Opony i felgi

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Karol » 21 cze 2010, 00:46

Ja nie zaklepalem i trasa UK-PL po wjechaniu do PL zamienila sie w tragedie <płacze> <płacze>

Z 17 bedziesz zadowolony :)

Osobiscie mysle do powrotu seryjnych 16 poliftowych
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Myjk » 22 cze 2010, 15:16

Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grucha » 22 cze 2010, 15:25

Prezentuje się świetnie gratulacje.
Masz kogoś poleconego do woskowania? Bo jest miód lakierek.
Czy dobrze widzę tylny jakiś a'la chlapacz?

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Myjk » 22 cze 2010, 15:34

kristofc napisał(a):Prezentuje się świetnie gratulacje.

Osobiście nie jestem w pełni zadowolony. Może kwestia przyzwyczajenia. :)

kristofc napisał(a):Masz kogoś poleconego do woskowania? Bo jest miód lakierek.

Przecież brudas... Woskowany był tylko raz od nowości... za namową i wykonaniem Globiego. ;)

kristofc napisał(a):Czy dobrze widzę tylny jakiś a'la chlapacz?Pozdr

Tak, Mazdowski, oryginalny – o cenie nie będę wspominał, bo ciśnienie podnosi jak za taki kawałek plastiku.
Ale akurat dostałem gratis, to się nie złoszczę zbytnio. ;)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grucha » 22 cze 2010, 15:47

Właśnie wydaje mi się że ten chlapak jakoś sprawia że koło wygląda na 16" , może spróbuj go zdjąć i wtedy zerknij .

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Myjk » 22 cze 2010, 15:56

Tył jest dla mnie OK, z przodu coś mi nie pasuje... Chlapacz daje radę, nie masakruje się tak mocno zderzak zaraz za kołem od śmigających kamieni i wody z piachem. Do tego ludziom po szybach mniej daję w czasie deszczu – na to jestem uczulony i w myśl przysłowia "nie rób drugiemu co Tobie nie miłe" z chlapacza nie zrezygnuję. ;)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Grucha » 22 cze 2010, 16:26

Przodu nie widzę więc ciężko cos powiedzieć a co do chlapacza to mam tylko z przodu ale tez mam zamiar go zdjąć bo auto wygląda ociężale. Z tyłu bez chlapacza nic nie pryska nic nie rysuje więc nie będę zakładał bo jeszcze zacznie zgodnie z zasadą "Nie rób drugiemu tego co Tobie nie miłe <rotfl>
Grucha
 

Postprzez Bany » 22 cze 2010, 21:27

WItam, ja mam 8x18 z ET 42 i opona 225/40 – z tyłu było potrzebne delikatne podgięcie rantów i teraz jest OK.
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 17:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez Grucha » 23 cze 2010, 06:22

Bany
Nie przejeżdżałeś wczoraj koło Enelmedu na Zaciszu?
Grucha
 

Postprzez Myjk » 23 cze 2010, 07:58

kristofc napisał(a):Przodu nie widzę więc ciężko cos powiedzieć a co do chlapacza to mam tylko z przodu ale tez mam zamiar go zdjąć bo auto wygląda ociężale. Z tyłu bez chlapacza nic nie pryska nic nie rysuje więc nie będę zakładał bo jeszcze zacznie zgodnie z zasadą "Nie rób drugiemu tego co Tobie nie miłe <rotfl>

U mnie nawet z chlapaczem trochę brudzi. Zdejmując przedni zrobisz sobie ku-ku, bo szyby przednie będziesz mieć brudne po najmniejszym nawet deszczu. Już chyba wiem co mi nie odpowiada. ET tych felg jest za duże (60) i koła są za bardzo schowane. Muszę je jakoś wypchnąć na zewnątrz, do poziomu standardowego ET (50).
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Bany » 23 cze 2010, 08:52

kristofc napisał(a):Bany
Nie przejeżdżałeś wczoraj koło Enelmedu na Zaciszu?


Raczej nie :)

co do chlapacza to ja też z przodu zostawiłem moze i nie jest mega stylowy ale kiedyś miałem auto z szerokim kapciem bez chlapacza i co 20 km trzeba było czyścić lusterko :D
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 17:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez Grucha » 23 cze 2010, 08:59

Czyli dystanse powinny załatwić sprawę

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Myjk » 23 cze 2010, 14:35

Powinny, ale jest jeden problem – z pierścieniem centrującym. Ktoś wie jaka jest jego "długość"?
Innymi słowy, na ile tuleja centrująca sterczy od piasty? Z tego co się dowiedziałem, na 10mm
grubości dystansach, nie są w stanie wykonać pierścienia centrującego... dopiero od 17mm.
W takim wypadku zrobi się ET 43 – trzeba by już klepać błotniki, czy może nie doskoczą
do "parapetów"?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Bany » 24 cze 2010, 11:49

Myjk napisał(a):W takim wypadku zrobi się ET 43 – trzeba by już klepać błotniki, czy może nie doskoczą
do "parapetów"?

wszystko zależy od szerokosci felgi – jak pisałem u mnie 8 cali szrokości i przy ET42 obcierało ale lekkie podgięcie pomogło
Ten link już podawałem ale to naprawdę świetny przelicznk i może Ci pomoże
http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 17:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez Myjk » 24 cze 2010, 12:06

Te felgi od GH mają 7" szerokości przy 17" średnicy – oznacza to 12mm zapasu w stosunku do 8x17.
Czyli wychodzi na to, że 7x17 przy oponach 215/45 powinny wchodzić spokojnie, bez podginania
do OffSetu 40.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Bany » 24 cze 2010, 12:12

myślę że tak, u mnie brakowało dosłownie 3-4 mm a wygląda naprawdę duuużo lepiej niż na fabrycznych 17 z ET55
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 17:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez ShillaMazda6 » 26 cze 2010, 11:57

Heyka, założyłam te koła wkońcu 7j/215/45 17" et40 i weszły na styk, wiec nic nie musiałam podginać na szczęście. Jak zrobię fotkę to może tu ją wstawię jakoś. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 cze 2010, 12:00
Posty: 5
Auto: Mazda 6 2006 143km

Postprzez Karol » 27 cze 2010, 00:13

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 27 cze 2010, 00:44 przez Karol, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Karol » 27 cze 2010, 00:21

od dolu orginalne puzniej 18 /17 i aktualne 17 :D :D

Tak wiec tak jak widac kilka kompletow sie przewinelo :) :)
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 15:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Myjk » 29 cze 2010, 09:05

Czy ktoś może przerabiał oryginalne szpilki na dłuższe? Niestety, dystanse jakie można zastosować przy oryginalnych szpilkach i tulei centrującej to grubość max (wysokie) 6 mm. Potem zabraknie tulei do skutecznego wycentrowania koła i szpilek do dokręcenia śrub. :(
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6