

(robiłem na szybkiego bo musiałem uciekać przed burzą...)
Wygląda jak by był "szlifowany"
www.mazdaspeed.pl
mackoGD napisał(a):Jest zestaw do kupienia na Allegro za 120 zł, w skład wchodzi: przepustnica, membrana, gwizdek i górny dekiel z króćcem. Zrobiłem zdjęcia gwizdka, jak możesz rzuć okiem:
(robiłem na szybkiego bo musiałem uciekać przed burzą...)
Wygląda jak by był "szlifowany"
adam626 napisał(a):u mnie gwizdek wygląda jakby był wycinany laserem albo jakąś plazmą i nie ma równych krawedzi
na tylnej ściance wewnątrz widać ślad po tym cięciu i to jest fabrycznie nowy gwizdek
jak masz za bogato na zakręconej dużej śrubie spróbuj przykręcić go nieco na parowniku
przy mniejszym ciśnieniu tym samym przekrojem pójdzie mniej gazu
ja mam dosyć ubogo na wolnych obrotach (mała śrubka) ale silnik chodzi stabilnie
na wciśniętym gazie do końca (pod obciążeniem) mam lambda = 1
co do położenia blosa kilka postów wyżej
starałem się układać tak jak zaleca instrukcja, ale powodowało to duże kłopoty ze zmieszczeniem blosa pod maską i bardzo wydłużało dolot
od kilkunastu tysięcy km blos u mnie leży w dodatku wlot i wylot są na różnych wysokościach i nie zauważyłem żadnych negatywnych objawów.
Na wszelki wypadek w czasie zmiany oleju i filtrów (filtr gazu zmieniam razem z olejem co 10 tyś) wyjmuje gwizdek i go przecieram z brudu. Filtr powietrza mam standardowy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości