Swap 1.8 16v na 2.0 V6.

Postprzez Lsa310 » 2 kwi 2010, 09:07

Witam wszystkich,mam pytanie,może ktoś się będzie bardziej orientował ,chce zrobić swapa w Mazdzie 626 IV gen. z 1.8 16V na 2.0 V6 od Xedosa,czy trzeba przerabiać mocowania czy silnik spokojnie podejdzie na miejsca mocowania silnika i skrzyni 1.8. Komp i wiązka wiadomo do wymiany to nie podlega wątpliwości, ale głównie chodzi mi czy trzeba coś więcej przerabiać. Z góry dziękuje za odp :) <spoko>
....110% JDM...Live to Ride,Ride to Live...
Początkujący
 
Od: 30 mar 2010, 19:32
Posty: 13
Skąd: Czę100chowa
Auto: Nissan Primera P11 SRi 2.0 16V

Postprzez Hazu » 2 kwi 2010, 10:33

Mechanicznie podejdzie ale skrzynia też do wymiany.
Elektrycznie wiązka od xedosa nie bezie pasować ani pod maską ani pod deską. ( Napewno można dopasować jak ktoś ma pojęcie)
Mam mx6 z którego wszystko Ci podpasi.
jak chcesz to sobie przyjedź i zabierz części do takiego swapu na 2,5 v6 (brakuje tylko aparatu zapłonowego) silnik stuka ale nie dymi tanio policzę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Lsa310 » 2 kwi 2010, 11:27

Czyli od razu jak coś ładować 2,5 v6? mniej kombinowania będzie?
....110% JDM...Live to Ride,Ride to Live...
Początkujący
 
Od: 30 mar 2010, 19:32
Posty: 13
Skąd: Czę100chowa
Auto: Nissan Primera P11 SRi 2.0 16V

Postprzez Lsa310 » 2 kwi 2010, 12:29

Bo też zastanawiam się nad uturbieniem 1.8 16v jednostki tak do max. 170km, myślę ze spokojnie silnik poradzi sobie z taką mocą.
....110% JDM...Live to Ride,Ride to Live...
Początkujący
 
Od: 30 mar 2010, 19:32
Posty: 13
Skąd: Czę100chowa
Auto: Nissan Primera P11 SRi 2.0 16V

Postprzez Hazu » 2 kwi 2010, 20:39

Napewno taniej i pewniej jest zamontować KL, niż rzeźbić turbo do FP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez PLaster » 30 kwi 2010, 14:44

Lsa310 napisał(a):zastanawiam się nad uturbieniem 1.8 16v jednostki tak do max. 170km, myślę ze spokojnie silnik poradzi sobie z taką mocą.

tylko na jak długo będzie sobie radził z tą mocą?

sprzedaj te auto i kup od razy z KLem, te same pieniądze a nic nie popsujesz ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez miroslawiak1 » 12 lip 2010, 21:21

Witam wszystkich. Mam takie pytanko: czy ktoś z Was miał styczność ze swap-em silnika 1.8 DOHC 16V na 2.0 V6 KF w madziuli 323F BA ???? Interesuje mnie co trzeba zamienić (komp,okablowanie,skrzynia,itp.,itd.). Czy ktoś już przeprowadzał taką operację??? Pozdrawiam wszystkich i z niecierpliwością czekam na jakąś odpowiedź
miroslawiak1
 

Postprzez Hazu » 12 lip 2010, 21:35

Ja w xedosie wymieniłem silnik z 1,6 na 1,8DOHC a teraz an 2,0 V6
Wszystko jest do zrobienia bez najmniejszego problemu gdy masz drugie całe auto na części.

Tyle że w BA oprócz przedniego zawieszenia trzeba jeszcze tylne zawieszenie przerzucić aby było dobrze.

Jeżeli masz zdrowe auto i sam sobie przekładkę zrobisz to można w tym jakiś sens widzieć ale jeżeli sam się tego nie podejmiesz to tanie wyjdzie wymienić cały samochód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje