Mazda CX-7 – Porównanie z konkurencją

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez fiDELL » 17 cze 2010, 19:47

powiem Ci, to ze silnik mazdy to konstrukcja forda uslyszalem w salonie mazdy w Gdyni, do tego stopnia mnie to zainteresowalo ze az musialem sie wywiedziec wiecej :), co do plyty 6 i monkda to trza sie dowiedziec w centrali, ale do tego przyznaja sie nawet w ford polska, wiec co do plyt nie bylbym pewien, ze to calkowicie inna konstrukcja. Zreszta to chyba nie wazne, jezdza, sa porzadnie skonstruowane i uzytkownicy zarowno forda jak i chyba mazdy sa z nich zadowoleni?

RX-8 to juz chyba koniec w Europie? Podobno wiecej dostaw ma juz nie byc, tak przynajmniej dzis mowili w turbo raporcie.

Co do BMW X1 to niestety wielkosc nie ta. Jesgtem sporym facetem(zarowno wszerz jak i wzdluz ;) i potrzebuje wiekszego auta, a w bmw x1 mi ciasno....
Nie wiem czy wiecie, ale obecnie bmw X1 dieslem 2.0, 170 kucy z dodatkowym wposazeniem: biksenony, kierownica multimedialna, podlokienik,relingi itp podobne pierdoly, za ktore nie wiem czemu swieta trojca kaze sobie doplacac, skandal! ], mozna kupic juz za 130 tys, oczywiscie wersja z napedem na 4 lapy. Od brokera, ale z pakietem 5 letniej gwarancji i bezplatnym 'serwisem'.
No, ale te wymiary, w bmw x1 czulem sie jak mazdzie 3 lekko podwyzszonej.
XC60 rozwazam, ale najbardziej mnie nistety mazda przekonuje....
Początkujący
 
Od: 16 cze 2010, 13:35
Posty: 7

Postprzez Globy » 17 cze 2010, 20:56

Chyba silniki 2.2 Mazdy i Forda mają nawet tę samą pojemność. Tu więcej na temat tego silnika, tylko bez SCR => http://motoryzacja.wnp.pl/czystszy-dies ... 1_0_0.html A "szóstka" jest sporo mniejsza niż Mondeo, Mondeo to w ogóle bycze auto jak na klasę średnią – rozstaw osi 2,85 m ;) Fordy fajnie jeżdżą i są praktyczne, ale szybko tracą na wartości. Bądź co bądź Mazda bez Forda sobie nie poradzi na rynku, jest za małą firmą i ich współpraca będzie dalej kontynuowana w węższym lub szerszym zakresie.

Mnie dziwi, że BMW X1 się słabo sprzedaje, ale widocznie z powodu wielkości nadwozia i korzystnych odliczeń VAT-u Polacy wolą X5 i X6 (obecnie co druga Beemka wyjeżdża z salonu z kratką). Jeszcze jeden feler tego auta to niezbyt efektowne wykończenie, na co cierpi również seria 1. Diesel za to pyszny. Volvo niestety nie jeździłem, jedynie macałem i przez sentyment zrobiło na mnie wrażenie. Przejedź się obydwoma, ponegocjuj z dealerami i mam nadzieję, że jeszcze jacyś Użytkownicy CX-7 2.2 MZR-CD się wypowiedzą.

fiDELL napisał(a):itp podobne pierdoly, za ktore nie wiem czemu swieta trojca kaze sobie doplacac, skandal! ]

To się nazywa premium <lol>

A RX-8 faktycznie zjeżdża w tym roku ze sceny, musimy poczekać na bardziej ekologicznego Wankla.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Lucass » 17 cze 2010, 21:14

fiDELL napisał(a):
RX-8 to juz chyba koniec w Europie? Podobno wiecej dostaw ma juz nie byc, tak przynajmniej dzis mowili w turbo raporcie...


Racja to ju z koniec RX-8 ze względu na wyśrubowaną norme emisji spalin :( Zrobiłem mega głupotę tzn. 2 lata temu sprzedałem swoją a teraz wiem że to auto będzie generalnie prawdziwym unikatem.Jak sobie przypomnę moje jazdy z ReXem to mi się łezka w oku kręci <płacze> . Mam tez dobra wiadomość a mianowicie Mazda pracuje nad następcą wspaniałego RX-a z jeszcze większym i mocniejszym Wanklem <jupi>
fiDELL napisał(a):Co do BMW X1 to niestety wielkosc nie ta. Jesgtem sporym facetem(zarowno wszerz jak i wzdluz ;) i potrzebuje wiekszego auta, a w bmw x1 mi ciasno....
Nie wiem czy wiecie, ale obecnie bmw X1 dieslem 2.0, 170 kucy z dodatkowym wposazeniem: biksenony, kierownica multimedialna, podlokienik,relingi itp podobne pierdoly, za ktore nie wiem czemu swieta trojca kaze sobie doplacac, skandal! ], mozna kupic juz za 130 tys, oczywiscie wersja z napedem na 4 lapy. Od brokera, ale z pakietem 5 letniej gwarancji i bezplatnym 'serwisem'.
No, ale te wymiary, w bmw x1 czulem sie jak mazdzie 3 lekko podwyzszonej.
XC60 rozwazam, ale najbardziej mnie nistety mazda przekonuje....


BMW X1 to jakieś dla mnie nieporozumienie , dla kogo ten saamochód ??? Dla kobitki na zakupy po mieście ? Dla bogatego nastolatka ?
Volvo XC60 mnie się nie podoba , ot taki łajbowaty dupowozik ale nie twierdze że jest zły ,kwestia gustu. Niestety już nic nie zostało z charakteru tych dawnych prawdziwych Volvo (740 , 940 no i jeszcze może 850).
Jak masz słabość do Cx-7 to ją chłopie kupuj , narzekać nie powinieneś.Jakość spasowania i montażu Mazdy robi wrażenie , to w końcu japończyk z krwi i kości.Serwisy Mazdy moze nie powaalają ale tak jak mówiłem są lepsze i gorsze a zresztą sytuacja taka sama jak z innymi markami. Jeżdząc Hondami miałem w Wawie pewien ASO który wg mnie był i pewnie nadal jest rewelacyjny czego nie mozna było powiedzieć o innych.
Bierz chłopie Madzie !!!
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2007, 10:43
Posty: 213
Skąd: Lodz
Auto: Była RX-8 , CX-7 2.3 jest
Cx-5 2.0 sky passion MY12
Subaru Outback H6 MY11

Postprzez stef » 17 cze 2010, 23:03

Lucass napisał(a):Z racji tego że byłem wieloletnim klubowiczem Hondy i posiadałem trzy auta tej marki to właśnie mu o tym mówiłem ale on się uparł na diesla. Zresztą kupując Mazdę z dieslem sytuacja jest podobna czyli profanacja marki.Uwierz mi że chciałem mieć czwarte auto ze stajni Honda ale niestety Honda nie ma w ofercie auta dla mnie i skoncentrowała się na produkcji typowych dupowozów dla mas. Dywagacje na temat jaka jest przewaga CRV w stosunku do CX-7 jest co najmniej śmieszna. To całkiem inne auta.


tak... tez jestem klubowiczem hondy, nawet mam 4 takie auta, ale niestety w obecnej ofercie nie znalazlem niczego co by mi pasowalo, no moze legend :). z acury bym juz cos wybral ale niestety nie oferuja ich w europie. idealem bylby cr-v z silnikiem z acury rdx slbo v6. takiego auta nie ma ale jest cx-7 :) ktorego wlasnie panowie japonczycy mi skladaja. pytanie czy dizel czy benzyna bylo dla mnie bez sensu, ale na wszelki wypadek przejechalem sie obydwoma i utwierdzilem w przekonaniu ze tylko benzyna, z wiadomych wzgledow. przy dizlu mozna rozwazyc inne auta jak chocby cr-v czy bardzo fajny outlander. hamulce po lifcie podobo sa poprawione, jezdzilem wersja przed liftem i miala spore bicie tarcz, wiec to powtarzalna usterka, ten po lifcie tego nie mial, ale byl stosunkowo mlody. przy czym bicie nie jest spowodowane trwalym odksztalceniem tarcz tylko pod wplywem ciepla, po wystygnieciu juz nie bija, aczkolwiek to powazna wada. na razie czekam na odbior swojej cx-7 we wrzesniu, wtedy cos wiecej bede mogl powiedziec.
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2010, 00:04
Posty: 48

Postprzez fiDELL » 18 cze 2010, 09:33

Globy napisał(a):Chyba silniki 2.2 Mazdy i Forda mają nawet tę samą pojemność. Tu więcej na temat tego silnika, tylko bez SCR => http://motoryzacja.wnp.pl/czystszy-dies ... 1_0_0.html A "szóstka" jest sporo mniejsza niż Mondeo, Mondeo to w ogóle bycze auto jak na klasę średnią – rozstaw osi 2,85 m ;) Fordy fajnie jeżdżą i są praktyczne, ale szybko tracą na wartości. Bądź co bądź Mazda bez Forda sobie nie poradzi na rynku, jest za małą firmą i ich współpraca będzie dalej kontynuowana w węższym lub szerszym zakresie.


Si, utrata na wartosci Forda jest spora, ciesza sie za to ulubiency aut z drugiej lapki :)

Globy napisał(a):Mnie dziwi, że BMW X1 się słabo sprzedaje, ale widocznie z powodu wielkości nadwozia i korzystnych odliczeń VAT-u Polacy wolą X5 i X6 (obecnie co druga Beemka wyjeżdża z salonu z kratką). Jeszcze jeden feler tego auta to niezbyt efektowne wykończenie, na co cierpi również seria 1. Diesel za to pyszny.


W DE na bmw X1 trzeba czkac ok 5 msc na auto od indywidualnego zamowienia [info z poprzedniego tyodnia od niemcieksiego dilera]. W PL nie wiem jak to wyglada. Od brokera mozna miec autko juz podstawowo skonfigurowane w ciagu max 3 – 4 tyg [auto ze stocku gdzies z EU]

Globy napisał(a):itp podobne pierdoly, za ktore nie wiem czemu swieta trojca kaze sobie doplacac, skandal!
To się nazywa premium <lol>


Ale i tak BMW jest tansze w 'dodatkach' od Audi. q5 dobrze skonfigurowana od PL dilera to ok 210 tys. :O

Globy napisał(a):A RX-8 faktycznie zjeżdża w tym roku ze sceny, musimy poczekać na bardziej ekologicznego Wankla.


ktos ponoc pracuje nad wanklem w dieslu, nie madzia przypadkiem?

do obejrzenia:

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,8027241,M ... wideo.html
Początkujący
 
Od: 16 cze 2010, 13:35
Posty: 7

Postprzez Motylos » 20 cze 2010, 12:51

Kontynując wątek zakupu CX-7 --->>> we czwartek 24.06.10 odbieram auto w wersji SPORT – cena to 113.040 pln netto ( wliczona kratka, chlapacze, siatka w bagażniku, nakrętki, czujniki cofania i wszystkie inne sensowne ).
Początkujący
 
Od: 21 maja 2010, 20:59
Posty: 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto