Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez lesiux » 8 lip 2010, 14:06

w v6 chyba były seryjnie 16-stki montowane nie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Renesis » 8 lip 2010, 14:16

kubik napisał(a):ja u siebie mam odcinke przy 6300 i do 6100 gdzies prawie dociąhgnąłem na 5 ale to juz ledwo szła...


Ja nie mam odcinki... kręciłem do 7 tys. i nic – chyba, że nie wiem co to jest odcinka... <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 23:35
Posty: 132 (0/1)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Kiedyś 323F
Teraz E91

Postprzez trzydziech » 8 lip 2010, 21:06

1.8 nie ma przypadkiem odcinki przy 7200?
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez scheinwerfer » 8 lip 2010, 21:50

ma 7200 albo 7300
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 17:38
Posty: 123
Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995

Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001

Postprzez vit » 8 lip 2010, 23:14

Cruel.Art napisał(a):
kubik napisał(a):ja u siebie mam odcinke przy 6300 i do 6100 gdzies prawie dociąhgnąłem na 5 ale to juz ledwo szła...


Ja nie mam odcinki... kręciłem do 7 tys. i nic – chyba, że nie wiem co to jest odcinka... <glupek2>


Sprawdzałeś to na LPG?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 23:54
Posty: 335
Skąd: Gliwice
Auto: 323 F BA Z5 95'

Postprzez lesiux » 9 lip 2010, 07:48

ja bym rzekł że w 1.8 jest przy 7500 odcinka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Lukano » 9 lip 2010, 08:45

lesiux napisał(a):no ale to po przeróbkach, w seryjnym nie jakimś typowo sportowym aucie nie dokręcisz do odcinki na ostatnim biegu.

W jak najbardziej seryjnym saabie kumpel dociągnął do odcinki na V biegu, a ile było na liczniku nie wiem bo się skończył, wyskalowany do 240. Mam gdzieś filmik jak by co.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Renesis » 9 lip 2010, 08:58

vit napisał(a):Sprawdzałeś to na LPG?

Nie, na PB :) A jak zachowuje się na LPG?

Ale kurcze, ja tylko do 7 tys. dojechałem, bo dobra droga się kończyła i trzeba było hamować :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2009, 23:35
Posty: 132 (0/1)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Kiedyś 323F
Teraz E91

Postprzez grabu122 » 9 lip 2010, 10:33

Lukano napisał(a):
lesiux napisał(a):no ale to po przeróbkach, w seryjnym nie jakimś typowo sportowym aucie nie dokręcisz do odcinki na ostatnim biegu.

W jak najbardziej seryjnym saabie kumpel dociągnął do odcinki na V biegu, a ile było na liczniku nie wiem bo się skończył, wyskalowany do 240. Mam gdzieś filmik jak by co.


Gdyby Z5 kręciło się do odcinki na V biegu (czyli wg moich obserwacji ok. 6700obr/min) też brakłoby licznika :P (wyskalowany do 220km/h)
Ale jasne, że w warunkach drogowych to mrzonki <oczy> przynajmniej w przypadku tego motoru i skrzyni.

W związku z tym przyjmuje, że Z5 osiąga Vmax na IV przełożeniu :D
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez rafał88 » 9 lip 2010, 11:10

Z5 no napewno nie dojedzie do odcinki na V biegu, IV bieg jak najbardziej:D ALe jakby torche przykombinowac z wtryskami dolotem i z wylotowym no i wiadomo zeby byl zdrowy silnik nie jakas padaka, to malo by braklo na V do odcinki:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez jojek-1990 » 9 lip 2010, 11:46

No moim zadaniem i tak by dużo brakowało do odcinki. Ponieważ z5 ma dokładnie odcinke przy 225km/h heh z kąd to wiem , a z tąd że dokręciłem ją do odcinki na lodzie heh;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2008, 19:23
Posty: 144
Skąd: Lędziny/Tychy
Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)

Postprzez vit » 9 lip 2010, 11:46

Jeżeli chodzi o mnie moja Z5 na V biegu zatrzymała się na 5,5 tyś i dalej jak by postój, zero reakcji, a co do LPG to wiem że na takiej instalacji nie ma odcinki. Może nowsze generacje to zmieniły.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 23:54
Posty: 335
Skąd: Gliwice
Auto: 323 F BA Z5 95'

Postprzez kubik » 9 lip 2010, 12:37

Z5 ma odcinke przy 6500. 6700 to przekłamanie obrotomierza. u mnie w B6-ME odcinka jest przy 6300 a pokazuje 6500. Tylko w mx-3-e jest lipa bo odcinke na 5 mam przy 206 km/h...zastanawiam się, czy nie mam skrzyni przypadkiem od BP lub jeszcze czegoś innego bo srasznie krótka ta piątka..
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez adamax4 » 11 lip 2010, 20:27

vit napisał(a):Jeżeli chodzi o mnie moja Z5 na V biegu zatrzymała się na 5,5 tyś i dalej jak by postój, zero reakcji, a co do LPG to wiem że na takiej instalacji nie ma odcinki. Może nowsze generacje to zmieniły.

Moje BP dochodzi do 5300 na piątym biegu. A co do odcinki na gazie to w instalacjach sekwencyjnych oczywiście jest. Nie ma w drugiej generacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2008, 22:43
Posty: 478 (0/4)
Skąd: Garwolin
Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96

Postprzez gandalfG25 » 12 lip 2010, 20:11

Mazda 323P 1.5 16V 1998r 3D- więcej jak 140km/h nie chce iść. Do setki idzie szybko ale powyżej 100 to już między biegiem 4 a 5 prawie nie ma różnicy. Coś jest nie tak. Dla przykładu podam na 5 biegu przy 3000obr. min jest 100km/h. Od 3000obr znacznie słychać silnik Na 5 biegu nie chce autko złapać większych obrotów jak 4000- 4500 na prostej w pojedynkę. Kto ma taki sprzęt niech napisze co jest.
Początkujący
 
Od: 22 lut 2010, 21:41
Posty: 20
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323P 1.5 16V BA 1998r

Postprzez rafał88 » 12 lip 2010, 20:16

Dziwne w takim pudelku i nie chce isc przeciez to powinna byc mala rakieta...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez gandalfG25 » 12 lip 2010, 20:25

No właśnie. W książce jest chyba 173 max prędkość. Mazdy F z takim samym silnikiem idą 180 może ja mam inną skrzynię- krótsze biegi. Poza tym chyba mam problem z aparatem zapłonowym. Jak pojadę na przegląd do mechanika żeby odzyskać trochę mocy to napisze co się po tym zmieniło.
Początkujący
 
Od: 22 lut 2010, 21:41
Posty: 20
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323P 1.5 16V BA 1998r

Postprzez mario1616 » 16 lip 2010, 23:55

http://www.youtube.com/watch?v=m7_Hf5s4FNk
2 osoby na pokladzie ;p start idealny, ale biegi do pupy, mimo tego czas spoko :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez maniaco » 17 lip 2010, 00:55

panowie, a jak zalozyc obrotomierz nie posiadajac seryjnego? Nie mowie juz o przekladaniu zegarow, ale jakis zewnetrzny.
Nie znalazlem nigdzie tematu :P

Sam chcialbym zmierzyc elastycznosc w swojej Madzie ;), bo silnik mam zdrowy pomijajac wycieki oleju :P
MAZDA 6 (GH) 2.0D MZR-CD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2010, 22:11
Posty: 67
Auto: Mazda 6 GH (2009), 2.0 MZR-CD

Postprzez Lukano » 17 lip 2010, 09:35

Kupujesz uniwersalny, podpinasz go w benzynie pod cewkę zapłonową jak się nie mylę.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323