Ciekawa sprawa z tym dolotem. Przerabiałem temat i faktycznie jest bardzo różnie. 323 B3 na stożku zero dzwięku. To samo BP SOHC, nic nie było słychać. Toyota Celica 2.0 GTi mruczała ładnie, ale szału nie było. 626 KL – było dobrze, tak samo w 323f BA KF, wydawało sie ze też jest dobrze dopóki nie założyłem tego w K8. Tam to sie ziemia trzęsła. Teraz wrzuciłem na próbe do swojego volvo S40. No to łeb urywa. Przy 5 – 6 tys to aż mi deska rezonuje takie rykowisko

. A dzięk jest identyczny jak np w CRX (typowo hondowski rumot dolotu) I zaznaczam, że nie mam alu rurek. Na seryjna gumową rure to załozylem. A w BP SOHC były rurki, cuda wianki i nie bylo wogole słychać. Ciekawe dlaczego....

Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...