Zakupilem docisk od probe 2.5 (czyli KL-ka). Sprawdze na swoim aucie, czy podejdzie czy nie. Hamerykance od dawna do miaty BP pakuja sprzeglo od KL i jezdza. Bedzie tez nowa tarcza sprzegla aisin 215mm i lozysko wyciskowe ntn. mam nadzieje,ze za 2 tygodnie lukster znajdzie czas i zrobimy sprzeglo w padlinie. Wtedy bedzie proba z wiekszym kolem pasowym na wale (czyli 0.5-0.7 bara w teorii). W miedzyczasie chce przeniesc ICka zaraz za zderzak, bo w normalnym ruchu ulicznym mam 50 stopni w dolocie przy 15 stopniach na zewnatrz. Troche za mocno to sie grzeje. Moze w koncu przelamie bariere 150 koni
Domowy tuning Mazdy 323F BG GT – kompresor str. 11
trzeba odswiezyc temacik
.
Zakupilem docisk od probe 2.5 (czyli KL-ka). Sprawdze na swoim aucie, czy podejdzie czy nie. Hamerykance od dawna do miaty BP pakuja sprzeglo od KL i jezdza. Bedzie tez nowa tarcza sprzegla aisin 215mm i lozysko wyciskowe ntn. mam nadzieje,ze za 2 tygodnie lukster znajdzie czas i zrobimy sprzeglo w padlinie. Wtedy bedzie proba z wiekszym kolem pasowym na wale (czyli 0.5-0.7 bara w teorii). W miedzyczasie chce przeniesc ICka zaraz za zderzak, bo w normalnym ruchu ulicznym mam 50 stopni w dolocie przy 15 stopniach na zewnatrz. Troche za mocno to sie grzeje. Moze w koncu przelamie bariere 150 koni
Zakupilem docisk od probe 2.5 (czyli KL-ka). Sprawdze na swoim aucie, czy podejdzie czy nie. Hamerykance od dawna do miaty BP pakuja sprzeglo od KL i jezdza. Bedzie tez nowa tarcza sprzegla aisin 215mm i lozysko wyciskowe ntn. mam nadzieje,ze za 2 tygodnie lukster znajdzie czas i zrobimy sprzeglo w padlinie. Wtedy bedzie proba z wiekszym kolem pasowym na wale (czyli 0.5-0.7 bara w teorii). W miedzyczasie chce przeniesc ICka zaraz za zderzak, bo w normalnym ruchu ulicznym mam 50 stopni w dolocie przy 15 stopniach na zewnatrz. Troche za mocno to sie grzeje. Moze w koncu przelamie bariere 150 koni
trzymam kciuki .go go Jacek!
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
przeczytalem polnie te 13 stron
temacik super tez czekam na nowinki.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Ciesze sie, ze temacik sie podoba. Nic bardziej nie zacheca do dalszego "przechwalstwa" na forum, jak slowa uznania.
Od paru dni jezdzie z malutkim FMIC-em zamontowanym pod rejestracja (wczesniej ten IC byl schowany w komorze silnika).
Temperatury powietrza w dolocie zauwazalnie spadly (o 15-20 stopni). Dzis powinienem otrzymac przesylke z troche wiekszym IC-kiem :
http://moto.allegro.pl/item1058113188_i ... uning.html
W sobote zaplanowana jest juz wizyta u kolegi z migomatem (karoll z tczewa). Bedzie spawanko mocowania napinacza paska, montaz IC-ka, montaz wiekszego kolka na wale korbowym oraz testy STANDALONE paliwowego na ecumasterze (nowy soft wydany tydzien temu, ktory realizuje algorytm SPEED DENSITY). Oby wszystko sie zgralo tak, jak jest w planach
.
Maly update : przyszedl wiekszy IC. w zasadzie nie ma duzej roznicy

Od paru dni jezdzie z malutkim FMIC-em zamontowanym pod rejestracja (wczesniej ten IC byl schowany w komorze silnika).
Temperatury powietrza w dolocie zauwazalnie spadly (o 15-20 stopni). Dzis powinienem otrzymac przesylke z troche wiekszym IC-kiem :

W sobote zaplanowana jest juz wizyta u kolegi z migomatem (karoll z tczewa). Bedzie spawanko mocowania napinacza paska, montaz IC-ka, montaz wiekszego kolka na wale korbowym oraz testy STANDALONE paliwowego na ecumasterze (nowy soft wydany tydzien temu, ktory realizuje algorytm SPEED DENSITY). Oby wszystko sie zgralo tak, jak jest w planach
Maly update : przyszedl wiekszy IC. w zasadzie nie ma duzej roznicy

no co ta maluski?masz jakis kompleks?nnie no teraz pieszy ma szanse z toba.strefa miekkiego uderzenia na nogi zapewniona.trzeba podazac z duchem czasu 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
OK, icek i mocowanie rolki do paska juz jest. Fajnie miec kumpla z migomatem
. Zeszlo chyba 5h , ale warto bylo. Teraz trzeba naprawic slizgajace sie sprzeglo i bedzie mozna upalac 
ICek poki co jest lekko neisymetrycznie – znacznie ulatwilo to pociagniecie dolotu. Jak bedzie wiecej czasu, to ICek sie wyrowna – bedzie to wymagalo pospawania 180 + 90 stopniowych kolanek.

Uploaded with ImageShack.us
ICek poki co jest lekko neisymetrycznie – znacznie ulatwilo to pociagniecie dolotu. Jak bedzie wiecej czasu, to ICek sie wyrowna – bedzie to wymagalo pospawania 180 + 90 stopniowych kolanek.

Uploaded with ImageShack.us
pinky napisał(a):Aleeeeeee krzywo
Ja wychodze z zalozenia, ze wiekszosc ludzi bedzie ogladac tyl auta – tam jest wszystko pieknie
Dzis w drodze do pracy zrobilem loga. Temperatura powietrza w dolocie na skrzyzowaniach rosla do 22, natomiast podczas jazdy 17-18 stopni. Poprzednio na malym FMIC mialem 35, a jak ICek byl schowany za zderzakiem to nawet 50 stopni (a na postoju 60 i wiecej). roznica w temperaturze kolosalna – a w osiagach.....mam automat nawet na 2-gim biegu. Jutro moze zostawie furke na wymiane sprzegla 
UPDATE:
Sprzeglo bedzie zrobione za tydzien w poniedzialek. Trzymajcie kciuki, zeby docisk KL podszedl.
UPDATE:
Sprzeglo bedzie zrobione za tydzien w poniedzialek. Trzymajcie kciuki, zeby docisk KL podszedl.
Hazu napisał(a):jackkpl dla czego ty tego głupiego kolektora nie wywalisz.
Ja bym zamontował kolektor od BPT
A po co mi kolektor od BPT w kompresorze? Co ja bede spaliny lapal, zeby CO2 skladowac pod morskim dnem ?
ale ni by czemu ma byc blisko?co to za roznica.mozed byc i km od dolotu.oby ciosnieni dawal.a druga sprawa kompresor starsznie podgrzewa poweitrze.wiec trzeba je studzic.stad i tak idzie z kompresa prze icek.a poza tym nie zmoe byc blizej bo napedzany paskiem od silnika wiec musi wisiec gdzies przy rozrzadzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):ale ni by czemu ma byc blisko?co to za roznica.mozed byc i km od dolotu.oby ciosnieni dawal.a druga sprawa kompresor starsznie podgrzewa poweitrze.wiec trzeba je studzic.stad i tak idzie z kompresa prze icek.a poza tym nie zmoe byc blizej bo napedzany paskiem od silnika wiec musi wisiec gdzies przy rozrzadzie.
Nie no , moze byc tak jak w JRSC dla hondy. Tylko z czego ja wydlubie taki kolektor ssacy, ktory bedzie pelnil role kolektora (mocowanie do glowicy ) i mocowania kompresora? Tak jak mam jest duzo latwiej, wygodniej, a nic sie nie traci.
Zreszta poczekajmy az zrobie to, co jest w planach. Sprzeglo, wieksze kolko, standalone paliwa. Wtedy bedziemy narzekac i doradzac
luxter wsadzi tam swoje łapy, my jeszcze troche pogrzebiemy i bedzie Pan zadowolony ze starej Mazdy 323F
przedewszystkim sprzęgło do roboty bo jest naprawde tragedia, potem boost UP [montaż kółka], potem cały ukł wydechowy jest do zrobienia a potem bedą potrzebne tylko dobre opony na przód i strojenie.i auto bedzie juz podawało solidnie
JAPPARTS Tczew
ul.Głowackiego 6
ul.Głowackiego 6
- Od: 16 kwi 2009, 15:54
- Posty: 12
- Skąd: Tczew
- Auto: Civic EG5 1.6 SOHC VTEC
Karroll napisał(a):luxter wsadzi tam swoje łapy, my jeszcze troche pogrzebiemy i bedzie Pan zadowolony ze starej Mazdy 323Fprzedewszystkim sprzęgło do roboty bo jest naprawde tragedia, potem boost UP [montaż kółka], potem cały ukł wydechowy jest do zrobienia a potem bedą potrzebne tylko dobre opony na przód i strojenie.i auto bedzie juz podawało solidnie
Nie wiem czy dobre opony na przodzie beda odpowiednie. Boje sie,ze przod pojedzie, a kabina pasazerska z tylem zostanie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje