Witam, dlaczego zapłon jest ustawiony na oznaczeniu "10" podczas gdy rozrząd jest ustawiony jest wg znaków.
Dodam, że silnik strasznie klepie i hałasuje (spalanie stukowe).
PZDR
Ustawienie rozrządu a zapłon oraz problem ze stukającym silnikiem (323 BG 1.6 16v)
Strona 1 z 1
właśnie tak robię i nawet przez chwilkę po przekręceniu aparatu silnik pracuje w miarę dobrze, ale po chwili gaśnie.
Jak kręcę aparatem w drugą stronę to zaczyna b. głośno hałasować i stukać.
Dodam, że silnik został właśnie złożony do kupy po małym remoncie i przy zdejmowaniu aparatu zaznaczałem miejsce mocowania do głowicy, a teraz przykręciłem tak jak było i jest tragedia.
Jak kręcę aparatem w drugą stronę to zaczyna b. głośno hałasować i stukać.
Dodam, że silnik został właśnie złożony do kupy po małym remoncie i przy zdejmowaniu aparatu zaznaczałem miejsce mocowania do głowicy, a teraz przykręciłem tak jak było i jest tragedia.
AUTO-LAWETA i MECHANIK NA POKŁADZIE – 791-075-288
- Od: 23 lut 2009, 08:44
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: BAGIETA 1.6 lpg
kolego ustaw rozrzad na znaki ale fabryczne tak jak ksiazka pisze na zadne miejsca ktore ty znaczyles
na forum masz znajdziesz jak to ustawic jestem 100% przekonany ze masz powalony rozrzad

lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
no i problem głośno pracującego silnika się rozwiązał. Najprawdopodobniej są pokrzywione zawory lub zawór.
dziś rozbieram z powrotem głowicę i napiszę co i jak. Niestety niewiedza kosztuje.
dziś rozbieram z powrotem głowicę i napiszę co i jak. Niestety niewiedza kosztuje.
AUTO-LAWETA i MECHANIK NA POKŁADZIE – 791-075-288
- Od: 23 lut 2009, 08:44
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: BAGIETA 1.6 lpg
tak myslalem
tak konczy sie rozbieranie silnika i znaczenie na wlasne znaki rozrzadu juz nie jeden taki przypadek widzialem ...ale czlowiek uczy sie na bledach
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
No i kolejny problem. Wczoraj po zdjęciu głowicy okazało się, że zawory są proste i trzymają.
Dlaczego ta mi hałasuje ten nieszczęsny silnik?
Mam do was dwa pytania:
1. Czy tłok w najwyższym swoim punkcie powinien wystawać poza blok?
2. Jak zakładacie panewki korbowodowe; Zamek do zamka czy jak?
Proszę o pomoc może będzie to przydatne dla innych.
Dlaczego ta mi hałasuje ten nieszczęsny silnik?
Mam do was dwa pytania:
1. Czy tłok w najwyższym swoim punkcie powinien wystawać poza blok?
2. Jak zakładacie panewki korbowodowe; Zamek do zamka czy jak?
Proszę o pomoc może będzie to przydatne dla innych.
AUTO-LAWETA i MECHANIK NA POKŁADZIE – 791-075-288
- Od: 23 lut 2009, 08:44
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: BAGIETA 1.6 lpg
no zamek do zamka bo inaczej to nawet sie nieda ,,, sluchaj puka to moze zawor ale dlatego ze nie zdarzylo dojsc jeszcze olej do szklanki one czasem nawet przez 100 km potrafia klekotac tak przynajmniej bylo z kazdym Vw dieslem jaki robilem puzniej przestawalo ,,,tlok wystaje moze z milimetr poza tlok na glubosc uszczelki jak polozysz uszczelke od glowicy to jest juz rowno ,,ty wyciagales tloki prawda
? a czy czasem nie pozamieniales tlokow lub nie wlozyles ich odwrotnie tylem na przud
????????????
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Wyciągałem, wyciągałem, ale tłoki są włożone prawidłowo. Na razie robię sobie przerwę i w sobotę składam to do kupy. Jak nie będzie chodził jak pszczółka to tnę to normalnie na złom

AUTO-LAWETA i MECHANIK NA POKŁADZIE – 791-075-288
- Od: 23 lut 2009, 08:44
- Posty: 21
- Skąd: Wrocław
- Auto: BAGIETA 1.6 lpg
zanim potniesz to daj znac to ja zabiore od ciebie
silnik b6 16 tka umnie lezy i prosi tylko zeby mogl wrucic do jazdy
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
nanko napisał(a):i po bólu .... auto pali
i co w koncu z tym wyszlo?? zle cos zlozyles?? i co bylo powodem stukania??
a miales moze proble z nierowna praca?? tzn takimi uderzeniami silnika, efektem minimalny spadek obrotow oraz wyrazne uderzenie z rury wydechowej
- Od: 24 gru 2010, 21:30
- Posty: 107
- Skąd: Gdańsk
a panewkom nic sie nie stalo
magia mazdy jest wielka
odporne to na wszystko ,,, w sumie sunny kiedys zrobilem podobnie i tez nic nie bylo 

lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość