Wymiana tylnych klocków
Strona 1 z 1
Witam. Ktoś ostatnio wymieniał sam tylne klocki? Podobno jest to troszkę problematyczne bo trudno przekręcić zacisk. Po pierwsze to chyba była linka od ręcznego czy przewód no i jakiś drążek też blokował. Może ktoś na świeżo pamięta jak się z tym uporać? Dzięki z góry.
m126p > Polonez > VectraA2.0 > Xedos6
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
MZ251 > Y XJ600'86 > K ZR1100Zephyr
A500 > PSX > PS2 > X360
- Od: 13 cze 2009, 21:42
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: 2.0 V6 CA
Problem z wymianą może się pojawić w momencie gdy prowadnice są zardzewiałe a zdarza się to dosyć często tam gdzie dawno nie było zaglądane do tylnych zacisków -bardzo łatwo wtedy taki prowadnik ułamać .
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Ja wczoraj robiłem generalny remont tylnych zacisków+nowe klocki+nowe tarcze. Faktycznie problem z prowadnicami był, ale raczej ciężko jest je ułamać przy wybijaniu .Trzeba robić to z wyczuciem (nie )walić młotem na chama) dopieszczając Madzię jednocześnie
.Zajęło mi to około 4h ale warto było. W końcu mam ręczny, no i tył mi hamuje. Na forum jest fotorelacja pozdro
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Wierz mi jest taka możliwość i dosyć częsta bo już kilka prowadnic sprzedałem i sam się spotkałem z zaciskami które nie szło ruszyć z prowadnicy -dopiero podgrzanie delikatnie załatwiło sprawę ale trzeba to robić z wyczuciem i z reguły osłona gumowa prowadnika idzie do wyrzucenia
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Może faktycznie moje prowadnice nie były aż tak bardzo zapieczone. Ale to znak że ktoś tam jednak zaglądał przede mną
. A Madzia teraz toczy się dużo lżej zobaczymy jak ze spalaniem 
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Dzisiaj 3 prowadnice -jarzma zacisków tył sprzedałem ,tak że potwierdza się reguła zapiekających sworzni

- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6