Tarcze hamulcowe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez HKSze » 23 maja 2010, 20:22

jakiej firmy i jakie( nawiercane/nacinane/gladkie) polecacie do V-ki <co?> oczywiscie na obie osie...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez djArias » 23 maja 2010, 22:19

Zimmerman i EBC Turbo Groove są fajne z firm.
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez loockas » 23 maja 2010, 23:22

Chwalą ludzie mikode. Ja się pokuszę o wersje GT jak tylko zajdzie potrzeba wymiany.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez HKSze » 24 maja 2010, 15:26

i chyba padnie na mikode bo sa w miare tanie...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez xijaro » 7 cze 2010, 21:41

przód mam Speedmaxa nacinane na klockach nisshimbo tył Sakura na klockach TRW zainwestuj w przewody w oplocie tak jak ja heble teraz dopiero żyją naprwadę się zdziwiłem że tak mocno biorą jest super no i zrób dobrą regenerację rozkręć na części 1sze zaciski nasmaruj smarem syntetycznym z dodatkiem miedzianego albo jeszcze lepiej ceramicznym nie będzie ci się zapiekać klocki będą równo brały i pamiętaj że pierwsze 200 km delikatnie hamujemy żeby nie przegrzać i żeby dobrze się spasowały klocki i tarcze
Moja Mazda
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=137&t=99947
LINGERIE FOOTBALL LEAGUE FAN <33333333
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2008, 18:29
Posty: 76
Skąd: Piła
Auto: Mazda MX-3 K8 93r

Postprzez HKSze » 12 cze 2010, 10:42

wkoncu padlo na BREMBO za caly komplecik dalem 440pln... ;/ i dotego klocki tej samej firmy... Zrobilem regeneracje zaciskow i nasmarowalem tloczki... jest <spoko>
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez mirbie » 22 lip 2010, 23:35

xijaro napisał(a):przód mam Speedmaxa nacinane na klockach nisshimbo tył Sakura na klockach TRW zainwestuj w przewody w oplocie tak jak ja heble teraz dopiero żyją naprwadę się zdziwiłem że tak mocno biorą jest super no i zrób dobrą regenerację rozkręć na części 1sze zaciski nasmaruj smarem syntetycznym z dodatkiem miedzianego albo jeszcze lepiej ceramicznym nie będzie ci się zapiekać klocki będą równo brały i pamiętaj że pierwsze 200 km delikatnie hamujemy żeby nie przegrzać i żeby dobrze się spasowały klocki i tarcze


Tarcze SpeedMax ---> NEVER... ! wlaśnie wymieniam je na Brembo!
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2007, 19:15
Posty: 44
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 1.6 16 V + LPG `97

Postprzez HKSze » 23 lip 2010, 00:45

bardzo dobrze zrobiles <spoko> brembo sa w rozsadnej cenie i dzialaja perfekto :] sprawdzone po 5 tys <ok> polecam tez klocki tej ze firmy
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez silverfox57 » 23 lip 2010, 06:04

Jak chcesz mieć porządne tarcze i klocki to kup z firmy ATE. Cenowo wychodzi trochę więcej ale warto ewentualnie klocki i tarcze z BOSCHa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2008, 23:56
Posty: 13
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Mazda MX-3 1.6 107 KM 1994

Postprzez xijaro » 23 lip 2010, 08:19

po 10ty km jestem zadowolony ze speedmaxa po za tym ktoś bardzo mądry kiedyś napisał lepiej częściej wymieniać średniej klasy tarczę niż rzadko wymieniać wysokiej klasy, najważniejsze jest również spasowanie czyli pierwsze 200-300km delikatnie hamować i nie przegrzewać

a wszystko zależy od tego kto się na czym sparzył :)
Moja Mazda
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=137&t=99947
LINGERIE FOOTBALL LEAGUE FAN <33333333
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2008, 18:29
Posty: 76
Skąd: Piła
Auto: Mazda MX-3 K8 93r

Postprzez Lukano » 23 lip 2010, 22:59

Nigdy więcej Zimmermanów <płacze> <płacze> :| :|
Kurczaczek zapiał!!!!
Zalozone jakies 3 tygodnie temu. Delikatnie traktowane, żeby się poukładały z nowymi klockami.
Dzisiaj awaryjne hamowanie i pies ich trafił. Biją jak........
ledwo do domu dojechałem. jutro zawitają zwykłe mikody.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez MIRU » 24 lip 2010, 13:35

U mnie mikody gt w z5 tez sie zwichrowały :P klocki ferrodo premier, nowy płyn....Troche dostały w palnik i tez dupa z nich :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Lukano » 24 lip 2010, 17:44

Kurcze z czego oni teraz te tarcze robią. Już sam nie wiem co teraz założyć.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez HKSze » 25 lip 2010, 11:41

BREMBO i klocki tez tej firmy <spoko> ale chyba sie powtarzam...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez MRk » 11 sie 2010, 12:23

ja u siebie niedawno zakładalem tarcze i klocki na przód i na tył. szczerze mówiąc nie zdążyłem ich dotrzeć,bo przejechałęm niecałe 150 km i musiałem wracać z urlopu... Ale jak na taki krótki odcinek to i tak czuć było powoli różnicę. Wcześniej podejrzewam ,że była seria, a ja założyłem

Przód:
– EBC Turbo Groove + Ebc Green Stuff

Tył:
– Speedmax (nacinane) + Nisshinbo

w sumie to nie wiem co wg Ciebie mirbie jest nie tak ze Speedmaxami? :P mi je Smirnoff polecił, bo od niego brałem cały ten zestaw (+płyn hamulcowy Ferodo). Poza tym tył i tak mniej hamuje, więc powinny starczyć ;) Chciałbym jeszcze dorzucić przewody w stalowym oplocie i wydaje mi sie ,że hamulce miałbym już kompletnie zrobione ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Rafał_ » 11 sie 2010, 20:25

MRk fajny zesatwik, ale oplot to tzw."połowa sukcesu". U mnie seryjne przewody były w tragicznym stanie, puchły na maksa :| .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez MRk » 11 sie 2010, 21:17

są różne szkoly chyba ;) pytałem się Smirnoffa o przewody, ale twierdził ,że przydają się one raczej tylko jeśli się agresywnie i szybko jeździ, a tak to nie ma sensu wydawać na nie kase. wiadomo ,że nie jeżdżę jak dziad :D ale też nie latam po mieście 200 na godzine.. prędzej czy później i tak je kupie pewnie ;) tylko bym musiał na e-bay'u dokonać zakupu, bo chciałbym Goodridge ,a tego na polskich stronach coś ani widu ani słychu. są jedynie jakieś Viper'y brytyjskie, ale nie znam tej firmy, a Goodridge jest sprawdzoną marką
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Rafał_ » 12 sie 2010, 00:19

MRk napisał(a):tylko bym musiał na e-bay'u dokonać zakupu, bo chciałbym Goodridge ,a tego na polskich stronach coś ani widu ani słychu

Zobacz tu:http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=89682 :D .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez MRk » 12 sie 2010, 08:03

tą stronkę znam , bo kiedyś ją przeglądałem, ale strasznie drogo tam wszystko mają ;) (sam fakt, że za shortshiftera do mx'a życzą sobie 1411 pln... http://sklep.tuning.pl/produkt.php?p_id ... d_id=62708 ) na e-bay'u da radę za połowę ceny je dostać ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Czaki85 » 12 sie 2010, 08:54

W Mistubishi carismie miałem mikody nawiercane/nacinane, złego słowa nie mogę o nich powiedzieć. Znajomy w seju 1.2 miał zwykłe mikody, na jednej z pojeżdzawek rozgrzał je do czerwoności i sie nie zwichrowały. Jak będę zmieniał tarcze w Maździe to prawdopodobnie bedzie mikoda
Początkujący
 
Od: 16 lip 2010, 13:05
Posty: 7
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 Precidia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323