Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez 8dyb8 » 17 cze 2010, 23:47

co wy z tym porownywaniem swapowanych aut do stockowych, ustawcie swoje BA KL-ZE na kresce z preluda ktora tez jest porobiona – np blok zmieniony na h23, za duzo wtedy z was nie zostanie :D
Ale tak to jest jak sie pojedzie na kresce i ktos powie ze ma vteca, to odrazu mit o tym jaki to vtec slaby. Prawda jest taka ze byly rozne silniki h22, zaczynajac sie od 180 koni a na 220 konczac, a trafisz na takiego slabszego, 18 letniego nie zadbanego ktory pewnie ma 160 kunia i pozniej wielkie gadanie jakie to 2.2 w preli slabe.
Szczerze watpie w lekka przeprawe z h22a albo h22a7/a8 na zrobionym wydechu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez radekkm » 18 cze 2010, 00:19

wyglada lepiej,ale nie mam porownania bo jaja lukstera dociazaja mazdeczke :D
beda jakies pomiary na profi sprzecie??
mam nadzieje ze w dyskusji klze vs honda beda wypowidac sie ludzie ktorzy jezdzili klze lub honda v-tec
ja z wlasnego doswidczenia wiem ze 200km w mx-3 bije kazda honde fwd bez ingerencji w jej seryjny silnik
prelude jest ciezkie,waga to potega ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez 8dyb8 » 18 cze 2010, 00:38

ponizej 1300kg i to z klima i 4ws :P, BA chyba tez do najlzejszych nie nalezy, ale manuala nie posiadam wiec nie wiem :) pierwszy wynik w google 1210 kg, zakladajac ze KL-ZE jest ciutke ciezsze to wychodzi porownywalnie...

zreszta nie bede znowu zaczynal :) kazdy wie ktora marka jest szybsza w porownywalnych modelach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez weede » 18 cze 2010, 12:22

radekkm napisał(a):wyglada lepiej,ale nie mam porownania bo jaja lukstera dociazaja mazdeczke :D
beda jakies pomiary na profi sprzecie??
mam nadzieje ze w dyskusji klze vs honda beda wypowidac sie ludzie ktorzy jezdzili klze lub honda v-tec
ja z wlasnego doswidczenia wiem ze 200km w mx-3 bije kazda honde fwd bez ingerencji w jej seryjny silnik
prelude jest ciezkie,waga to potega ;)


będzie ta sama hamownia co ostatnio niebawem no i jakieś zawody na profi pomiarze by się przydały. Chciałbym zrobić 14,99s na ćwiartke :D

Teraz w kolejności kolektor jak będzie troche większy oddech finansowy ;)

Aha mazda dostała nowe:
– Sworzeń wahacza TRW L + P przód
– wspornik wahacza nipparts L + P przód
– tuleje przód gumowe
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Piotrek323 » 18 cze 2010, 12:47

czy mazdy uzywasz do codziennej jazdy? ile ci pali ten silniczek wachy?
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2009, 21:07
Posty: 46
Skąd: ŁÓdź
Auto: 323f ba, 1.8 16v kat

Postprzez weede » 18 cze 2010, 12:57

tak jeżdze na codzień, trasy korki – nie ma zadnego problemu.

Spalanie trasa 10, miasto eko – 12, miasto – normal 14, miasto – ogień DUŻO :D Tyle, ze leje 98 i to troche bije po kieszeni...
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pyton162 » 18 cze 2010, 14:23

jakos nie chce mi sie wierzyc ze taka honda h22 pewnie tez z 200km dostaje z klze zdlubanym do 200km
http://www.youtube.com/watch?v=uhhcLvOp ... re=related
zreszta z tego co wiem to po gdnasku jezdzi cif jajko h22 turbo i gromi wiekszosc pojazdow
Pyton162
 

Postprzez lukster » 18 cze 2010, 14:37

cif jajko jeździło 2 lata temu i kręciło 12,9-13,0. Jak na tamten czas to faktycznie łomotało większość zawodników. Aktualnie jest poskładane na nowo na kutych gratach i plan jest na 400+.
12,9 jakiem w większości z laminatu, z totalnie wypatroszonym środkiem, masą w okolicach 900kg, doładowanym 0,5bara jakoś szału nie robi moim zdaniem. Ale nie zaczynajcie kolejnej polemiki mazda vs honda bo to dziecinada. Pamiętajcie ze i tak wszystkich pogodzi golf III Lamika :P
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 18 cze 2010, 14:54

Ale się spinacie...honda ja juz osobiscie wymiotuje i jedynym autem ktore bym mogl miec z tej marki to Integra TR lub NSX inne sa juz tak oklepane jak papa na dachu.

Jeszcze jeden chyba lepszy przejazd z wczoraj:


W jedną osobę i bez gratów w bagażniku powinno być z 6.5s do stówki
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez matysh » 18 cze 2010, 16:38

Śliczna fura. Gdy miałem K8 ten łomot przy starcie wk*****ł mnie jak mało co. Ale mazda to mazda – kiedyś z wronx-em zjedliśmy eclipse właśnie na skaczących kołach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez check » 18 cze 2010, 17:49

Pralka 4gen. h22a z pełnym wyposażeniem(klima,4ws itp)na 17calowych kołach, shamowana na 189KM(silnik przed remontem) zrobiła 14.88s na 1/4 :) I to nie jest jedyny przypadek,nawet H22A1 kręci na lajcie poniżej 15s ;)
Może będę miał okazję kiedyś stanąć z KLZE :D :D
weede napisał(a):Ale się spinacie...honda ja juz osobiscie wymiotuje i jedynym autem ktore bym mogl miec z tej marki to Integra TR lub NSX inne sa juz tak oklepane jak papa na dachu.

mx-3 do rarytasów też już niestety nie należy. ;P

Pozdrawiam :*
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Dawidoski » 18 cze 2010, 18:45

check napisał(a):mx-3 do rarytasów też już niestety nie należy. ;P

No Mx3 nie, ale Mx3 klze już tak :D
pozdro.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez weede » 26 cze 2010, 08:45

xXx napisał(a):K20 z CTR nie miało podejścia do mazdy...


Potwierdzam :D do 200 dwie długości dla mnie...niedługo mam ustawke z ITR ale ten juz lekko zdłubany więc pewnie będzie w plecy.

W poniedziałek jade na hamownie zobaczyć ile odetkało motor.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 26 cze 2010, 10:54

gratsy,honda nie jedzie :P
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez weede » 26 cze 2010, 11:28

radekkm napisał(a):honda nie jedzie :P


potem wyleczyły mnie dwa crx b20 250km i b18c6 z ITB 260 km :D okrutnie wyleczyły...to jakaś masakra była.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez nasedo » 27 cze 2010, 15:29

matysh napisał(a):Gdy miałem K8 ten łomot przy starcie wk*****ł mnie jak mało co

Wiecie może co powoduje ten łomot? Amortyzatory wyruch... czy poduszki pod silnikiem? Często przy swojej jak ruszam z piskiem to mam wrażenie że przód odjedzie a tył zostanie.

weede pięknie się zbiera :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 21:48
Posty: 127
Skąd: prawie Krosno
Auto: 323 BG 93' 3d 1.6 16v

Postprzez weede » 27 cze 2010, 18:25

ten łomot to skaczące próbujące odzyskać trakcję opony ;) jak się rozgrzeją to u mnie już nie skacze...
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Suloo » 28 cze 2010, 01:32

nasedo napisał(a):
matysh napisał(a):Gdy miałem K8 ten łomot przy starcie wk*****ł mnie jak mało co

Wiecie może co powoduje ten łomot? Amortyzatory wyruch... czy poduszki pod silnikiem?


mi na nowych amorkach kayaby tez skacze.ale tak jak weede mowi na rozgrzanych gumach jakos mniej.
weede mowilem Ci juz ze ladnie wyglada na tych felgach(widzialem na miescie)? <serduszka>
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez weede » 28 cze 2010, 13:38

Dzisiaj poraz drugi po wydechu i dolocie pojechałem na hamownie do Superchip:
Obrazek

Wynik mnie oczywiście rozczarował, bo liczyłem na ok 180hp. Powodem ubytku paru koników można zrzucić na wysoką temperaturę dwa razy większa niż przy pierwszym pomiarze. Widac wyraźnie, ze motor odetkało na górze i są wyraźne zyski ktore czuć dupohamownią – nawet dużo bardziej niż świadczyłyby o tym kreski z wykresu.

No nic teraz w kolejności kolektory ebay, pompa paliwa walbro 255 (to elementy, które nadal są seryjne z K8) i jakieś strojenie na smt6 chyba, głupio byłoby nie dobić do seryjnych 200km :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez People_Hate_Me » 28 cze 2010, 13:49

no już jest całkiem nieźle :D czekam na dalsze mody aby osiągnąć 200 Kuca :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy