Opinie na temat Mitsubishi Carismy GDI '98
1, 2
witam tak sie zastanawiam czy nie zamienić mojej 626 GE na Carisme z 98 roku z silnikiem GDI – chodzi o to że brat mi dał bardzo kuszącą propozycje cenową za carisme i chciałbym sie dowiedzieć co myślicie o tym autku.
Z tego co wiem to Brat mechanicznie bardzo dbał o autko – minusem jest lakier ale dla mnie to nie problem
Z tego co wiem to Brat mechanicznie bardzo dbał o autko – minusem jest lakier ale dla mnie to nie problem
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
na GF nie mam kaski
a carisme moge wziąć za 4.5tyś tylko dzis sie dowiedziałem że sa poduchy wystrzelone – kurcze nawet nie wiedziałem że ich nie ma a brat już nia jeździ 5 lat i już taka kupił – kurcze co myslicie czy warto za ta kaske wziąć pomimo braku poduszek
a carisme moge wziąć za 4.5tyś tylko dzis sie dowiedziałem że sa poduchy wystrzelone – kurcze nawet nie wiedziałem że ich nie ma a brat już nia jeździ 5 lat i już taka kupił – kurcze co myslicie czy warto za ta kaske wziąć pomimo braku poduszek
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Człowiek od którego kupiłem pierwsze GD w 2002 roku kupił w zamian Carismę w dieslu. Jeździ do tej pory i sobie chwali za spokój duszy w sprawach bezawaryjności 
a skoro kupił 8 lat temu i nadal jeździ to chyba musi być całkiem nieźle
a skoro kupił 8 lat temu i nadal jeździ to chyba musi być całkiem nieźle
Poczytaj tylko o silnikach GDI, nie wiem jak wypadają te z pierwszych lat produkcji pod kątem eksploatacji.
Zanim kupiłem GW to rozważałem też carisme GDI. Ale na jakimś forum nie wyrażali się za dobrze o tym silniku. Moga być trudne i kosztowne naprawy tego GDI stąd niezbyt wygórowana cena tych miśków. Dlatego sobie odpuściłem i nie żałuje ani troche 
- Od: 26 sie 2009, 08:22
- Posty: 53
- Skąd: Gliwice
- Auto: 626 GW 98` 2.0 HP
Kwestia jest też taka że mało który mechanik podejmuje się naprawy tych silników, więc pozostaje wyłączenie ASO i tu jest właśnie drogo.
powiem tak egzemplarz który mam na uwadze jeśli chodzi o aspekty czysto techniczne czyli silnik skrzynia zawieszenie to jest bez zarzutu- cena mała bo nie ma poduszek powietrznych no i wiadomo bonus dla brata 
tak czy inaczej czy to bedzie carisma czy coś innego to mazdeczka pójdzie chyba pod młotek
P.S. ile moge wziąć za 626 GE z 92 roku?? do zrobienia jest troszke przy przednim zawieszeniu (tuleje wahaczy i końcówkki drążków)
tak czy inaczej czy to bedzie carisma czy coś innego to mazdeczka pójdzie chyba pod młotek
P.S. ile moge wziąć za 626 GE z 92 roku?? do zrobienia jest troszke przy przednim zawieszeniu (tuleje wahaczy i końcówkki drążków)
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
kocurek napisał(a):powiem tak egzemplarz który mam na uwadze jeśli chodzi o aspekty czysto techniczne czyli silnik skrzynia zawieszenie to jest bez zarzutu- cena mała bo nie ma poduszek powietrznych no i wiadomo bonus dla brata
tak czy inaczej czy to bedzie carisma czy coś innego to mazdeczka pójdzie chyba pod młotek
P.S. ile moge wziąć za 626 GE z 92 roku?? do zrobienia jest troszke przy przednim zawieszeniu (tuleje wahaczy i końcówkki drążków)
5-6 klocków. zależy jak Ci się uda
pytanie, czy warto ?
powiem tak : lubie zmieniac auta 
i jak bym wziął za swoja 4.700 bym był zadowolony:)
a poza tym teraz jak zmienie auto to tak na ok 5lat
a nieukrywajmy mazdeczka jest z 92 roku wiec na dłuższy okres przydało by sie coś młodszego
i jak bym wziął za swoja 4.700 bym był zadowolony:)
a poza tym teraz jak zmienie auto to tak na ok 5lat
a nieukrywajmy mazdeczka jest z 92 roku wiec na dłuższy okres przydało by sie coś młodszego
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Radex84 napisał(a):5-6 klocków. zależy jak Ci się uda
pytanie, czy warto ?
