Mazda 323f bg wskaźnik paliwa opadł całkowicie
Strona 1 z 1
Witam, od pół roku nie działa mi całkowicie wskaźnik paliwa, opadł i koniec. Nic sie nie rusza. Lampka rezerwy sie zapala prawidłowo. Dzis postanowiłem rozebrac i pomierzyc pompe tzn suwak, oporność w zależności od poziomu pływaka zmienia się od 10 – 120 ohm, wiec suwak ani sie nie przetarł ani nie zablokował, przewody idące pod sam wskaźnik sprawdzałem i przewodzą. Pozostaje tylko wskaźnik, sprawdze go 5v ? podłaczając aby coś zareagował ? Co sądzicie na ten temat ?
- Od: 30 mar 2009, 10:16
- Posty: 32
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Czerwona mazda 323f BG 1.8 16v DOHC 138 KM
sadze ze nie baw sie w to tylko kup uzywke
oczywiscie sprawna
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Na Allegro jest pełno – Poszukaj 

Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
chodzi wam o urzywke zegarów – komplet tablicy rozdzielczej ze wskaźnikem poziomu paliwa ?
- Od: 30 mar 2009, 10:16
- Posty: 32
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Czerwona mazda 323f BG 1.8 16v DOHC 138 KM
peaceofcooler napisał(a):chodzi wam o urzywke zegarów – komplet tablicy rozdzielczej ze wskaźnikem poziomu paliwa ?
Dokładnie Tak
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
no to chyba tak zrobie. Odezwe sie jak wymienie.
- Od: 30 mar 2009, 10:16
- Posty: 32
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Czerwona mazda 323f BG 1.8 16v DOHC 138 KM
Zrobiłem Panowie
!!!!!!!!
Wyciagnełem pompe i sprawdziłem swobode opadania pływaka, chodzi luźno, sprawdziłem czy suwak nie przetarty, nie jest przetarty poniewaz składa sie z długiego przewodu, który ciezko przetrzeć. Opornosc w zaleznosci od połozenia suwaka znajduje sie w przedziale 10 – 120 ohm, wiec działa. Potem sprawdziłem przewodnosc masy z obudową pompy, tez działa. Potem przewodnosc przewodu od pompy do wiązki pod tylnią kanapą. Wszystkie przewody wiązki idące aż do wtyków przy zegarach – przewodzą, jeden przewód czarno-biały (wygląda na czarno-fioletowy) wchodzący do listwy bespieczników koło nóg kierowcy po lewei stronie nie wchodzi do wtyków zegarów tylko tak jak wspomniałem do gniazda pod bespiecznikami – trzeba go docisnąć. (Mówie wszystkie kroki jakie robiłem poniewaz wszystko mogło mieć wpływ. Dalej wszystkie biespieczniki wyciągnełem osobno i włozyłem uprzednio sprawdzajac czy nie są spalone. Wtyki po lewej od pedału sprzęgła docisnełem. Wszyskie połączenia na foli z tyłu zegarów posprawdzałem, łącznosc miedzy tasma a wtykami przetarłem pilnikem wrazie jak by miały zasniedzieć. Sprawdziłem połączenie miedzy śrubami, stykami na taśmie zegarów oraz wskaźnika. Zdemontowałem wskaźnik i podłączyłem do napięcia 6 v aby sprawdzić czy drga wskazówka – działa, obróciłem wskasówke wokół swojej osi pare razy i wkręciłem dokłądnie tak jak zdemontowałem. Załozyłem wskazówke, zakreciłem tablice rozdzielczą do kokpitu i przekręciłem kluczyk. Udało sie zobaczyć ze wskazówka nie opada do konca jak niegdys tylko zatrzymuje sie na jednym pułapie. Więc udało się. W razie pytan piszcie !

Wyciagnełem pompe i sprawdziłem swobode opadania pływaka, chodzi luźno, sprawdziłem czy suwak nie przetarty, nie jest przetarty poniewaz składa sie z długiego przewodu, który ciezko przetrzeć. Opornosc w zaleznosci od połozenia suwaka znajduje sie w przedziale 10 – 120 ohm, wiec działa. Potem sprawdziłem przewodnosc masy z obudową pompy, tez działa. Potem przewodnosc przewodu od pompy do wiązki pod tylnią kanapą. Wszystkie przewody wiązki idące aż do wtyków przy zegarach – przewodzą, jeden przewód czarno-biały (wygląda na czarno-fioletowy) wchodzący do listwy bespieczników koło nóg kierowcy po lewei stronie nie wchodzi do wtyków zegarów tylko tak jak wspomniałem do gniazda pod bespiecznikami – trzeba go docisnąć. (Mówie wszystkie kroki jakie robiłem poniewaz wszystko mogło mieć wpływ. Dalej wszystkie biespieczniki wyciągnełem osobno i włozyłem uprzednio sprawdzajac czy nie są spalone. Wtyki po lewej od pedału sprzęgła docisnełem. Wszyskie połączenia na foli z tyłu zegarów posprawdzałem, łącznosc miedzy tasma a wtykami przetarłem pilnikem wrazie jak by miały zasniedzieć. Sprawdziłem połączenie miedzy śrubami, stykami na taśmie zegarów oraz wskaźnika. Zdemontowałem wskaźnik i podłączyłem do napięcia 6 v aby sprawdzić czy drga wskazówka – działa, obróciłem wskasówke wokół swojej osi pare razy i wkręciłem dokłądnie tak jak zdemontowałem. Załozyłem wskazówke, zakreciłem tablice rozdzielczą do kokpitu i przekręciłem kluczyk. Udało sie zobaczyć ze wskazówka nie opada do konca jak niegdys tylko zatrzymuje sie na jednym pułapie. Więc udało się. W razie pytan piszcie !
- Od: 30 mar 2009, 10:16
- Posty: 32
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Czerwona mazda 323f BG 1.8 16v DOHC 138 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości