Stopiona kostka w lewej lampie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kurioza » 14 lip 2010, 21:36

Witam
mam problem z kostką w lewej lampie.. co jakis czas musze ją zmieniac bo sie topi.. czym moze byc to spowodowane? moze mial ktos podobny przypadek?
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 23:00
Posty: 37

Postprzez fazzi » 15 lip 2010, 14:01

Jak się coś topi to znaczy że się grzeje.
Więc albo masz wsadzone jakieś żarówki +milion procent, albo coś nie tak ze stykami w kostce. Ewentualnie może dotyka do jakiegoś gorącego elementu?
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez kurioza » 15 lip 2010, 15:46

żarówki mam normalne tzn. 55W, musi sie chyba jakies zwarcie robic czy coś.. a moze byc tak,ze wilgoc sie dostaje do lampy i robi sie zwarcie i topi sie ta kostka? no bo juz sam nie wiem
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 23:00
Posty: 37

Postprzez Kevin. » 15 lip 2010, 16:15

Kurio napisał(a):żarówki mam normalne tzn. 55W, musi sie chyba jakies zwarcie robic czy coś.. a moze byc tak,ze wilgoc sie dostaje do lampy i robi sie zwarcie i topi sie ta kostka? no bo juz sam nie wiem


A nie masz czasem jakis xenonow ?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez kurioza » 15 lip 2010, 17:12

nie mam ksenonów..
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 23:00
Posty: 37

Postprzez Kevin. » 15 lip 2010, 19:42

Kurio napisał(a):nie mam ksenonów..


to bedzie jakies zwarcie mozliwe i temperatura jest wysoka a pala sie zarowki??

jak masz miernik to sprawdz czy jest zwarcie albo czy dobre napiecie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 21:32
Posty: 518
Skąd: Przyłubsko/Katowice
Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM

Postprzez fazzi » 16 lip 2010, 09:21

Kurio napisał(a):a moze byc tak,ze wilgoc sie dostaje do lampy i robi sie zwarcie i topi sie ta kostka? no bo juz sam nie wiem

Jasne że może.
Problem może być tylko w 2 rzeczach:
1. Za duży prąd – powoduje zbyt duże grzanie złącza.
2. Zły styk na złączu – nawet nominalny prąd powoduje duże wydzielanie ciepła.

Za duży prąd może być wynikiem złej jakościowo żarówki lub jakiegoś zwarcia.
Zły styk – wyrobiona/zanieczyszczona kostka.
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez kurioza » 16 lip 2010, 19:06

Kevin9118 napisał(a):
Kurio napisał(a):nie mam ksenonów..


to bedzie jakies zwarcie mozliwe i temperatura jest wysoka a pala sie zarowki??

jak masz miernik to sprawdz czy jest zwarcie albo czy dobre napiecie :)


żarówki sie normalnie palą.
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 23:00
Posty: 37

Postprzez kurioza » 16 lip 2010, 19:13

fazzi napisał(a):
Kurio napisał(a):a moze byc tak,ze wilgoc sie dostaje do lampy i robi sie zwarcie i topi sie ta kostka? no bo juz sam nie wiem

Jasne że może.
Problem może być tylko w 2 rzeczach:
1. Za duży prąd – powoduje zbyt duże grzanie złącza.
2. Zły styk na złączu – nawet nominalny prąd powoduje duże wydzielanie ciepła.

Za duży prąd może być wynikiem złej jakościowo żarówki lub jakiegoś zwarcia.
Zły styk – wyrobiona/zanieczyszczona kostka.


żarówki mam philipsa vision+ czy jakies takie nie pamietam dokładnie,bo jest ich kilka rodzai, ale sa normalne 55W.. Zły styk raczej nie,bo wymieniam te kostki co jakies 2-3 miesiące, bo średnio na tyle mi starcza każda nowa kostka która załoze.. musi sie jakies zwarcie robić.. musze miernik gdzies zlokalizować i sprawdzic jak z napieciem
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2011, 23:00
Posty: 37

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323