To bardzo optymistyczna cena, nie wiem czy ktoś da za 18 letnią Mazdę tyle, nawet jeśli to super igła

Kiedyś coś próbowałem ustalić jeśli chodzi o silniki GDI i właśnie opinie mają takie sobie. Jak tylko dowiedziałem się, że nie nadają się do gazu – odpuściłem temat. Ale podrąż najlepiej na forum mitsumaniaków i już
nemi napisał(a):Ja sprzedawałem rocznik 94 za ok. 5000 zł, ale to było 3 lata temu
Ja sprzedałem Cronosa 2,5 roku temu za 6900 zł więc to żaden wyznacznik
No ale dodaj że Twoją kupił handlarz
no moja to igła nie jest bo takie to tylko w salonie chociaż nie zawsze:)
jakieś 1.5 roku temu była prawie cała lakierowana wymieniane drzwi bo były podgnite, zabezpieczenie całego podwodzia i pare dupereli alu felgi też kupiłem w sumie to prawie 2 tyś włożyłem no ale mazdeczka ma 18 lat i trzeba by porobic przy przednim zawieszeniu, gumy [waaaczego?] i końcówki drażków – tyle wiem że trzeba zrobić a co jeszcze by ktoś znalazł to już nie wiem. Tak jak mówie bym chciał 4.700 do lekkiego urwania cenki – myśle że by sie sprzedała w tej cenie
jakieś 1.5 roku temu była prawie cała lakierowana wymieniane drzwi bo były podgnite, zabezpieczenie całego podwodzia i pare dupereli alu felgi też kupiłem w sumie to prawie 2 tyś włożyłem no ale mazdeczka ma 18 lat i trzeba by porobic przy przednim zawieszeniu, gumy [waaaczego?] i końcówki drażków – tyle wiem że trzeba zrobić a co jeszcze by ktoś znalazł to już nie wiem. Tak jak mówie bym chciał 4.700 do lekkiego urwania cenki – myśle że by sie sprzedała w tej cenie
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Radex84 napisał(a):nemi napisał(a):Co za różnica czy handlarz czy nie – po prostu zawołałem 5600 zł chyba
taka różnica że handlarzom trudniej sprzedać w tej cenie bo muszą jeszcze zarobić więcj będą chcieli kupić za mniej
Taka różnica, że sprzedałem za 50 zł więcej, niż sobie założyłem
no i decyzja zapadła zostawiam jednak swoja staruszke już wymieniłem kilka rzeczy – tylne tarcze końcówki drążków
problem miałem z tylnymi klockami – jakiś czas temu zmieniłem zaciski no i okazało sie teraz że mam klocki takie same jak w GF-ce dziwna sprawa bo zaciski były kupowane od ge
problem miałem z tylnymi klockami – jakiś czas temu zmieniłem zaciski no i okazało sie teraz że mam klocki takie same jak w GF-ce dziwna sprawa bo zaciski były kupowane od ge
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
nemi napisał(a):Radex84 napisał(a):Jak tylko dowiedziałem się, że nie nadają się do gazu – odpuściłem temat. Ale podrąż najlepiej na forum mitsumaniaków i już.
I stąd powstają złe mity o tym silniku
Wujek ma 1,8 GDI już chyba ze 6 lat. Jedyne co poleciało to sprężarka klimy.
te silniki jak ich ktoś nie zepsuje na siłę to nie są awaryjne. Aż tak skomplikowane też nie są, żeby tylko ASO zostało.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości