Wtryskiwacz bez kabla oporowego

Postprzez Enduro » 18 cze 2010, 19:16

otiks napisał(a):Ja kupiłem wtryski do mojej MPV bez kabli a nie miały tego samego numeru co oryginalne, w chwili obecnej jeden wtryskiwacz mam z innym numerem ale w serwisie spokojnie skalibrowali mi to i silnik pracuje bez problemów.
..ale PCM widzi inny wtrysk niz ma w rzeczywistosci.
polecam jego wymiane na prawidlowy,przy okazji..
P.S.
podaj mi na PW, jaki numer potrzebujesz, to moze zamienimy sie,
bo mam kilka kabelkow a osobiscie szukam o numerze "9"..

pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez blaz1 » 21 lip 2010, 22:36

Czesc ja pierwszy raz na tym forum i szukam pomocy. Uszkodzony wtrys paliwa 3 mazda6 diesel 2.0 z 2003r, koszty nowego ogromne. Szukam uzywanego i po przeczytaniu waszych postow kompletnie nie wiem jak szukac i na co zwracac uwage? Znalazlem na ebay ale jedyne informacje to ze pasuje do wszystkich modeli mazda 6 od 2002 r wzwyz. Dodam ze w uk trudno o pomoc w tym temacie bo wszyscy doradzaja kupno nowego. Jak szukac tych numerow bo wtrysk jeszcze nie zdemontowany? Pomozcie laikowi za 2 tyg czeka nas podroz.
blaz1
 

Postprzez blaz1 » 21 lip 2010, 22:50

jak kupic uzwany wtrysk w uk? jakie parametry musze znac bo wtrysk jeszcze nie zdemontowany? Pomozcie!
blaz1
 

Postprzez Enduro » 22 lip 2010, 08:28

w serwisie na podstawie numeru auta dowiesz sie jakie wtryski masz u siebie i takich szukaj,
albo odczytaj numer z twojego tego uszkodzonego...
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez jakobin » 24 lip 2010, 17:35

Czy silnikiem może bujać i będzie słychać stuki w przedziale 1000-1250 obrotów jeżeli kabel oporowy będzie miał inna wartość niż wtrysk ?? pozdrawiam
jakobin
Początkujący
 
Od: 5 gru 2004, 00:15
Posty: 22
Skąd: Mysłowice
Auto: Mazda 6 121KM 2003rok

Postprzez Enduro » 25 lip 2010, 16:44

jakobin napisał(a):Czy silnikiem może bujać i będzie słychać stuki w przedziale 1000-1250 obrotów....

to efekt nieprawidlowego procesu spalania co moze powodowac uszkodzony lub niedopasowany wtrysk m.in. przez inny kabel i tylko ASO prawde powie tzn. ich tester – jesli go mają i potrafią go obsługiwać i odczytywac jego protokoly
pozdr.
E.
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 23:00 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sonsieno » 30 lip 2010, 16:05

Ja również szukam wtrysków z kabelkami, czy to możliwe że mam wszystkie wtryski i wszystkie kabelki z numerem 10?? (tak pisze na kostkach i na talerzykach)
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez Enduro » 30 lip 2010, 16:55

sonsieno napisał(a):Ja również szukam wtrysków z kabelkami, czy to możliwe że mam wszystkie wtryski i wszystkie kabelki z numerem 10?? (tak pisze na kostkach i na talerzykach)

tak!
ta numeracja jest czysto losowa,
choć przyznam, że rzadko trafiają się fabrycznie zamontowane wtryski z tymi samymi numerami
P.S.
mam jeszcze jeden zestaw wtrysków do RF5C, czyli przedlift,
do odsprzedaina, jeśli jest potrzeba to zapraszam na PW !
pozdr
E
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 23:01 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez sonsieno » 1 gru 2011, 02:10

Witam
Podczas kalibracji i podłączania autka pod kompa dowiedziałem się od mechanika że na jednym z kabli oporowych do wtrysków mam za duży opór i jest najprawdopodobniej do wymiany. Czy to możliwe? Wtrysk i kabel mają oczywiście ten sam numer
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2009, 10:20
Posty: 118
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 5 2007r. 2.0 benzyna

Postprzez Nimrod-PW » 1 gru 2011, 11:19

A ja wymieniłem dwa wtryski i pracują z innymi kabelkami (niestety nie pamiętam z jakimi), już zrobiłem tak z 10 tys/km i wszystko ok. Leje i jeżdżę zero problemów i dziwnych oznak działania silnika, ale kalibrację trzeba będzie wykonać tak dla własnej ciekawości.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez jozim » 1 gru 2011, 11:33

Nimrod-PW napisał(a):A ja wymieniłem dwa wtryski i pracują z innymi kabelkami (niestety nie pamiętam z jakimi), już zrobiłem tak z 10 tys/km i wszystko ok. Leje i jeżdżę zero problemów i dziwnych oznak działania silnika, ale kalibrację trzeba będzie wykonać tak dla własnej ciekawości.

Nie ciesz się za szybko! Taka kombinacja może doprowadzić do uszkodzenia tłoka.
Dopóki nie zrobisz porządku z przewodami oporowymi to kalibracja nie ma sensu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2011, 22:45
Posty: 65
Auto: MAZDA 6 2.0CiTD 136koni 2004r

Postprzez mazda6_77 » 6 gru 2011, 23:24

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jakie kupić wtryski jeżeli w mojej Mazdzie 6 nie ma w ogóle kabli oporowych bo jak rozumiem kable oporowe to są te krótkie które mają z jednej strony dwa piny co wchodzą w wtryski a z drugiej strony cztery piny które idą pod sterownik, u mnie wychodzą ze sterownika kable które mają 2 piny i wchodzą bezpośrednio pod wtryski więc skąd mam wiedzieć jak dopasować wtryski jeżeli nie ma na kablach numeracji? Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
mazda6_77
 

Postprzez Nimrod-PW » 7 gru 2011, 12:12

Kable o odpowiednich numerach zakupione, czekam na dostawę. Ale co do uszkodzenia tłoka to raczej nie przez inny kabelek oporowy, a przez lejący wtrysk. No chyba, że inny numer kabla oporowego prowadzi do lania przez wtrysk większej dawki paliwa.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Postprzez mazda6_77 » 7 gru 2011, 23:46

Przypomne ze mazda 6 jest z 2005 roku,i nawed jak by mi sie udalo kupic te wtryski o takich samych numerach,to niewiem jaka zachowac kolejnosc przy montazu bo niema zadnego ozmaczenia na moich kablach,z góry dziekuje i byl bym wdzieczny za szybka odpwiec.
mazda6_77
 

Postprzez Nimrod-PW » 12 gru 2011, 14:42

Wymieniłem kable i różnicy nie widzę i nie czuję. Jakby ktoś potrzebował to mam na zbyciu kable o numerach 1(dwie sztuki), 13,17- po jednej sztuce.
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2010, 18:20
Posty: 102
Skąd: Radom
Auto: Mazda MPV 2003, 2.0Diesel Karakuri

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6