Jakie amortyzatory do GV ?
Strona 1 z 1
Zywota zaczynaja mi dokonywac tylne amortyzatory w mojej GV. W Polsce jest to drozsze od zlota. W USA przod i tyl KYB kosztuje okolo po 50$/sztuke. Problem polega na tym, ze oni nie wiedza, ze na swiecie jezdza kombiaki w tym modelu. Jaka jest istotna roznica w tylnych amortyzatorach miedzy sedanem i kombi? Jezeli mechanicznie pasuja to moze warto zrezygnowac z nastawow kombiaka, ktorym i tak nigdy nie woze ziemniakow i usprawnic auto za poldarmo. Po dzisiejszych cenach dolara 1 sztuka w kraju nie powinna kosztowac wiecej niz 220 zl. Moje dotychczasowe rozpoznanie w kraju zaczynalo sie na okolo 350 zl/szt.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Inna bajka, pomijam charakterystykę pracy w kombi jest inna zwrotnica ( grubsza ) więc amorek tez musi byc grubszy ,trzpien ,wysokosc , spręzyna .i t d .....es napisał(a):Jaka jest istotna roznica w tylnych amortyzatorach miedzy sedanem i kombi?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Inna bajka, pomijam charakterystykę pracy w kombi jest inna zwrotnica ( grubsza ) więc amorek tez musi byc grubszy ,trzpien ,wysokosc , spręzyna .i t d .....es napisał(a):Jaka jest istotna roznica w tylnych amortyzatorach miedzy sedanem i kombi?
Tego sie spodziewalem. Niestety. Dzieki.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
raf4X4 napisał(a):Podaj rok produkcji i pojemnosc silnika to podam Ci ceny KYBy w JC
Znam te ceny. Zapewne te same amorki w USA kosztuja 50$ + 11$ za oslone. Przod da sie kupic, ale nigdy tam nie bylo kombiakow, wiec maja elementy tylko do sedana, hatchbacka i coupe. W naszym bogatym kraju ta przyjemnosc kosztuje ponad 100$ + oslona.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
Witam .Mam takie pytanko do właścicieli GV lub też do kogoś obeznanego w temacie.A mianowicie czy do GV/kombi/ można założyć amorki tylne od GD ? Jeśli nie to czym się one różnią w tych modelach bo w katalogach do GV są ceny z kosmosu ,i następny temat czy ktoś wie jak z dostępnością progów czy podejdą ewentualnie od GD ?
MAZDA W CIELE FORDA,a pozatym Isuzu Trooper 2.8tdi oraz francuzik Peugeot 405 oraz 205 gti.
- Od: 17 gru 2007, 10:52
- Posty: 4
- Skąd: OKOLICE TORUNIA
- Auto: FORD PROBE 2.0 16V FS
Przyznam się szczerze, że nie mam pojęcia co do tylnych amorów – mój mechanik miał za zadanie wymienić na amory KYB i tak zrobił. Nie wnikałem wtedy w szczegóły Przód jest taki sam jak GD
Większość rzeczy jakie chodzi o nadwozie/podwozie pochodzi od GD.
Wszystkie części blacharskie można dawać od GD (oprócz oczywiście tyłu). Progi, nadkola, reperaturki kupowałem od ręki w polcarze.
3/4 swojego samochodu możesz traktować jako GD. GV zaczyna się od końca tylnych drzwi (pomijając tylne reperaturki nadkoli) do tylnego zderzaka
edit:
Pięć minut szukania. Katalog KYB, poznać numer, wklepać w google i wyskakuje – KYB 335002 (gazowy) za 218,66 zł (z Vat). Czy taka cena też jest z kosmosu?
Pozdrawiam
Większość rzeczy jakie chodzi o nadwozie/podwozie pochodzi od GD.
Wszystkie części blacharskie można dawać od GD (oprócz oczywiście tyłu). Progi, nadkola, reperaturki kupowałem od ręki w polcarze.
3/4 swojego samochodu możesz traktować jako GD. GV zaczyna się od końca tylnych drzwi (pomijając tylne reperaturki nadkoli) do tylnego zderzaka
edit:
Pięć minut szukania. Katalog KYB, poznać numer, wklepać w google i wyskakuje – KYB 335002 (gazowy) za 218,66 zł (z Vat). Czy taka cena też jest z kosmosu?
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
wydaje mi się że amory sa takie same. różnica jest chyba w sprężynach, ale nie konstrukcyjnie tylko wytrzymałościowo z racji większej ładowności GV. Amory sa pewnie identyczne. Maja za zadanie tłumić a nie trzymać sztywno aut i przenosic jego obciążenia
Też uważam, że mają trochę większy skok. Dlatego wszystkie katalogi akurat w tym przypadku rozdzielają na GD i GV. Jak pisałem wcześniej – w 5 minut znalazłem amory KYB gazowe za ok 220zł. Uważam, że cena jest przyzwoita za amory typu zamontuj i zapomnij Podejrzewam, że za ok 120-150 można wsadzić Kamoki, ale tutaj są różne opinie na temat tych amorów. Jedni uważają za dobre innym padały po kilku tysiącach kilometrów. Tutaj liczy się odrobina szczęścia
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
acha no to ok. Bedę pamiętał na przyszłość
na 95% próg będzie pasował
a te 5% się dopasuje
a te 5% się dopasuje
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6