Problem na zimnym silniku 1.8
Strona 1 z 1
Witam jak w temacie mam problem , gdy odpalę auto z rana i chodzi na ssaniu to obroty są jakieś 1800rpm, i w miarę rozgrzewania spadają, problem tkwi w tym iż po 5-10 sekundach obroty na chwile spaja do 400 rpm na ok jedną sekundę (wtedy chodzi jak by mu cos brakowało ) po czym wchodzą z powrotem na wartość ok 1500 i jest już ok, troch mnie to niepokoi bo tak nie było , chmm
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Nie chce cie martwic ale u mnie takie objawy były na samiuśkim,samiuśkim początku jak cewki się wykańczały.
Potem było już tylko gorzej.
Potem było już tylko gorzej.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
U mnie padły po 148k wiec chyba to niema zbyt dużego wpływu.
Sprawdź jeszcze świece tez może to być ,no i kable od cewek idące choć to już mało prawdopodobne.
Pozdrawiam
Marian
Sprawdź jeszcze świece tez może to być ,no i kable od cewek idące choć to już mało prawdopodobne.
Pozdrawiam
Marian
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7011 (210/248)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość