Capazo trzyma na pewno serie...



W dalsze dyskusje nie wdaję się <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Szyna » 12 sie 2010, 19:15

No i mamy kolejna niespodziankę :) dzisiaj przy zmianie przepustnicy okazało się ze miał założona od KL a jak patrzeliśmy niczym się nie rożni od Kl-ZE :D ale i tak ja założyliśmy :P Wiec jak by to Capazo powiedzial Mazda nie jedzie ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez weede » 12 sie 2010, 19:27

łatwo poznać przepustnice po tym, ze od k8 ma bardzo prosty ślimak od linki, a KL ma większy taki dwu przegubowy

Nie chce mi sie szukać tych wszystkich tekstów, ze moje ze nie jedzie a to tak i to zatkany – smiechu warte ;)

Capazo moduj, bo fajna fura <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 12 sie 2010, 19:39

weede napisał(a):łatwo poznać przepustnice po tym, ze od k8 ma bardzo prosty ślimak od linki, a KL ma większy taki dwu przegubowy


Przepustnica byla na 100% z KL bo oznacznie bylo KL30. Ale i tak dla pewnosci zaaplikowalismy z KL-ZE. Wkoncu udalo sie obroty ustawic:D Jednak trzeba bedzie to jakos wysterowac bo przelewa strasznie. Jest jakis tani sposob na to?? Czy jednak ECumaster i sonda szerokopasmowa itd?

Dzieki Weede, narazie zbieram na 6-2-1:D:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawelc » 12 sie 2010, 20:22

Szyna napisał(a):okazało się ze miał założona od KL a jak patrzeliśmy niczym się nie rożni od Kl-ZE


Różni się ,obejrzyjcie dokładnie ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Szyna » 12 sie 2010, 20:45

Nawet jeśli się różnią to już jest wsadzona na pewno od KL-ZE ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Pyton162 » 12 sie 2010, 22:31

no to po wymianie kolektorów i po strojeniu to juz bedzie jechać naprawdę zacnie
Pyton162
 

Postprzez Szyna » 6 wrz 2010, 21:32

Zacznij w końcu coś robić z tym samochodem bo nic się tu nie dzieje :P
Zamiast tej Tunezji kupił byś te baranki :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Szyna » 22 paź 2010, 19:17

No Capazowi kolektorki dzisiaj założyli :D Ale niestety jest parę problemów :P Okazało się ze jest jakaś dziurka która trzeba zaspawać na razie jest wkręcona tam śruba żeby dało rade jeździć, coś jest tam jeszcze luźne i obija się o wszystko. Jutro jedzie z reklamacja do warsztatu i będę wszystko robić. No i ogólnie stwierdziliśmy ze dziwek jak na razie jest kiszka :] Zobaczymy jak już mu to wszystko poskładają do kupy tak jak ma być :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez hopek » 23 paź 2010, 01:44

Zapewne ta dziurka to egr :) no ale co, wkręcona śrubka bedzie przeszkadzać ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy