Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Marcin1mazda » 26 lip 2010, 00:36

jackkpl napisał(a):Dobra. 15.4 seryjne GT to takich bajek nikt nie lyknie. przednionapedowka musi miec 150 koni / tone,zeby krecic 15.4. 125 koni w twojej furce, to musiala 800kg wazyc z kierowca :)


Wujek Czasy są gdzieś w necie zapisane :) Skoro Escort RST 1,8 165km nie dał rady a 15,37-15,42 i podobne były za każdym razem na tym G-tecu to raczej nie bajki :) mam na to wielu świadków :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez jackkpl » 26 lip 2010, 10:27

Marcin1mazda napisał(a):
jackkpl napisał(a):Dobra. 15.4 seryjne GT to takich bajek nikt nie lyknie. przednionapedowka musi miec 150 koni / tone,zeby krecic 15.4. 125 koni w twojej furce, to musiala 800kg wazyc z kierowca :)


Wujek Czasy są gdzieś w necie zapisane :) Skoro Escort RST 1,8 165km nie dał rady a 15,37-15,42 i podobne były za każdym razem na tym G-tecu to raczej nie bajki :) mam na to wielu świadków :)


Robimy offtopic,ale to sa bajki. Nie jest to fizycznie mozliwe. Takie czasy kreci clio rs, ktore wazy 1050kg i ma 180 koni. Pomiar ze sprzetu profesjonalnego na zawodach 1/4 mili rozwiewa watpliwosci.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Marcin1mazda » 26 lip 2010, 17:08

Koniec OffTopa :) Ja wiem swoje i to się liczy :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez Pyton162 » 27 lip 2010, 09:22

co nie zmienia faktu ze 15,2s jak na 2.5l i 1,2 tony wagi to nie jedzie :D
Pyton162
 

Postprzez jackkpl » 27 lip 2010, 10:04

Powiem tak...panowie , pierd...cie. 15s na 1/4 mili to bardzo porzadny wynik. Mimo,ze kl-ce brakuje paru koni, to uwazam,ze i tak jedzie bardzo milo. Najwiecej oczywiscie marudza ci, ktorzy maja "szybsze" auta ;). Chlopak niedawno wrzucil kl pod maske, ogarnia rozne drobiazgi. Ja widze,ze wszystko idzie w dobrym kierunku i po strojeniu oraz paru modach bedzie 14.5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez KoKo » 27 lip 2010, 22:09

Ano. Taki czas to robi swoim 150 konnym BP Jacek176... Do MX-3 KL-ZE Capazo to jeszcze lata świetlne brakują :D I nie ma tam ani kolektorów wydechowych ani tygodni spędzonych nad strojeniem i fury siana włożonego w silnik...

Ja tam nie wierze już w żadne kolektory, pompy paliwa, regulatory i tygodniowe strojenia aut, bo jak widać na jednym z przykładów forum, auto po swapie z połową wydechu na seryjnych kolektorach i dolotem robi 14.5. Więc dla mnie jest to proste. Jeśli auta na tym samym setupie jedno robi 14,5 a drugie 15.2 ( totalna masakra chyba z 5 długości auta) to albo motorownia nie domaga albo kierownik...

Na dzień dzisiejszy auto jest piękne i jedzie dużo lepiej niż seryjne K8. Ale wierze ze właściciel (którego osobiście nie znam) nie zadowoli sie w mojej opini średnimi wynikami i będą kolejne mody i kolejne pomiary na 1/4 mili. Trzeba pokazać wszytkim że KL-ZE jedzie
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez ravo » 28 lip 2010, 09:12

kolego albo jedno auto waży 100kg mniej :) auto wede to kompletna seria auto capazo nie miało nic w środku, zresztą wszystko się liczy. I opony i nawierzchnia no i kierowca
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez KoKo » 28 lip 2010, 10:41

Wczoraj Capazo mnie przewiozl więc wiem że nie ma wnętrza. Miałem kiedyś MX-3 K8 wieć orientuje sie ole co waży i wyjmując tą gąbkę zwaną tylną kanapą i kilka plastików z bagażnika to ciężko będzie urwać 0,7 na 1/4. Dlatego trzeba modzić bo jest jeszcze troche potencjału w aucie weedego :)
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez ravestation » 28 lip 2010, 11:12

Ty chyba sam nie wierzysz, w to co piszesz... Chyba nie masz pojęcia, ile waga potrafi zdziałać, jaki to istotny czynnik... Ktoś fajnie kiedyś powiedział: "lepiej mieć 100kg mniej, niż 100KM więcej"...
Najzabawniejsze jest to, jak wypowiadają się (czytaj są wiecznymi malkontentami) osoby, które nie dość, że nie posiadają/nie posiadały w miarę mocnego auta, tudzież nie znają się choćby w teorii na jakimś tam szeroko pojętym modowaniu i tak wiedzą wszystko najlepiej, gdyż kolega ma/kolega mówił/zostałem przewieziony...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez KoKo » 28 lip 2010, 12:16

Tak sie składa że miałem/mam wszystkie mazdowskie K-serie w każdej budzie. K8, KF i KL, oprócz ZE, ale od wczoraj wiem już jak jedzie. I miałem do czynienia z kilkoma mocnymi autkami wiec laskawie nie mów mi ze nie wiem o czym pisze... NIe wiem co sie chłopie rzucasz, ale chętnie bym zwarzył te plasticzki z bagażnika MX-3 i zobaczył te 100 KG :D Ktoś kiedyś powiedział ze jak mialby wyjąć kanape z MX-3 to lepiej zdjąć panel w radiu. I jestem 100% pewny ze Capazo z wnętrzem i tak zejdzie sporo poniżej 15 na 1/4. Tym bardziej ze w aucie jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia... Jeżeli dla was wybebeszeniem MX-3 z 15.2 zejdziecie na 14.5 to gratuluje. Ale zdejmijcie już różowe okulary... KLOCEK BA na zimówkach robił 14.7 i jest cięższy od MX-3...

NIe moje auto, nie moja sprawa. Jeśli kogos satysfakcjonuje utopienie fury siana, swap na 2.5 V6 w małą bude i latanie w granicach 150 konnej efki to juz nie moj problem. Ale wierze ze właściciel na tym nie poprzestanie.

A co do tekstu lepiej mieć 100 kg mniej niż 100 koni więcej to wlasnie ty nie wiesz o czym piszesz. Chyba ze mowa o suprze która ma 1400 koni. To fakt lepiej zeby miala 100 kg mniej niż 1500 bo lepiej nie pojedzie. Ale jeśli rozmawiamy o autach mających niecałe 200 koni. To 300 konny MX-3 lata 13. A 100 kg lżejszy 200 konny 14.5. Tak sie twoje motto ma w praktyce hahaha
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Pyton162 » 28 lip 2010, 12:36

ravestation nie wiem jakie auta miales wcześniej ale sam tez kupiłeś auto juz porobione wec skoncz z tekstami ze placza tu tylko ci co maja padliny pod maska , a jezdzilem autami o podobnej mocy fakt nie własnymi bo ocja ale jeździłem wiele razy nimi i wiem jak powinno jechak prawie 200km w budzie 1,2 tony
Pyton162
 

Postprzez ravestation » 28 lip 2010, 15:03

KoKo napisał(a):A co do tekstu lepiej mieć 100 kg mniej niż 100 koni więcej to wlasnie ty nie wiesz o czym piszesz.

tekst jest takiego usera czarnamamba (oczywiście nie jest userem MS), nie wiem, może się interesujesz troszkę zawodami na 1/4 mili i może wiesz kto to jest, myślę, że on się chyba jakoś tam zna...
zresztą Ty "chłopie" tej "przenośni" nie zrozumiałeś, bo zacząłeś wypisywać jakieś sformułowania dotyczące odleżenia mx'a o 100kg (a o to w ogóle mi nie chodziło), litości... <glupek2>

KoKo napisał(a):I miałem do czynienia z kilkoma mocnymi autkami wiec laskawie nie mów mi ze nie wiem o czym pisze...

tzn stałeś koło nich na parkingu, czy widziałeś na youtube? a może kolega Ciebie przewiózł?

Pyton162 napisał(a):ravestation nie wiem jakie auta miales wcześniej

+/– 200 KM i jakieś 12 lat młodsze od mydelniczki (tylko co to ma do rzeczy?)

Pyton162 napisał(a):ale sam tez kupiłeś auto juz porobione wec skoncz z tekstami ze placza tu tylko ci co maja padliny pod maska

a co to za różnica czy pójdę do salonu i kupię seryjne 500KM, czy je "zrobię", lub pójdę do firmy tuningowej, zapłacę i oni mi zrobią? chyba nie w tym rzecz?
parafrazując Ciebie, z tym "lamentem" miałem na myśli to, iż ta nasza narodowa "zazdrość" i "wszechwiedza" i wieczne "kompleksy" są żałosne i w wielu postach, aż boli jak się to czyta...
odebrałeś to chyba zbyt osobiście, no chyba, że coś z powyższych jest na rzeczy...

Pyton162 napisał(a):a jezdzilem autami o podobnej mocy fakt nie własnymi bo ocja ale jeździłem wiele razy nimi i wiem jak powinno jechak prawie 200km w budzie 1,2 tony

widzisz, a ja takimi jeżdżę lub jeździłem na co dzień i się tym wszędzie nie chwalę, a no i nie były/są to auta taty tylko moje ;)

troszkę honoru i samokrytyki panowie... jak ktoś chce jeszcze połechtać swoje ego lub nawrzucać, to poproszę o PW, chętnie poczytam i pokontempluje... <nauka>

pomijając powyższą dygresję i wracając do tematu auta Jarka... czasy są jakie są, auto będzie pewnie jeszcze dalej upgrade'owane i czas pokaże, jakie będą kolejne czasy... uważam, że tragedii nie ma ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez weede » 28 lip 2010, 16:35

Ale jaja :D

Auto zrobiło najlepszy czas 15,045s i to trzy razy z rzędu (nie wiem czemu nie ma tego na stronie, a mam wydruki w aucie) i uważam jak na kompletne wnętrze to wynik dobry i takiego się spodziewałem ;) Imho szybciej na obecnym setupie nie pojedzie – ważne, ze daje mi frajde i przejechało od pruszcza kolejne 800km.

Kolege KoKo serdecznie pozdrawiam :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez weede » 28 lip 2010, 16:36

Pyton162 napisał(a):wiem jak powinno jechak prawie 200km w budzie 1,2 tony

jak? :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pyton162 » 28 lip 2010, 17:53

Pyton162
 

Postprzez weede » 28 lip 2010, 18:00

Mhm :D

Czekam na Twoj czas – salut <spoko>

Kontynuując temat mojej wolnej padaczki, dojechało dzisiaj to:
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacek176 » 28 lip 2010, 18:18

ravestation napisał(a):Ty chyba sam nie wierzysz, w to co piszesz... Chyba nie masz pojęcia, ile waga potrafi zdziałać, jaki to istotny czynnik...

Robiłem testy G-techem. Różnica pomiędzy kompletnie seryjnym wnętrzem a wybebeszeniem do gołej blachy (tak jak miałem na zlocie w Sochaczewie) to różnica 0.1-0.2s na ćwiartkę czyli ok. 1 długość auta na mecie. Dla jednych to nie znacząca różnica dla innych lata świetlne ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Fiveopac » 28 lip 2010, 18:40

Gratki weede, porzadny czas, 15 sekundowe auto juz daje sporo radosci na drodze. Przypomianm, ze to czas wolnossacego lukstera w borsku i 170 konnej mx5. Najwazniejsze,ze czas jest zmierzony na porzadnym sprzecie a nei gtechem, stoperem lub klepsydrą jak niektorzy sie podniecaja porownojac czasy z zawodow ze swoimi zegarami slonecznymi. Do tego auta nie jest wydmuszką i jedzi na zwyklych drogowych oponach, jak dla mnie kwintesencja przyjemnosci – auto 100% streetlegal a ustawiajace w szeregu wybebeszone pojazdy.
Osobom podniecjacym sie porownywaniem aut o pryzblizonych osiagach, ktore nigdy ze soba nei stanely na kresce w tych samych warunkach zalecam powrot do GranTurismo lub innej Forzy <spoko> rzeczywistosc bywa brutalna dla takich porownan.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez piwo » 28 lip 2010, 19:53

pyton162.film ktory dales to 7s do 100 i 12 do 140.raczej amrny czas i na pewno czas w jakim auto osiagnie z tymi przyspeiszeniami bedzie duizo powyzej 15 na cwiare.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Capazo » 28 lip 2010, 20:34

piwo napisał(a):pyton162.film ktory dales to 7s do 100 i 12 do 140.raczej amrny czas i na pewno czas w jakim auto osiagnie z tymi przyspeiszeniami bedzie duizo powyzej 15 na cwiare.


Filmik ktory wstawil na YT to moj filmik mojego kl-ze... w Kamieniu wyplulo 14,552 wiec gdzie te 15??? STOPER POWER!!! Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy