szarpanie na 2 biegu przy gwałtownym ruszeniu na niskich obr

Postprzez mezzanine » 22 cze 2010, 19:51

problem jest taki jak powyżej opisałem. szarpanie występuje przy gwałtownym wciśnięciu gazu na 2-gim biegu jeśli docisnę mocno i gwałtownie na niskich obrotach, szarpanie konczy się przy ok. 2000-2200. na innych biegach to nie występuje i nie występuje także jak w miarę delikatnie przyspieszam. co o tym sądzicie? podejrzewałem przepływomierz ale elektryk po pomierzeniu stwierdził, że co prawda jest 3.5 V zamiast 4V ale nie ruszał by tego. przeczyścił tylko i bez zmian jak do tej pory. Da się żyć co prawda ale wyraźnie coś jest nie tak jak powinno. Pomocy! może ktoś miał podobny problem?
per aspera ad astra http://tylkofotografia.pl
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2010, 11:29
Posty: 41
Auto: mazda 626 GF 1,8 + sekwencja '97

Postprzez Emliano » 22 cze 2010, 21:50

Benzyna to nie diesel, któremu moment obrotowy zaczyna sie od 1500 obrotów/min. Przy benzynie potrzeba trochę więcej gazu aby płynnie jechać a te 2000 tyś przy pojemności 1.8 to wydaje się absolutne minimum.
Wiem bo jeżdżę służbowym dieslem , tu można ruszyć z 2-ki bez gazu, prywatnie mam 626 gf 2.0fs i trzeba ją wyżej trzeba kręcić.
Jeśli masz jednak wątpliwości to sprawdź świece i przewody WN. \

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 00:07
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Giżycko
Auto: 626 GF 98r 2.0 FS 115km sedan

Postprzez mezzanine » 23 cze 2010, 10:22

dzięki za podpowiedź, na razie zorientuje się jaki to koszt (świece + przewody) a może macie jakieś polecane marki czy zamienniki?.
per aspera ad astra http://tylkofotografia.pl
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2010, 11:29
Posty: 41
Auto: mazda 626 GF 1,8 + sekwencja '97

Postprzez SG-Jaro » 23 cze 2010, 12:40

Tak z ciekawości sprawdziłem u siebie. Depnąłem do podłogi na 2-gim biegu przy ok. 1000 obr/min i pomału sobie przyspieszał bez żadnego szarpania.
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2009, 08:22
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Auto: 626 GW 98` 2.0 HP

Postprzez mezzanine » 23 cze 2010, 13:48

no własnie – tak powinno być a u mnie jest inaczej :| no nic, z tymi świecami i przewodami ciekawy pomysł. Pewnie mają tyle lat co całe auto.. dzięki za pomoc pozdrawiam <spoko>
per aspera ad astra http://tylkofotografia.pl
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2010, 11:29
Posty: 41
Auto: mazda 626 GF 1,8 + sekwencja '97

Postprzez VeryCoolMan » 23 cze 2010, 17:08

mezzanine napisał(a):dzięki za podpowiedź, na razie zorientuje się jaki to koszt (świece + przewody) a może macie jakieś polecane marki czy zamienniki?.

Świece kup Denso odpowiednik oryginału tanie nie są bo ok. 50,60 zł szt. a kable tylko NGK ok. 230 zł
zależnie w jakim sklepie jak to zazwyczaj bywa ale myślę ze do 5 stów się wyrobisz. :)
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez michal24mic » 23 cze 2010, 20:13

Witam!!!
ja miałem to samo. Pomogła wymiana przewodów za SENTECHA zapłaciłem całe 90 zł, i dodatkowo koniecznie świece. Po dłuższym zastanowieniu się i czytaniu opini stwierdziłem że warto zaryzykować i kupiłem świece BOSCH za całe 55 złoty za komplet 4 sztuk:):):):) Tak więc mam wszystko dosyć tanio. Narazie samochodzik śmiga aż miło. Wiem że zaraz ktoś tu wysmaruje że tylko DENSO i orginalne przewody ale nie stać mnie na wywalenie kilka razy tyle na części do wózka. Z doświadczenia z poprzednimi samochodami wiem że niekoniecznie to co drogie jest dużo lepsze od znacznie tańszego zamiennika. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 7 maja 2010, 22:45
Posty: 15
Auto: Mazda 626 1999r 1,8 + gaz sekwencja

Postprzez Emliano » 23 cze 2010, 20:21

Ja wymieniłem na NGK BKR5E-11 zalecane w kilku wątkach na forum i jest dobrze, a kosztowały 56zł/kpl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 00:07
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Giżycko
Auto: 626 GF 98r 2.0 FS 115km sedan

Postprzez mezzanine » 23 cze 2010, 21:42

wielkie dzięki, szerokości życzę a jak tylko problem rozwiąże to napiszę czy pomogło <diabełek>
per aspera ad astra http://tylkofotografia.pl
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2010, 11:29
Posty: 41
Auto: mazda 626 GF 1,8 + sekwencja '97

Postprzez mezzanine » 1 lip 2010, 10:12

No i pomogło <spoko> wymieniłem świece i przewody. 2 świece były już wogóle popękane a przewody pewnie od nowości. Tak czy inaczej założyłem świece boscha i przewody sentecha i na razie działa aż miło. szarpanie ustało.
per aspera ad astra http://tylkofotografia.pl
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2010, 11:29
Posty: 41
Auto: mazda 626 GF 1,8 + sekwencja '97

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6