Zestaw naprawczy do hamulców przód 323f 1.5

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez beata26 » 23 cze 2010, 12:45

Przepraszam, ze zakladam nowy watek, ale chodzi mi o konkretny zestaw do konkretnego samochodu. Czy ten zestaw bedzie pasowac do moich zaciskow, firma SEIKEN, cena tylko 63 PLN:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1090500468

Na stronie napisane jest, ze pasuje do silnikow: 1.4, 1.6, 1.8, a do 1.5 to juz nie?
Jakas kobita z tej firmy odpowiedziala na moje zapytanie, ze do 1.5 maja zestaw za 84 PLN. Hola! Dlaczego tak drogo? I dlaczego zestaw SEIKEN pasuje do silnika 1.4 i 1.8 a nie 1.5? Cos mi sie wydaje, ze chca mnie naciagnac na grubsza kase.
Jesli ktos bawil sie z tymi czesciami, prosze o rade, czy ten zestaw wejdzie na moje zaciski?

PS: Na roznych stronach internetowych spotykam zestawy, ktore pasuja i do 1.5 i jednoczesnie do 1.8. Wiec wynikaloby z tego, ze i ten bedzie pasowac do mojego auta...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Postprzez matteusz3 » 23 cze 2010, 13:32

z tego co pamiętam to 1.8 ma większe zaciski
nie chcą Cię naciągnąć na "grubą kasę" tylko dobrze radzą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 19:52
Posty: 47
Skąd: kielce
Auto: 323F 96r 1.5

Postprzez beata26 » 23 cze 2010, 13:42

To dlaczego ten zestaw pasuje do 1.4 – tez ma wieksze zaciski? I dlaczego na tej stronie (i wielu innych) zestaw przeznaczony jest do obu silnikow:
http://www.allegro.pl/item1065371614_ze ... bg_ba.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Postprzez mdubik » 23 cze 2010, 13:49

Jak jest na 54mm. a tak jest napisane w opisie aukcji to bedzie pasowac.
Nasze madzie są najlepsze
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 00:08
Posty: 74
Skąd: hrubieszow
Auto: 323f/95r/1.5-z5/

Postprzez Borys » 23 cze 2010, 16:59

Wg. firmy AUTOFREN, która robi zestawy do większości aut 1.5 i 1.8 BA mają takie same zestawy.
W opisie tej aukcji jest masa błędów, w BA nie było silników 1.6, a do 2.0 V6 raczej nie pasuje, bo tam jest chyba 57mm tłoczka :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez sebas0026 » 23 cze 2010, 19:14

w wersji BA 323 byly silniki 1.6 :) w mazdzie 323F BA nie bylo silnikow 1.6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez beata26 » 23 cze 2010, 19:29

Firma przedstawila mi link do oferty z zestawem dla 323f 1.5:
http://www.allegro.pl/item1088040717_re ... f_mx3.html
Pani ze mna korespondujaca twierdzi, ze roznice w zestawach sa.
Oprocz ceny, nie widze zadnej roznicy miedzy nimi.
Zapytalam ja wiec o te roznice – zobaczymy, co odpowie.

Roznica cenowa miedzy zestawem do 1.8 a tym do 1.5 wynosi 21 zl (zestaw dla 1.5 kosztuje przez email 84 zl). Doliczajac koszty przesylki, to duza roznica.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Postprzez Borys » 23 cze 2010, 21:16

sebas0026 napisał(a):w wersji BA 323 byly silniki 1.6 :) w mazdzie 323F BA nie bylo silnikow 1.6

1.6 były w BG, a potem BJ w BA tylko 1.3 (zwany 1.4), 1.5, 1.8 i 2.0 V6. Bez względu czy to 323F, 323C czy 323S ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez olik110 » 23 cze 2010, 21:37

beata26 na allegro za takimi rzeczami się nie patrzy bo drą za to jak cyganie ;/ ja tydzień temu do swojego zamawiałem i chyba coś 20 czy 30 zł za same na tuleje jutro mogę zadzwonić i zapytać ile od razu z uszczelką na tłoczek. Jak będziesz chciała i Ci będzie pasowała cena to Ci mogę podesłać będziesz miała przynajmniej pewniaka.
Żyj szybko, umieraj młodo i ładnie wyglądaj w trumnie.

tel. 693 153 844
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 11:52
Posty: 150
Skąd: Żary
Auto: NAJPIERW 323F 1.5 16V
PÓŹNIEJ マツダ 323F BA 2.0 V6 24V
TERAZ OOOO A6 C6 2.4 V6

Postprzez sebas0026 » 23 cze 2010, 22:01

Borys napisał(a):
sebas0026 napisał(a):w wersji BA 323 byly silniki 1.6 :) w mazdzie 323F BA nie bylo silnikow 1.6

1.6 były w BG, a potem BJ w BA tylko 1.3 (zwany 1.4), 1.5, 1.8 i 2.0 V6. Bez względu czy to 323F, 323C czy 323S ;)


byly nie sadze zeby EPC sie mylil :) 323 BA 1.6 96-
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Borys » 23 cze 2010, 22:32

Aż mnie sprowokowałeś i poszukałem :P to 1.6 w BA wg. EPC to 323S (sedan) na rynek izraelski z lat 02.97-06-98 ;) Pewnie ze starym silnikiem z BG. W Europie nie był oferowany.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez sebas0026 » 23 cze 2010, 23:12

moge to zweryfikowac czy to byl silnik z BG mam przyjaciol w MMPOL ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez beata26 » 24 cze 2010, 08:18

Olik10, dzieki za inicjatywe:)
Ja w zasadzie potrzebuje tylko gumy na prowadnice i ewentualnie uszczelki na tloczek, bo tego mechanik mi nie zalatwil. Slyszalam, ze SEIKEN ma zestawy dobrej jakosci, dlatego sie zainteresowalam opcja z allegro. Natomiast QuickBrake mnie nie interesuje. A jakiej firmy sa te oslonki od Ciebie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Postprzez olik110 » 24 cze 2010, 11:59

ja zakładałem z Quick czy jakoś tak
Żyj szybko, umieraj młodo i ładnie wyglądaj w trumnie.

tel. 693 153 844
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 11:52
Posty: 150
Skąd: Żary
Auto: NAJPIERW 323F 1.5 16V
PÓŹNIEJ マツダ 323F BA 2.0 V6 24V
TERAZ OOOO A6 C6 2.4 V6

Postprzez beata26 » 25 cze 2010, 18:42

No i sie w koncu dowiedzialam. Kobieta z firmy z allegro AUTOTECH w koncu, po zasiegnieciu informacji w magazynie, odpisala ze rzeczywiscie zestaw dla 1.5 i 1.8 niczym sie nie rozni, z wyjatkiem ceny 21 PLN i ilosci smaru w saszetce...
Wiec oplacalo sie ja dopytac :) Niely ze mnie dociekliwy tropiciel.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Postprzez pondik » 29 sty 2011, 21:07

Ktoś się orientuje gdzie mogę znaleźć zestaw naprawczy zacisków przednich do 323f ba 1,5 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2008, 23:50
Posty: 220 (1/0)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda RX 8 High Power // Mazda 323F BA

Postprzez TonSiL » 31 sty 2011, 16:22

pondik napisał(a):Ktoś się orientuje gdzie mogę znaleźć zestaw naprawczy zacisków przednich do 323f ba 1,5 ?
Zależy jaki ma być ten zestaw? Czy same "gumki", czy z tłoczkiem, czy jeszcze prowadnice-pływaki-tuleje mają być do tego, czy śruby też? Generalnie wszystko powinieneś dorwać w motoryzacyjnym. Duży (rozudowany) zestaw samych "gumek" kosztuje coś ok 24-26 zl (tylko na jedną stronę) firmy AUTOFREN model D4520 bodajże. Pozdro.
I jeszcze może być to http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-przod-mazda-323-bg-ba-i1434342244.html
TonSiL
 

Postprzez pondik » 1 lut 2011, 09:54

Wczoraj udało mi się kupić poszukiwane części. Mam teraz dylemat jak wymienić tą dużą gumę na tłoczku? Wyciąga się go jakoś? A może jest na forum jakaś fotorelacja? Szukałem na forum ale nic nie znalazłem <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2008, 23:50
Posty: 220 (1/0)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda RX 8 High Power // Mazda 323F BA

Postprzez TonSiL » 3 lut 2011, 17:40

Nie wiem jak w Madzi jest z tą gumą ale jak robiłem regenerację hamulców w Volvo S40 to musiałem wcisnąć tłoczek do samego końca (tłoczek powinien schować się w zacisku) i dopiero wtedy mogłem wyjąć tą dużą gumę. Najlepiej odkręcić zacisk z jażma, odkręcić przewód hamulcowy, porozbierać na części pierwsze, umyć i wtedy zobaczysz czy tłok nie jest np. "rudy" albo porysowany. A tak w ogóle zobacz czy masz tą gumkę całą i czy nie jest już stara (popękana). Jeżeli jest jeszcze "w miarę" dobra i tłoczek płynie chodzi (cały się chowa i cały wychodzi) to zostaw wszystko na miejscu. A co do hamulców to sprawdź przy okazji stan (poziom i przydatność do pracy) płynu hamulcowego. Pozdrawiam <oczko>
TonSiL
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323