donwito napisał(a):No nic, jutro muszę nabyć, to się przekonam.
Przekonałem się: owszem, pasują
Dla potomnych: przewody JC, numer
C83004, według katalogu JC do 323 BG 1.6 udało mi się do MX-3 wsadzić. Długość przewodu to 417mm.
Dwie uwagi: oryginalny przewód ma mocowanie w środku zaciśnięte na stałe – ten z JC ma to ruchome. W zasadzie nic nie powinno się dziać, na upartego można je "unieruchomić" samemu. Ponadto przewody od jakiejś innej wersji 323 mają zakrętki wyprofilowane w charakterystyczny sposób: jedna ze ścianek sześciokąta jest spiłowana i ładnie wchodzi w uchwyt przy amortyzatorze oraz w uchwyt na górze, przy końcówce sztywnego przewodu. Ja kupiłem wersję ze standardowymi nakrętkami i trzeba było spiłować te narożniki.
O, zresztą widać tutaj:
Wersja "spiłowana":
PRZEWÓD HAMULCOWY MAZDA 323 BD 80-85 (PRZÓD L/P)
Wersja, którą trzeba ręcznie zachęcić do wejścia na swoje miejsce:
PRZEWÓD HAMULCOWY MAZDA 323 BG/BA 89-, GE 91- (PRZÓD L/P)
z zastrzeżeniem: może się okazać, że ta wersja "spiłowana" z kolei ma inną długość. Nie wiem, nie widziałem – 417mm pasuje.
Poza tym działa wszystko. Zestawy naprawcze tłoczków też można kupować od 323 – średnica 54mm.
Z pozdrowieniami
