Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
Mev ona jest czarna tylko ubrudzona pyłem u lakiernika – po myjni i woskowaniu będzie git 
Mev napisał(a):A co z drugą częścią wypowiedzi?Wywalisz podkładkę MS?
Zobaczy się
Wiesz Mev, podkładka klubowa, to jednak podkładka klubowa i nie łatwo z niej zrezygnować. Trzeba jeździć Mazdą, żeby to wyczuć. 
P.S. Na pewno jej nie lakieruj, bo to nie jest stylistyczna część nadwozia, tylko konieczny (cieszę się, że oryginalny) dodatek.
P.S. Na pewno jej nie lakieruj, bo to nie jest stylistyczna część nadwozia, tylko konieczny (cieszę się, że oryginalny) dodatek.
the right man in the wrong place...
Mam pytanko odnośnie tej Mazdy . Ogólnie jest zaje**** , ale słyszałem [Wujek szukał samochodu i powiedzialem mu ,zeby bral tylko Mazde 323 do 8000tys.
, pojechal zobaczył i stwierdzil...] , że to nie jest samochod dla niego , ze siedzi sie praktycznie na Ziemii , a szyba jest bardzo nisko. Oglądał , mowil ze fajna , tlumik wymieniany na sportowy , Chip byl zrobiony , no ale cóż... Teraz mam pytanko, czy faktycznie siedzi sie bardzo nisko ? I czy jest miejsce nad głową (Mam 190cm wzrostu) ?
Pozdrawiam
P.S Wujek kupił Seata Ibize
Pozdrawiam
P.S Wujek kupił Seata Ibize
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
tco_tm napisał(a):Trzeba jeździć Mazdą, żeby to wyczuć
Jeździłem, nigdy nie miałem, i dawałem sobie radę
Co do malowania – zobacz jak ładnie wygląda pomalowana w Xedosach z początku produkcji w stosunku do tych późniejszych, gdzie była czarna
f*ck
Siedzi sie faktycznie niesko, ale na tym wlasnie polega cały urok 323f BA. Mam 192 cm wzrostu i nie musialem otwierac szyberdachu
Miejsca na głowe jest wystarczająco. Jak nie chcesz siedzieć jak na taborecie w kuchni to bierz 323F BA
A teraz co do auta. Zawsze powtarzam ze oryginalny pakiet GT to mistrzostwo i zdania nie zmienie. Było dużo ładniej, poza tym wszytko sie zlało. Gusta i guściki, wszystkim sie nie dogodzi, ale dokładka na dokładce to jedzie wiochą ze w Gdańsku czuć
Dobrze Ci ludzie radzą, zrób coś z tym. Pozdrawiam
A teraz co do auta. Zawsze powtarzam ze oryginalny pakiet GT to mistrzostwo i zdania nie zmienie. Było dużo ładniej, poza tym wszytko sie zlało. Gusta i guściki, wszystkim sie nie dogodzi, ale dokładka na dokładce to jedzie wiochą ze w Gdańsku czuć
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
To nie jest dokładka, tylko oryginalne mocowanie rejestracji i zostanie ona niemalowana razem z podkładką Mazdaspeed. IMO kiepsko wygląda przynitowana rejestracja z odstającą od oryginalnego mocowania blachą dookoła.. takie coś wsią i drutem zalatuje 
ja się zgodzę z Jacobsem, dwie podkładki to jak zakładać dwie prezerwatywy
ps. mam takie samo mocowanie

ps. mam takie samo mocowanie
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
A ja miałem w GE tak jak Adaś – dwie – i było super 
- Załączniki
-
Kolejny weekend na działce nie obszedł się bezczynnością 

i efekt

Odratowałem lewy halogen, który miał połamane plastikowe zaczepy – złapałem na 3 małe kątowniki do mocowania i jest git
jak będę mieć trochę więcej czasu po festiwalu, zrobię jakąś ładną sesję z nowym pakietem

i efekt

Odratowałem lewy halogen, który miał połamane plastikowe zaczepy – złapałem na 3 małe kątowniki do mocowania i jest git
jak będę mieć trochę więcej czasu po festiwalu, zrobię jakąś ładną sesję z nowym pakietem

Adaś mam pytanko do tego zdjęcia
Słuchaj bo tam gdzie ty masz stożek to ja mam taki zbiorniczek i nie mogę tam filtra założyć
Co ty z tym zbiorniczkiem zrobiłeś? i od czego w ogóle on jest?
Mazda 323F (BA) V6 GT !


to jest tłumik szmerów zwany tez rezonatorem powietrza , mozesz to smialo wywalić i dac tam stożek
-
Pyton162
to jest część oryginalnego dolotu
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości