Padające koła dwumasowe w Maździe6 2.0 MZR-CD

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Czy wymieniałeś koło dwumasowe w M6 CiTD?

Tak, przy przebiegu <100 000
6
1%
Tak, przy przebiegu od 100 000 do 125 000
15
2%
Tak, przy przebiegu od 125 000 do 150 000
28
4%
Tak, przy przebiegu od 150 000 do 175 000
33
5%
Tak, przy przebiegu od 175 000 do 200 000
39
6%
Tak, powyżej 200 000
35
6%
Nie, mam mniej jak 100 000
50
8%
Nie, mam przebieg między 100 000 a 125 000
58
9%
Nie, mam przebieg między 125 000 a 150 000
94
15%
Nie, mam przebieg między 150 000 a 175 000
90
14%
Nie, mam przebieg między 175 000 a 200 000
82
13%
Nie, mam przebieg powyżej 200 000 km
94
15%
 
Liczba głosów : 624

Postprzez maselek » 18 lip 2010, 21:21

krzych napisał(a):
benen napisał(a):jeśli auto chcesz mieć nadal dal siebie, to odezwij się do minie na priv i podam ci , skąd kupiłem 2mas i sprzęgło najtaniej w Polsce

Podaj tutaj, zweryfikujemy czy najtaniej w Polsce (zakladajac, ze w dobrym stanie), a i innym tez sie przyda.

<ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez googieman » 20 lip 2010, 17:13

Witam wszystkich.
Chciałbym się dowiedzieć czy do Mazdy pasuje koło 2M od forda mondeo?
Z początkiem sierpnia będę wymieniał 2M w moim samochodzie, podczas rozmowy z jednym mechanikiem, zaproponował mi on takie rozwiązanie. Oczywiście 2M i tak kupiłem oryginalne, ale zaciekawiło mnie to :)
Co o tym myślicie?
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez benen » 20 lip 2010, 17:25

krzych napisał(a):
benen napisał(a):jeśli auto chcesz mieć nadal dal siebie, to odezwij się do minie na priv i podam ci , skąd kupiłem 2mas i sprzęgło najtaniej w Polsce

Podaj tutaj, zweryfikujemy czy najtaniej w Polsce (zakladajac, ze w dobrym stanie), a i innym tez sie przyda.

Siemka,
weryfikowałem wszystkie opcje oferowane w sprzedaży wysyłkowej i może popełniłem pomyłkę (aczkolwiek nie sądzę), ale polecam kolesi z Wrocławia (sprzęgło i 2M firmy LUK), bo za kpl. zapłaciłem 3400. Towar nówka z gwarancją. Niestety nie podam linku sprzedawcy, gdyż usunąłem z historii zakupów na koncie Allegro. Jednakże polecam wykonanie tlf do "Fachowców" z ASO Kraków (http://www.lista.e-sieci.pl/place36002, ... ndora.html), ponieważ tam shief powiedział mi na jesieni 2009, że są już w ofercie zamienniki sprzęgła do Mazda 6 nie wymagające koła 2M. Jest to istotna informacja, zważywszy na koszt. Nie skorzystałem niestety, ponieważ miałem już wymieniony kpl. na nowy. Możliwe, że "przejechałem się" na poważną kasę, ale to już historia...
Pozdrowienia z Kraka
VENI, VIDI, Vsiadłem do Mazdy...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2009, 19:26
Posty: 240
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 II GH 2.0 MZR-CD;
Honda CIVIC VIII Hatchback 140HP "Black" Wypasior :)

Postprzez rafusmaximus » 21 lip 2010, 03:38

benen napisał(a):gdyż usunąłem z historii zakupów na koncie Allegro


oj tam benen, nie bądź taki – zawsze możesz ich poszukać po wystawionym komentarzu i wkleić link do ich konta <jupi>
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez dzieno » 9 sie 2010, 16:57

witam wszystkich.

Tak sobie czytam o obrotach silnika i prędkościach na poszczególnych biegach.
Biorąc pod uwagę że poniżej 1500 obr/min się nie jeździ.
Więc na jakim biegi jedziecie przy 60 km/h.
Wypada 3 po na 4 biegu trzeba szybciej jechać niż 60 jechać.
Ale jadąc na 3 biegu jest czasami wyrywny i rwie do przodu a komfort jazdy prawie żaden.

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 19:01
Posty: 31
Skąd: walbrzych
Auto: mazda 6 136 km kombi 2003 r

Postprzez Grzyby » 9 sie 2010, 22:05

To nie temat do takich rozważań.
Ostrzegam przed robieniem śmietnika ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez googieman » 9 sie 2010, 22:45

Witam.
Jestem właśnie po wymianie koła 2M. Padło przy przebiegu ok 190000, także myślę że nawet nieźle wytrzymało. Mechanik stwierdził że już straszna padaka była. Wymieniłem także sprzęgło. Różnica jest kolosalna, żadnych drgań, stuków, wibracji. Obraz całości psuje koszt tego. Koło 2m kosztowało 2170zł, komplet sprzęgła 1060zł i robocizna 220zł, razem ponad 3500zł. Cóż taki urok nowych diesli.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez polo33 » 10 sie 2010, 13:45

googieman a jekiej firmy koło i sprzęgło ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:56
Posty: 44
Skąd: Oleśnica
Auto: Nissan Primera SR20DE

Postprzez googieman » 10 sie 2010, 13:50

Koło firmy LUK, a sprzęgło firmy Exedy.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez Grzyby » 10 sie 2010, 15:23

Komplet NKK jest aktualnie na allegro za 2700.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Myjk » 10 sie 2010, 15:41

googieman napisał(a):Padło przy przebiegu ok 190000

Gwoli wyjaśnienia -- jesteś pierwszym właścicielem?

googieman napisał(a):Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

googieman napisał(a):Cóż taki urok nowych diesli.

To o tym, nowym, piszesz?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez googieman » 10 sie 2010, 22:33

Już wszystko wyjaśniam.
Najtańsze koło na allegro znalazłem za 2100, natomiast sprzęgło za ok 1000zł bo zależało mi na tym żebym osobiście odebrał w Krakowie, jednak części i tak kupił mi mechanik co mi robił auto (zapewne i tak zarobił trochę na nich)., jednak nie narzekam bo dobrze jest zrobione i różnica jest kolosalna :)
Co do pytań Myjk-a to tak:
Jestem 2 właścicielem, auto kupiłem w 2007 roku z przebiegiem ok 135 tys km, ściągnięte było z Niemiec. Przebieg był oryginalny bo sprawdzałem po nr VIN w niemieckim serwisie w którym było serwisowane. Natomiast co do tego że pisałem że taki urok nowych diesli miałem na myśli ich nowoczesność i zaawansowanie techniczne w obecnych czasach a nie rocznik, tak ogólnie mi chodziło :).

W każdym razie kółko 2M i tak długo wytrzymało :)
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez Grzyby » 11 sie 2010, 00:31

googieman napisał(a):W każdym razie kółko 2M i tak długo wytrzymało

krótko
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez googieman » 11 sie 2010, 08:10

Grzyby, a jaka żywotność jest tych kół? Przekonany byłem że w mazdach to tak ok 200 tys wytrzymują.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez Myjk » 11 sie 2010, 09:15

googieman napisał(a):Jestem 2 właścicielem, auto kupiłem w 2007 roku z przebiegiem ok 135 tys km, ściągnięte było z Niemiec. Przebieg był oryginalny bo sprawdzałem po nr VIN w niemieckim serwisie w którym było serwisowane.

Przez 4 lata, to ja więcej swoim autem zrobię -- a jeżdżę nieporównywalnie mało w stosunku do Niemców. Zatem, ja osobiście nie wierzę w taki mały przebieg tego auta. Nawet stwierdzenie, że sprawdzałeś po VIN mnie jakoś specjalnie nie przekonuje. Były już akcje, że podrabiano pieczątki serwisów jak i naturalnie same książki serwisowe, zmieniając numery telefonów, etc. i generalnie delikwent myśląc, że dzwoni do serwisu, tak naprawdę dzwonił do "oszusta" -- który oczywiście mówił klientowi to, co chciał usłyszeć. W miarę pewnym można być dopiero od wersji poliftowych, kiedy to dane o serwisach aut są zapisywane w światowej bazie danych Mazdy.

googieman napisał(a):Przekonany byłem że w mazdach to tak ok 200 tys wytrzymują.

Na podstawie czego tak stwierdziłeś? Popatrz sobie na wyniki ankiety -- mówią chyba same za siebie i zupełnie przeczą Twojemu stwierdzeniu. Dodać też należy, że większość ankieterów posiada, tak jak Ty, auto z drugiej ręki i też nie wiadomo, czy mają przebieg taki jak myślą. Wg mnie te przebiegi mogą być nawet 2x wyższe, ale, po drodze mogło być też wymieniane K2M. Generalnie -- jedna wielka niewiadoma.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez googieman » 11 sie 2010, 10:25

Stwierdziłem to na podstawie tego co wyczytałem w różnych źródłach i rozmowy z mechanikami. To są tylko moje stwierdzenia, ja tam fachowcem nie jestem i się nie staram być, pisze po prostu co wiem, a jeśli się mylę to cóż, jak mówię fachowcem nie jestem.

Myjk co do auta jeszcze to oczywiście nie dzwoniłem na numer który był na pieczątce, tylko wyszukałem sobie ten serwis na niemieckich stronach mazdy i na numer który tam był zadzwoniłem, dlatego stwierdzam że przebieg jest oryginalny. Myślę że wystarczy tego OT :) Jak by co to zapraszam do rozmowy na PW.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez polo33 » 11 sie 2010, 21:31

Co to za różnica czy ma 130 tys nalatane czy 200 tys ? Czy moze 300 tys ? ważne ze wymienił co było potrzebne i jest teraz ok jeśli auto zadbane to pojeździ długo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:56
Posty: 44
Skąd: Oleśnica
Auto: Nissan Primera SR20DE

Postprzez Myjk » 12 sie 2010, 07:54

Przecież ten wątek dotyczy głównie wytrzymałości K2M,
zatem robi wielką różnicę czy koło wytrzymało 130 czy 300tkm.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez polo33 » 12 sie 2010, 12:24

Masz racje aczykolwiek jest i tak niewiadoma jaki ma realny przebieg ale o tym nie będziemy rozmawiać. Ważne że jest zadowolony ! Przecież nie liczy się to ile mu przebieg wyświetla a stan auta, nigdy taki wątek nie będzie wiarygodny wg mnie oczywiscie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:56
Posty: 44
Skąd: Oleśnica
Auto: Nissan Primera SR20DE

Postprzez googieman » 12 sie 2010, 21:30

Dokładnie, popieram użytkownika wyżej. Auto od 3 lat mnie ani razu nie zawiodło także wole wierzyć że ten przebieg jest oryginalny i przyjąć że koło 2M wytrzymało te 190 tys. Ważne że po wymianie chodzi teraz bardzo dobrze bez żadnych sutków, drgań i wibracji. Szkoda że to takie drogie jest.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 19:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6