Przepustnica w GD F2 / F2T – różne wersje

Postprzez PLaster » 20 cze 2010, 17:08

Witam

przeszukując sieć natknąłem się na dziwne fotki (poniżej) z których wynika że w silnikach F2 występowały dwie przepustnice, jedna przy skrzyni manualnej, a druga automatycznej. Nie wiem natomiast jak to jest w przypadku F2T.
przepustnica.jpg


U mnie dla porównania wygląda to tak:
Obrazek
czyli mniejsza gardziel jest otwierana jako pierwsza, a większa jako druga – z powyższych fotek wynika, że przy automacie jest to odwrotnie.
Dlaczego?
Jak jest w przypadku silnika F2T? (do Walusia)
Jaki wpływ miałaby zamiana przepustnicy z auto do manuala? Jak byłoby z elastycznością, spalaniem?

Wątek zakładam czysto teoretycznie (dla potomnych – choć tych to już niewielu), bo i tak na razie taki moc mnie nie interesuje, ale kto wie... może w F2T ... <lol>

PS. załączcie tu foty przepustnic jak macie jakiś inne wersje.
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Waluś » 20 cze 2010, 21:50

a czy w f2t przepustnica jest taka jak w f2 ??
Nigdy nie miałem przyjemności zdejmowania przepustnicy, a nawet jeśli to nie miałbym do czego przyrównać, więc w tym wypadku ci nie pomogę.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez PLaster » 20 cze 2010, 22:02

ha, no nic, ale może ktoś to widział ;)

ps. sam rozbiorę i zobaczę ;P
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6